1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

4FMP in pilvorm? Ervaring?

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Yana, 18 jul 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Yana

Yana Newbie

Ik gebruik op een feestje het liefst 4fmp maar heb dit altijd in poedervorm in een capsule gedaan.

Nu heb ik 4fmp in pilvorm (lichtpaarse vlinders). Zijn er mensen die ervaring hebben met 4fmp pillen? Natuurlijk begrijp ik dat je van een afstand niet kan zien wat erin zit maar ben benieuwd of iemand de paarse vlinders eerder heeft gezien/genomen.

2. Pebbles12

Pebbles12 Newbie

Nee, wel ooit 4fmp in pilvorm gehad maar dat was voor het verboden werd. Waren ook geen vlinders trouwens. Volgens mij wordt er op dit moment zelfs geen 4fmp meer gemaakt vanwege problemen met de grondstoffen sinds het illegaal is.

Zo had ik laatst ook een pil waarvan uiteraard werd gezegd dat het 4fmp zou zijn, maar in dit geval was het toch echt 4fma dus ik zou goed checken wat je nu neemt.

3. Pollewop

Pollewop Bewuste gebruiker

Ik heb ooit wel pillen gehad dan in een oranje ovaal. Geen vlinders of wat dan ook. Daar kan ik je dus niet mee helpen.

Elke pil is weer anders van samenstelling gewicht etc. Ik adviseer je echt om je pil te testen. Verder is er naast mijn rapport ook genoeg informatie te vinden hier over 4fmp dus je kan dat eens goed doorlezen.

4. UmbraVitae

UmbraVitae Experimenterende gebruiker

Hey, ik heb ze zelf zowel ik capsule met een groenachtig (ben wat kleurenblind) poeder en als gele pilletjes(tablet). Beide 200mg. Bij mij geeft deze in capsulevorm met poeder het beste en langste effect (piek 2-6u na inname) en redelijk lang naffect. Bij de pilvorm is de piek pak minder 2-4u en weinig naeffect, dus totale ervaring vd pilvorm is zeker halvering van deze in capsule met poeder. Wel handig voor de korte feestjes of met vrienden thuis.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - 4FMP pilvorm Ervaring
  1. GroteDoppe
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    456
  2. Senna88
    Reacties: