• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

4ho mipt + 4 ho met, met een schuitje 3mmc

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

mitchieee

Bewuste gebruiker
mijn trip avond van maandag
180 mg 3mmc
25 mg 4 ho mipt
30 mg 4 ho met
lachgas patronen
1 half hasje en 1 volledig wietje

het is maandag avond en had erg veel zin om flink te trippen, na dat ik de combinatie 4 mipt en met, heb geprobeerd wil ik eigelijk niks anders meer de 2 middelen dansen gezellig samen gewoon een echt spektakel is het.

11:00 hier nam ik mijn 180 mg 3mmc bommetje gemaakt in een flutje en doorgeslikt, zo ging ik rustig serie kijke tot het middel zijn werk ging doen

11:20: ik begin al wat te voelen ervan voel me lekker en krijg alweer zin in muziek.. ik pak me headset zet de bluetooth aan en zet me playlist op terwijl ik nog ff ging gamen

12:00 hij is volledig ingewerkt krijg alweer flink zin om te roken dus besluit om naar beneden te gaan me ouders slapen dus ik ga wel lekker beneden feesten, met me headset op me kop loop ik half dansend rustig naar beneden, steek een peuk op en besef het gevoel van de 3mmc terwijl ik me vriendin goodnight wens, neem ik de 25 mg 4 ho mipt in en wordt het wachten..

01:00 de kleuren worden al wat anders meer oranje overan ik denk ook al een stuk anders en de muziek klinkt nog lekkerder ik zie paarse roze visuels op de vloer allemaal blokjes wat in elkaar paste, terwijl ik de visuels bekijk neem ik me 30 mg 4 ho met in

01:10 de 4 ho met come up begint ook gelijk als een bom de kleuren vlogen alle kanten op en voel me flink van de kaart maar op een goede manier terwijl ik me laat begleiden door me muziek kijk ik naar de visuels wat zo ontiegelijk mooi is op deze combinatie alles vervormde werdt groter kleiner en schoof de andere kant op dingen verbogen en en de kleuren! pff

een en al euforie
02:00 de 2 middelen zijn nu samen gesmolten en ik kan niks meer op me mobiel zien, ik probeer een playlist te zoeken, maar de tekst brandt weg tot ik niks zie zelfs de fotos van de albums waren opgebrand, terwijl ik naar mijn klok kijk (1 groote klok op de muur met in het rond de cijfers en in het midde de wijzers) beginnen die rond te spinnen alsof de tijd heel snel ging hij bleef maar rond gaan de cijfers vlogen een beetje naar me toe en de schilderij op de muur brokkelde af als vuur naar beneden tot ik geen schilderij meer zag, toen die weg was brokkelde hij weer terug naar hoe die was de kleuren uit de schilderij werden 3d eruit gezet.. het is tijd voor een ballonentje,

(de ballon maakt alles x16 en laat me naar andere plekken schieten die er niet zijn maar tog wel)
als ik mijn eerste ballon maak en neem komt er nog een lik kleur overheen en nog 1 en nog 1 kleur tot er een aantal lagen aan de zijkant zag toen de ballon klaar was werd het beeld uitgekleed alsof je een boek open slaat ik ging door alleemaal bladzijdes tot ik weer terug was in me huiskamer terwijl ik naar voor kijk en naar de muur met de klok kijk is mijn zicht blauw met groen, de linker kant blauw de rechter kant was groen en het waren precies evengroote vlakken alsof ik een kleur bril op had voor links en rechts, met hier en daar flinke visuels dat zou wel het mooiste zijn geweest wat ik heb gezien.

02:30 ik vibe nog lekker op de muziek en zit flink raar te doen toen kwam het besef dat ik nog een hasje boven heb liggen, ik stilletjes naar boven wat een heel advontuur was, overal waren visuels de trap naar boven kon ik niet meer zien alleen maar visuels in het donker met lijnen en blokken het zelfde naar beneden het leek net alsof ik een ladder afging

terug beneden steek ik hem aan en de rook die ervanaf komt lijkt door heel me beeld te gaan nadat ik hem opgerookt heb neem ik nog wat ballonentjes, waarbij ik inhaleerde en uitblies naar een andere plek werd gebracht waar niks was en ik niks kon doen ik doe de ballon van me mond en dacht dat ik op die plek zou blijven tot ik hem weer in me mond deed kwam ik terug, me volgende ballon iets later toen ik hem nam kwam ik op een plek waar geen tijd was niks ik was er ook niet meer ik zag alleen nog maar een lege huiskamer na wat secondes kwam ik terug en vervelde de ballon zich in mij, ik kwam uit de ballon’ zo leek het en voelde het.. ben ik opgeblazen door de ballon? hoe ben ik uit een ballon gekomen het wordt me nu wel een beetje vaag, uit eindelijk wist ik ook niet meer hoe ik de lachgas moest gebruiken alsof me longen tegenwerkte om het te nemen.
het werkte niet ik snapte het niet meer dus liet het maar hoe het was.

