4F-MPH voor het eerst gebruiken

Hi, binnenkort ben ik van plan 4F-MPH te gebruiken om te studeren en te werken aan mijn deadlines. Een pallet bevat 30mg 4F-MPH. Ik heb me er aardig over ingelezen, ik weet wat de bijwerkingen zijn maar heb toch nog een aantal vragen. Ik vraag mij bijvoorbeeld af hoe vaak ik dit kan gebruiken, zo dat ik niet afhankelijk wordt van het spul. Daarnaast vind ik het toch lastig om uit te zoeken wat de beste dosering is voor wat ik wil bereiken. Ik lees namelijk verhalen van mensen die 8mg in totaal nemen en anderen die 25mg gebruiken voor de studie. Ik zat zelf te denken om te starten met een kwart of 3/8e. Dit is dus 7,5-11,25mg. Mocht dit niet werken, doe ik een kwart er bij.

Ik heb gelezen dat deze variant sterker is dan normale Methylfenidaat en heb zelf nooit Methylfenidaat genomen. Ik wil het daarom wel voorzichtig aan doen. Straks neem ik te veel en zit stuiterend op mijn stoel zit en wil dansen omdat ik nergens mijn energie kwijt kan.

Ik vraag daarbij ook om wat bevestiging, heb ik mijzelf juist ingelezen of heb ik nog iets over het hoofd gezien? En is dit de juiste aanpak, of is het beter om het anders aan te pakken? Een andere startdosering, een andere bijneem dosering oid.

_shikantaza

Badass junkie
Als jet het echt goed doet, laat je de pellet testen bij de testserice (drugs-test.nl). Als dat om wat voor reden dan ook niet kan dan kun je beginnen met een allergietest van 1mg. Volgens psychonautwiki is 10mg een gemiddelde dosis, maar die zijn nogal conservatief. Ik zou beginnen met een halve pellet op een zaterdagochtend als je wel iets te doen hebt maar waar weinig van af hangt, om te kijken of het bevalt. De orale ROA zal het minst fiendish zijn dus een goede om mee te beginnen. Als je niet vaker dan 1-2 keer per week neemt loop je denk ik weinig kans op gewennig of verslaving. Het is sowieso niet echt recreatief. Doseren in de ochtend omdat anders je slaap in gevaar kan komen. Verder ben je goed op weg volgens mij.

We maken er maar meteen een tripreport van. Ik heb dat halfje genomen van 15mg om 11:00 met een redelijk gevulde maag, dus hield er al rekening mee dat het wat langer kon duren voordat het inkickte. Ik was wel bezig met de studie, maar alsnog let ik toch de hele tijd op van 'voel ik iets?' Ik merkte wel dat ik het leuker vond om aan de opdracht te zitten en ik voelde ook dat ik de opdracht snapte. Het was niet zo in mijn face, maar kwam geleidelijk op. Lichte warme tintelingen in mijn hoofd en een gevoel van zelfverzekerdheid met 'dit kan jij'. Nog niet per se volledige focus. Al met al was mijn productiviteit wel hoger dan normaal. Na deze warme tintelingen etc. voelde ik me wel wakker, meestal voel ik me erg moe na een uur of 2 gezeten te hebben aan school. Ik moet dan echt wat anders doen zoals naar de sportschool. Maar voor mijn gevoel kon ik nog wel lekker door. Volgende keer kijk ik hoe ik reageer op eventuele hogere dosissen. Eerst eentje van 3/4e (22,5mg) en anders een hele van 30mg.

Leuk dat je nog ff een post maakt over je ervaring. Klinkt als een prima sessie maar pas op dat je 't niet te vaak gaat doen he.
Nope, zoals jij zei 1-2x per week maximum, misschien zelfs nog minder. Er zijn weinig dagen waar ik mij zelf volledig kan afsluiten en op de studie kan richten. Als ik mijzelf limiteer tot die dagen en het niet tot mij neem als ik bijvoorbeeld ook naar werk of school moet, zal dat goed moeten komen. Misschien maak ik nog een extra trip report als mijn ervaring drastisch anders is.

Fairflower

Bewuste gebruiker
De kans dat je een psychische afhankelijkheid krijgt is bestaande en dat kan tot een ernstige verslaving leiden, waarom zou je dit gevaar niet gans vermijden?
Je wil t functioneel gebruiken. Maar een keer beter of sneller of productiever functioneren ook al spreek je over kleine dosissen put je toch uit. Dat bekoop je dan de dagen nadien...misschien zal je steeds vaker het effect willen als het je bevalt.
Ik vind t een risico.

Metalcored00d

Bewuste gebruiker
Ik heb pellets van 15mg besteld. Ik had vooraf enkel ervaringen met DOC en 5-MABP en 6-ABP als het dichtst aanleunend bij een stim, dus ik verwachtte hard te zweten, hardkloppingen etc. Ik voel het zeker wanneer ik het neem, het geeft me een laserfocus die ik anders minder ervaar waar ik anders snel overprikkeld ben of van de hak op de tak spring in mijn hoofd. Ik vind het op zich wel niet prettig om te nemen, want behalve de focus en het feit dat je urenlang geen honger hebt, gebeurt er niks. Gelukkig moet ik er ook niet van knarsetanden en weerhoudt het me niet (te) erg om te gaan slapen. Ik gebruikte het max. 3x/week met telkens minimum 1 dag ertussen. Het enige waar ik wat bang voor ben is dat wat eruit komt in het toilet er niet al te gezond uit ziet. Daarom besloten om het niet langer te gebruiken na enkele weken.

Laatst bewerkt:
Bovenaan