1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

4FA + 2CB: Glitters, bellenblaas, rook, alles

Discussie in 'Trip reports' gestart door Game&Watch, 7 feb 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Game&Watch

Game&Watch Belezen gebruiker Tripreporter

Op verzoek maar even een tripreportje. Aangezien er weinig tripreports zijn over deze combi zal ik proberen een beetje een indicatie te geven van de hoeveelheden en tijden, maar mijn geheugen laat me wel een beetje in de steek hier. Ook denk ik dat ik onverstandig veel 4FA heb genomen. Het is ook niet helemaal herleidbaar aangezien ik heb geprobeerd stukjes af te breken en het zakje kapot is gegaan en het eindigde met heel veel poeder in mijn broekzak. :innocent:

Afgelopen zaterdag was ik samen met P en N naar Mystic Winter Garden op Thuishaven. Ik had besloten dat het de eerste keer worden dat ik 4FA (4FMP) zou gaan doen. Ik ben altijd dol op dagfestivals, maar had de avond ervoor een klein huisfeestje met alcohol en wiet dus had niet extreem veel zin toen ik pas om half 12 mijn nest uit rolde en besefte dat het feest binnen 1,5 uur al zou gaan beginnen. Enfin.

N was blijven slapen en P kwam ook al vlug binnen wandelen, dus we besloten te ontbijten als koningen. Lekker snacken en uppers gaan over het algemeen niet echt samen, dus ik wist dat dit waarschijnlijk mijn enige vaste voedsel zou zijn van de dag. Dat had ik goed ingeschat, maar doordat ik zo absurd veel boterhammen, fruit en plakken ontbijtkoek naar binnen had geschoven had ik vertrouwen erin dat ik het zou moeten redden tot het einde van de dag. Dit heb ik wel geleerd van XTC en het werkt voor mij uitstekend als ik maar wat suikers binnen krijg gedurende dag.:smiley:

Na het ontbijt nog even een uurtje chillen en toen fietsen naar het festival, het was ondertussen half 3 geworden en we hadden op dat moment nog geen idee dat we binnen een uur keihard zouden gaan. De rij duurde niet lang en we stonden in no time op het festival terrein. Aangezien het feest 'maar' tot 11 zou duren dachten we dat we meteen wel konden innemen. T=0 (15:00) ik duw ong. 140 mg FA naar binnen en spoel het weg met het enige biertje van de dag. P en N gaan aan de XTC en nemen beide een halve pil.

Op T=0:20 voel ik me al wat energieker worden en ik merk dat ik toch wel zin in het feestje begin te krijgen. N heeft plotseling ogen als soepschotels gekregen en bazelt iets over dat het nog nooit zo hard is ingeslagen. Hij wil even zitten want hij voelt zich niet heel goed. P moet echter nog even in de fotobooth en we nemen een paar leuke foto's van onszelf waar we er nog relatief fris uit zien. Het wordt voor mij in ieder geval steeds leuker.

Als we eenmaal zitten voelt N zich vrij snel al een stuk beter, en in no time voelt hij zich helemaal top, of in zijn woorden "ik heb me nog nooit zo goed gevoeld". Ik begin ook duidelijk te merken dat ik onder invloed ben, maar het hakt er niet zo als een malloot in als XTC. Ik merk ook dat ik niet zo aan het spacen ben, maar wel zeer sociaal en voel me prima op een level met de XTC gebruikers. Ik stel voor dat ik wat drankjes ga halen en loop de bunker in. Als ik binnen kom merk ik voor het eerst pas echt hoe fijn ik me eigenlijk voel. De muziek klinkt zo opzwepend en ik dans als een malloot in de rij terwijl ik op mijn colaatje sta te wachten. Damn, wat een lekkere drug. Als ik terug loop voel ik echter direct dat het me wel gewoon lukt om ook weer te gaan zitten en mee te gaan praten met de anderen ondanks dat ik me heel energiek voel. Binnen no time babbel ik met iedereen om me heen.

Na een half uur tot een uur praten en vrolijkheid krijg ik toch wel weer erg zin om te dansen. We gaan de tent (T+1.15?) binnen en ik voel me op een constant level heel goed. Niet ZO goed als ik me soms voel na X maar wel gewoon top. Ik stuur ook aan wat mensen op de app dat ik een topdag heb. Because why not. Ook maken we binnen zo weer nieuwe vrienden en we dansen of ons leven er vanaf hangt, ergens tussendoor douw ik nog iets van 50mg 4FA naar binnen. Niet omdat het effect af begint te zwakken maar omdat ik me afvraag of ik dan nog ietsje harder ga want ik voel me ook wel redelijk helder.