03:00, ik zit flink te pieken en weet eigelijk niet meer wat ik wil doen, ik wil geen ballon meer nemen want dan zit ik er de heletijd aan te lurken en dat vind ik zonde van de evaring dus loop heen en weer beneden in een beetje paniek, ik wouw geen ballon meer maar ik wouw wel een ballon het was een gevecht in me zelf voor de roes, dus besloot ik maar me wietje te gaan roken.. shit! me jas nog boven, en die wil ik eigelijk niet gaan halen dus maar in me trui buiten gaan zitten( waarbij ik dacht dat het heel koud zou zijn, was het heerlijk!)de eerste stap buite wordt ik helemaal zen, de friquentie van buite het geluid en me ademhaling is helemaal perfect ik was bang voor de kou maar kou is goed voor het lichaam en het voelde ook zo goed het liefst zat ik naakt buiten

ik begin het wietje te roken en kijk naar de schutting waar een vlinder beeldje op zat geplakt alleen vloog hij nu steeds naar links en rechts de boom in de verte leek net een reuze rat met allemaal slingers erin die danste op me muziek allemaal ronde slingers aan elkaar nog wel een half uur van de visuels buite genoten tot ik het een beetje teveel vond worden door het wietje ook, snel terug naar binnen gegaan en me laaste ballon gemaakt voordat ik lekker in me bed verder ging trippen, waarbij het visuele vlak weer een boost kreeg en alle kleuren weer zo veel werden een blije vlinder aan de linke kant en een knip oog van het universum rechts, een liedje stond op wat zong: (im gonna break u in little peaces), toen dat stuk kwam begon de bank aftebrokkele in kleine stukjes de tafel ook het werd afgebouwd als lego stukjes 1 voor 1 op een flink tempo

03:30 ben ik ongeveer naar boven gegaan en in me bed beland en zonder licht in me kamer werden de visuels vrij gek allemaal blokjes die door me zicht heen gingen ik besloot maar eens de closed eyes visuels te gaan bezoeken
ik zag duidelijk een oud piraten schip in kleur heel me zicht met me oge dicht werden 3d visuels felle kleuren met visuels die makkelijk te herkennen waren veel gaver dan die op lsd (150ug). terwijl ik helemaal zen lig in me bed en volledig bewust ben van mijn lichaam naar een mix luister , voel ik eindelijk hoe het lichaam werkt dat het echt een machine is en hoe licht ik nu ademhaal is fantastisch ik voelde me lichaam de zuurstof opnemen en uitspugen(alsof ik een eige bodyscan had/was)ik voel me lichaam en ik ben me lichaam en meer ik ben bewust van alles wat er speelt tot een uur of 6 van de CEV genoten en flink aan het denken gegaan, waarbij ik weer veel heb geleerd over het leven in mijn mening hoe het leven werkt en hoezo het leven is hoe sommige situatie’s komen en dat toeval gewoon niet bestaat soms natuurlijk wel, maar het meeste is gewoon gepland in het onbewuste , dat we wel de keuzes hebben over dingen maar dat het ons gewoon op de andere route zet (sinds ik meer spirituel ben geworden door een ervaring die anders niet uit teleggen is dan dat het bestaat voor mij ) vallen me flink wat hints op in me gedachte en hoe me (gids) antwoord en me helpt

‘ik had eerst mijn drugs gebruik in de hand toen ik nog werkte sinds ik in uwv zit 4 maanden op het moment begint het wel een beetje uit de hand te lopen, en ik voel het altijd als ik trip aan me lichaam en hoe ik mezelf confronteer ermee,
ik moet er mee kappen! ik moet beginnen iets van me leven te maken inplaats (vaak) drugs te gebruiken ik heb vandaag me stash aan iemand anders gegeven tot ik het weer kan controleren wat ik neem. en weer trots kan zijn op mezelf als ik aan het trippen ben

want ik zit in een gat en graaf hem alleen maar dieper en dieper waarin je hoopte het anders te kunnen doen maar door hoe alles verloopt je eigelijk weerloos ben tegen je ‘ego’

ik heb de mipt en met combinatie van iemand anders op het forum en ben blij hem gevonden te hebben, wat een ontiegelijk spektakel is het, heel intens maar voor een ervaarde tripper is dit zeker een aanrader om mee te experimenteren de headspace is flink aanwezig(voor mij wel vrij goed stuurbaar) en de visuels zijn geen visuels meer maar VISUELS naar mijn idee is dit ook gewoon een verbode combinatie want je stapt echt in een ander level van het trippen
het meeste van de trip ben ik alsnog vergeten que verdere visuels alleen dat het zo en zo mooi is en dan al denken dat de 4 ho met visuels mooi zijn, gelukkig zijn de antwoorden verder helder gebleven op het eind voor me en hoop ik er wat mee te gaan doen.

Laatst bewerkt:

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Je spelling en zinsbouw zijn echt ruk 😉maar man je weet het ondanks dat tóch lekker op te schrijven! Wat een sneltrein 🚄!

Succes met de adviezen uit je onderbewuste en ik hoop dat je snel weer werk vind!

mitchieee

Bewuste gebruiker
Je spelling en zinsbouw zijn echt ruk 😉maar man je weet het ondanks dat tóch lekker op te schrijven! Wat een sneltrein 🚄!

Succes met de adviezen uit je onderbewuste en ik hoop dat je snel weer werk vind!
dat klopt zeker :wink:) als ik uiteindelijk begin met typen zit er geen stop meer op en uiteindelijk overal weer op terug komen om aan te passen haha(nu ik hem een beetje terug lees zie ik ook veelste veel fouten hehe(next time op de pc maar uit typen dan lijkt het er net wat meer op )

en dankjewel!!

maandag gesprek gehad en 6 december begin ik als hulp cv monteur!!

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan