julianschipper
Newbie
Hi, binnenkort ben ik van plan 4F-MPH te gebruiken om te studeren en te werken aan mijn deadlines. Een pallet bevat 30mg 4F-MPH. Ik heb me er aardig over ingelezen, ik weet wat de bijwerkingen zijn maar heb toch nog een aantal vragen. Ik vraag mij bijvoorbeeld af hoe vaak ik dit kan gebruiken, zo dat ik niet afhankelijk wordt van het spul. Daarnaast vind ik het toch lastig om uit te zoeken wat de beste dosering is voor wat ik wil bereiken. Ik lees namelijk verhalen van mensen die 8mg in totaal nemen en anderen die 25mg gebruiken voor de studie. Ik zat zelf te denken om te starten met een kwart of 3/8e. Dit is dus 7,5-11,25mg. Mocht dit niet werken, doe ik een kwart er bij.
Ik heb gelezen dat deze variant sterker is dan normale Methylfenidaat en heb zelf nooit Methylfenidaat genomen. Ik wil het daarom wel voorzichtig aan doen. Straks neem ik te veel en zit stuiterend op mijn stoel zit en wil dansen omdat ik nergens mijn energie kwijt kan.
Ik vraag daarbij ook om wat bevestiging, heb ik mijzelf juist ingelezen of heb ik nog iets over het hoofd gezien? En is dit de juiste aanpak, of is het beter om het anders aan te pakken? Een andere startdosering, een andere bijneem dosering oid.
Ik heb gelezen dat deze variant sterker is dan normale Methylfenidaat en heb zelf nooit Methylfenidaat genomen. Ik wil het daarom wel voorzichtig aan doen. Straks neem ik te veel en zit stuiterend op mijn stoel zit en wil dansen omdat ik nergens mijn energie kwijt kan.
Ik vraag daarbij ook om wat bevestiging, heb ik mijzelf juist ingelezen of heb ik nog iets over het hoofd gezien? En is dit de juiste aanpak, of is het beter om het anders aan te pakken? Een andere startdosering, een andere bijneem dosering oid.