Hierna (T+3?)gaan we weer door naar de andere tent en we gaan midden in het publiek staan. Binnen no time sta ik met allerlei leuke meiden te praten en staan we weer te dansen. Ik vind de muziek GEWELDIG! Echter P en N vinden het hier wat minder en willen weg gaan. Ik zeg dat ik me wel vermaak en ik verlies P en N uit het oog. Ik ben heerlijk met 1 van de meiden (M) aan het babbelen, terwijl haar vriendinnen ook verdwenen zijn. Ze blijkt 2CB gedaan te hebben en net XTC genomen te hebben. Nexus flip! Hmm, had ik niet ook 2cb in mijn broekzak zitten? Vorige keer was ik een beetje slecht gegaan maar was toch wel weer nieuwsgierig. Ik praat met haar en heeft zo'n leuke dag dat ik ook besluit om mee te doen. (T+4): Ik neem ruim een halfje 2cb in, rond de 10-12mg vermoed ik. En besluit voor de energie ook nog wat 4FA te doen. Ik was duidelijk onder invloed want ik voelde me nog helemaal top dus dit was niet perse nodig. Echter de komende 1.5 uur waren zo geweldig dat ik geen spijt heb. Ik sta te dansen met M en heb me nog nooit zo verbonden en close gevoeld tijdens dansen. De bodyhigh was geweldig, alles tintelde en was zacht. De lichten werden een stuk indrukwekkender, tot nu toe viel de muziek een stuk meer op, maar nu was het weer in balans.

(T+5.5) N appt: "Waar kunnen we je vinden?". Ik app terug: "Nog steeds dezelfde plek, ik ga goed hier hoor." Ze zijn het blijkbaar zat want in no time staan ze weer voor mijn neus om me mee te nemen. We gaan met zijn allen naar de circustent. Ik kom erachter dat de muziek nog net even lekkerder is en de lichtshow nog beter dan waar ik stond. Heb toen een filmpje gemaakt van de setting. Het grappige is dat als ik die nu nuchter terug kijk ik nog steeds erg onder de indruk ben, echt een topshow en duidelijk beter dan een normale thuishaven. Dit filmpje wil ik helaas niet delen want mijn vrienden staan erop onder invloed :)

De komende 2.5 uur (tot T=8 einde feest) heb ik me nog prima vermaakt. Veel gedanst, en bleef continu heel vrolijk. Merkte op het einde wel dat ik wat meer begon te spacen en licht vermoeide benen kreeg. Moeie benen heb ik ook wel eens niet gehad na een upper. Echter bleef mijn humeur uitstekend en ook op de fiets terug was ik nog erg blij dat het zo'n leuke dag was geweest. Slapen ging niet heel denderend, maar uiteindelijk toch nog wel een paar uurtjes kunnen pakken die nacht.

Samenvatting: Ik heb nog niet eerder zo lang achter elkaar en zo constant een heel goed gevoel gehad. Niet zo van die golven omhoog en weer naar beneden. Zeker niet zulke hoge pieken als je op X soms kan ervaren, maar de duur maakte dit zeker goed. Ook was de combi met (niet te veel) 2cb erg sociaal, had ik een geweldige bodyhigh en deed de 2cb met de lichten wat de 4FA voor mij met de muziek deed. Ze completeerden daar elkaar prima.

Disclaimer: tijdsgevoel was wel een beetje weg dus niet alles is misschien exact chronologisch gegaan zoals hier verteld. Ik heb 1 en ander kunnen terug halen aan de zeldzame keren dat ik op mijn klok keek, de foto's die we hebben gemaakt en de appjes die zijn gestuurd dus ongeveer zal het wel kloppen.

Andere disclaimer: de titel slaat nergens op. P appte me dit plotseling halverwege de dag en ik vond het wel grappig. Zijn overigens wel elementen die uiteraard die dag ergens langs zijn gekomen.

StimsalaBanne, NiandraLades, Expex en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Potente combo dus. Ik ga het ook eens proberen!

Game&Watch vindt dit leuk.
  3. Helpende Fries

Helpende Fries Experimenterende gebruiker

Hallo Game&Watch,

Interessant verhaal, heb met plezier gelezen.
    Verder nog ergens last van gehad achteraf?

Groetjes,

Marvin

4. Game&Watch

Was wel een beetje downig maar dit heeft ook met wat andere dingen te maken in mijn leven die ik moet doen binnenkort en waar ik eem beetje tegen op kijk. Denk wel dat het door de vermoeiing wat erger werd.

En verder 2 dagen kaakkramp, maar dit vind ik niet perse heel vervelend. Op een bepaalde manier wel lekker haha

5. Helpende Fries

Helpende Fries Experimenterende gebruiker

Aii, vervelend om te horen/lezen.
    Ik ken het, dingen die moeten maar waar je erg tegen opkijkt. Helaas hoort dat bij het leven, ik hoop dat je dit goed zult afronden. :smirkcat:

6. chipmunk

chipmunk Belezen gebruiker

Interessante combo, genieten van lichtshows / rookmachines is zo wat het enige wat ik mis bij 4fa itt xtc, dus misschien geef ik het ook wel eens een kans.

