1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

4FMP tolerantie XTC

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door ADR, 3 jan 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. ADR

ADR Newbie

Tast het gebruik van 4FMP mijn XTC tolerantie aan?

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Ja. 4FMP, of eigenlijk 4FA maakt zeker gebruik van je serotonine huishouding. Er is veel minder onderzoek naar gedaan als naar mdma/xtc. Dus of 4FA meer of minder invloed heeft op je serotonine dan mdma/xtc is niet met zekerhid te zeggen. Er word verwacht iets minder dan bij mdma/xtc maar invloed heeft het zeer zeker wel. Ook na 4FA wordt aangeraden 2 a 3 maanden pauze te houden.

Dirkjan en KropSla vinden dit leuk.
  3. De ervaring leert van wel helaas.

4. KropSla

KropSla DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Yes, en eigenlijk zou ik zelf dus XTC en 4F op dezelfde hoop gooien wat dat betreft en dus 3 maanden pauze houden tussen het gebruik van zegmaar elk van deze middelen. Dus ééns per 3 maanden XTC óf 4F. En bijvoorbeeld niet XTC gebruiken en dan 6 weken later 4F en dan 6 weken later weer XTC, etc, omdat je denkt dat het toch twee andere middelen zijn.

De Dunne vindt dit leuk.
  5. ADR

ADR Newbie

Bedankt allen voor de reacties. Spijtig om te horen haha.

6. chipmunk

chipmunk Belezen gebruiker

Ik heb de gok eens gewaagd en 2 weken na 4fa gebruik (180mg bruto) een bescheiden dosis mdma genomen. Werking was zoals verwacht merkbaar minder, maar 't was dan ook echt een zeer lage dosis mdma.

7. chipmunk

chipmunk Belezen gebruiker

Nog veel mensen hier die 4f zijn blijven gebruiken sinds het verbod? Mij bevalt het nog steeds beter dan xtc, enkel de horrorverhalen / waarschuwingen (vooral over de hoofdpijnen / hersenbloedingen) maken me soms paranoia, wat natuurlijk niet chill is tijdens de plafonddienst.

Ik troost me dan met de gedachte dat ik van xtc wél al vreselijke hoofdpijn heb gehad, en daar is toch ook geen hersenbloeding van gekomen. Van xtc kan ik dan wel weer heerlijk slapen maar ik mis de energie die 4f me geeft.

8. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Ik heb het niet meer gebruikt sinds het verbod. Met name omdat het nu via dealers of darkweb moet gaan.
    Dealers vertrouw ik er niet mee en via darkweb vind ik te veel moeite voor een xtc-light ervaring.

9. Game&Watch

Game&Watch Belezen gebruiker Tripreporter

Ik heb het laatst dus voor het eerst gebruikt, zie mijn tripreport. Heb het van het darkweb, het is daar wel iets prijziger dan xtc maar dat is dan ook bijna gratis.

Ik weet nog niet of het me beter bevalt dan xtc maar vind het persoonlijk geen light variant.

Laden...