1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

5-apb vs 6-apb

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door psychedelicoo, 10 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. psychedelicoo

psychedelicoo Experimenterende gebruiker

Hallo,

Ik ben opzoek gegaan naar een leuke mdma vervanger die de zelfde effecten geeft maar net wat langer duurt.

Nu is mijn oog dus op 6 apb en 5 apb gevallen, nu lees ik dus verschillende dingen over deze stoffen.
    Over 6 apb kan ik het meest vinden en het blijkt een leuke vervanger te zijn voor sommige..

Maar wat is het nu het verschil tussen deze 2?
    Ik lees dat 5apb iets potenter is qua dosering.
    En dat 5 apb meer euforische en stimulerende effecten heeft (door de plaatsing van het zuurstof (O) op de vijfde positie van de furan ring )

Terwijl 6 apb bekend staat om zijn naar psychedelische effect neigende kanten

Wat zijn jullie ervaringen met deze stoffen?

Groetjes

2. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Tripreporter

Geen ervaring met 5apb, maar ik vond 6apb maar weinig psychedelisch. Niet, zeg maar.

3. psychedelicoo

En met psychedelisch bedoelen ze denk ik de CEV's in de comedown van 6apb. Maar dat zal wel in de hogere doseringen liggen.

Maar hoe vond je 6apb als een mdma vervanger, Buiten de werkingsduur

4. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Tripreporter

Ik had op zich wel CEV's, maar dat heb ik met wiet ook en zelfs nuchter als ik een tijdje mijn ogen dicht doe. Ook lichte OEV's op egale oppervlakken, maar wederom heb ik dat ook met wiet.

Ik noem dat zelf niet direct psychedelisch. Psychedelisch is het imo pas als er sprake is van een mentale trip en bewustzijnsverruiming. Wat dat betreft is wiet zelfs meer psychedelisch dus.

Als mdma vervanger vond ik de ervaring zelf erg nice. Meer stabiele high, minder wazig en duurt dus (ook qua gevoel van trager tijdsverloop) langer. De kater daarentegen was een stuk vervelender voor mij.

psychedelicoo vindt dit leuk.
  5. Flix

Flix Newbie

De keer dat ik 6-apb heb gekocht en laten testen bleken er ook sporen van 5-apb in te zitten. Heb meerdere reports gelezen waar dit ook het geval was. Als ik jou was zou ik lekker 6-apb bestellen, is wat populairder en daardoor makkelijker te bestellen. Staan ook genoeg trip reports over online, dus je kan je prima inlezen.

6. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

6 apb 250mg gedaan. MDMA op anabolen maat. Wat een ervaring.

7. psychedelicoo

Ik heb ook gelezen dat er In de synthese van 5-APB altijd 6-APB zit..
    omdat er meer op tempratuur gelet moet worden. En dat er daardoor minder schadelijke stoffen inzitten als bij 6-APB.

Daarintegen is 5-APB duurder,
    Betekend dat dat 5-APB potenter is en minder schadelijk?

8. psychedelicoo

Behoorlijke dosis, en de nasleep?
    Hoe heb je de kater ervaren, net zo heftig of heftiger?

9. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Geen kater gehad man. na MDMA wel altijd een kater, maar na die 250MG 6-apb helemaal niks. Had het wel verwacht omdat ik goed hard ging, maar gelukkig niks. :) En 250MG kan nog hoor. Je moet niet over de 300MG gaan.

10. ALLAD52

ALLAD52 Newbie

Ja, sinds ik 6-APB en 5-APB ontdekt (Hci rules!) is MDMA mij het niet meer waard. Korter, wel meer een flashy opkomst (wat heel lekker is) alleen 2,5 tot 3 uur echt plezier, en daarna voel je steeds meer verrot. Je weet bijpakken helpt niet, en je voelt je daarna ook nog eens verrot tot woensdag. Is me het allemaal niet waard meer. Benzofury duren langer, en je voelt je niet zo verrot de dagen daarna. Wat plezieriger. Ik durf te stellen, dat als iedereen een keer benzofury zou nemen en een keer MDMA dan toch zeker 80 % toch voor benzofury zou gaan.

11. psychedelicoo

Ik denk wel dat dit per persoon verschillend kan uitpakken, maar tof dat je er zo'n fijne ervaring mee hebt.

Wat waren voor jou de verschillen tussen de stoffen 6-apb en 5-apb?

12. ALLAD52

ALLAD52 Newbie

5APB meer euforischer, iets minder helder. Ik liep toen ook in de Maassilo, dat is met een soort gangenstelsel in een oude fabriek. Af en toe wist ik helemaal niet zo goed meer waar ik was.

Laden...