7. Expex

Expex Newbie

Dank voor je leuke tripreport! Goed geschreven en niet te lang of te kort. Ik kan me voorstellen dat je het naar je zin had met M. :wink:

Thuishaven is inderdaad echt een verborgen parel, ik ga er dit jaar ook weer heen. Aangezien 2cb nu zeg maar mijn vaste sparringpartner is tijdens evenementen, zal ik de genoemde combinatie ook eens proberen. Wel lees ik op diverse sites dat bijpakken van 4FA bijna niets uithaalt (qua gevoel), verschrikkelijke slapeloosheid bezorgt en ook nog eens een verhoogd risico geeft op (hersen)complicaties. Ik ga het dan ook houden op 130 mg 4FA + uurtje later 10mg 2cb. Al blijft weer de vraag in welke volgorde. Denk eerst de 4FA; ik wil dat subtiele gevoel weer eens puur ervaren, na al die maanden het abrupte van xtc :)

8. Game&Watch

Haha. Ja had het naar mijn zin met M. Komt bovenop dat je zo lekker in het moment kan leven met drugs :tonguewink: Zo leuk dan.

Ik weet niet of ik zelf thuishaven als verborgen zou classificeren, ken echt wel veel mensen die daar heen gaan. Maar het is wel heel gezellig! Verschrikkelijke slapeloosheid had ik zelf geen last van, maar sliep niet zo comateus als met xtc op :)

9. chipmunk

Volgende week ga ik nog eens aan de 4-fa en twijfel om er na enkele uurtjes een lage dosis 2cb bij te nemen.
    Ik heb 2cb nu 2x geprobeerd alleen in thuissetting. Het leek me wat te ontspannen en goed van muziek genoten terwijl ik op de bank lag, maar na wat bier en jointjes werd ik compleet para en wou ik gewoon in bed gaan liggen.

Ik denk dat ik thuis vooral para word omdat ik alleen ben en er moest maar eens iets gebeuren, dan is er niemand om mij te helpen. Daarom denk ik dat ik op een feest dit wel moet aankunnen, en de laatste uurtjes van mijn 4fa trip zouden er zo wel wat mooier kunnen uitzien.

Ik word wel iets of wat oncomfortabel / para wanneer de 4-fa uitwerkt (voornamelijk door obsessief over de risico's te lezen) maar eigenlijk is het altijd prima bevallen en voelde ik me de ochtends nadien ook goed. Dus ik twijfel nog wat of het verstandig is; ik zal het waarschijnlijk op het moment wel zien...

10. Game&Watch

Ik vond het een topcombi! Maar neem niet te veel 2cb zou ik zeggen. 10-15mg zou voldoende moeten zijn om niet compleet te hallucineren maar wel de empathogene effecten, en verbeterde muziek en lichtshows te ervaren.

chipmunk vindt dit leuk.
  11. chipmunk

Ik ben de combi aangegaan en het was heerlijk! Ik rook altijd enorm veel joints als ik 4-fa gebruik. Dit was nu niet anders, maar ik heb deze keer praktisch alleen medicinale wiet gerookt waar zo goed als geen thc in zit.
    Puur voor de smaak dus, en ditmaal geen last gehad van hartkloppingen tijdens de plafonddienst.

Ik zou zo een 10 mg 2cb binnen moeten hebben gehad. Het mocht best ietsje meer zijn, maar het was een leuke kennismaking.
    Alles werd opeens wat vager en rumoeriger, op een comfortabele manier.
    Ik kreeg wat buikpijn (moest al naar de wc voor ik aan de 2cb begon) en besloot toch te gaan, ook al duurde het feest nog maar 2 uurtjes. Hier merkte ik dat de 2cb begon te werken; de deur van het toilet begon wat te vervagen en het lichtje onderaan de deur zag er wat magischer uit. Ik probeer op te schieten en ga terug naar het feest.
    Kon nog steeds prima lullen tegen mensen, maar alleen kwam hetgeen wat zij vertelden niet zo goed meer binnen.
    Wanneer ik normaal nogal panisch wordt van te veel drukte / aanschuiven / kluisjesdrama, kon ik het nu allemaal laten gebeuren.

Prachige lichtshow mogen meemaken, en op het einde ook nog enkel hier naar liggen staren.
    Na het feestje nog een hasj jointje gerookt en dit leek de 2 cb even terug te brengen.
    Misschien schrijf ik nog een tripreport, ik zie dat ik hier toch ook al weer best wat tekst heb neergeklad.

Ik weet niet of ik nog 4-fa wil zonder 2-cb haha. Volgende keer mag het wel ietsjes meer zijn.
    Alleen niet altijd gemakkelijk te verkrijgen hier. Ik neem aan dat 2-cb fly net zo goed combineert?

Ofwel 6-apb toch ook maar eens proberen, maar omdat ik heel gevoelig ben aan mdma ben ik hier nog wat huiverig over.

Laden...
Vergelijkbare Topics - 4FA 2CB Glitters
  1. chipmunk
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    282
  2. matsuru