hallo ik hoop dat ik hier een uitleg vindt op ons probleem, mijn vrouw en ik nemen al 15j speed het is gegroeid van enkel in het weekend tot dagelijks gebruik nu. Ikzelf heb er geen problemen van met het gebruik ervan of ook niet tijdens de afkick. Maar mijn vrouw heeft er door de jaren heen een verschrikkelijk afkick verschijnsel van en dat is namelijk dat zei heel veel slaapt dan, met veel bedoel ik dan 5 dagen aan een stuk ze staat dan enkel op om naar wc te gaan of iets te eten of mij van of naar mijn werk te doen.En het ergste is daarvan dat ze na die 5 dagen terug begint te gebruiken en zo zitten wij in een cirkel die zich steeds herhaald.
Nu is het zover gekomen dat ik ten einde raad ben en onze relatie die 18j bestaat op te geven en uit elkaar te gaan, een vriendin zei mij onlangs dat het ook een depressie kan zijn wat mijn vrouw heeft? Heeft er hier iemand ook last van zo een lange slaapperiode na een afkick?
Zou ik niet beter naar een dokter of iets dergelijk gaan met haar ?
Alvast bedankt
Nu is het zover gekomen dat ik ten einde raad ben en onze relatie die 18j bestaat op te geven en uit elkaar te gaan, een vriendin zei mij onlangs dat het ook een depressie kan zijn wat mijn vrouw heeft? Heeft er hier iemand ook last van zo een lange slaapperiode na een afkick?
Zou ik niet beter naar een dokter of iets dergelijk gaan met haar ?
Alvast bedankt