5 gram atlantis truffels lemon tek?

gandwarf777

Belezen gebruiker
Kan ik hier iets van voelen? ik ben van plan ook een redelijke maar niet te erge dosis hasj melk erbij te nemen. Om mezelf open te stellen voor de space en om minder de behoefte te hebben om konstant te gaan zitten en dan weer te gaan staan(een soort restless leg syndrome krijg ik vaak van truffels).

Ik heb altijd 10 gram atlantis truffels genomen maar dit vind ik niet egt altijd ontspannend omdat het gewoon te intens is, de eerste 2 uur na inname zijn vaak alleen maar lachen en euforie maar daarna lijkt het alsof ik met de harde waarheid van het leven word geconfronteert ofzo en word ik een beetje depresief en krijg ik een koud gevoel en verlang ik naar een warme gezellige plek waar ik me thuisvoel ofzo.

Anyway mijn plan was dus om 5 gram atlantis truffels met citroensap van 1 verse citroen te blenden en een paar uur laten staan(om alle psilocybine om te zetten in psilocine en zo de trip heftiger maar korter te maken).

Vervolgens neem ik de hasjmelk in en wacht ik een uur en dan neem ik het truffel brouwsel in.

Maar ik lees dus van mensen die meer dan 20gr dragonsdynamite nemen dus ik vroeg me af of 5gr atlantis truffels niet abnormaal weinig zou zijn of dat het wel gewoon een goeie space zou geven in combinatie met hasj melk.

Mischien heeft iemand ervaring met lage dosis psilocine?

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Nee, ik denk niet dat je trip echt verrijkend en plezierend gaat zijn ;/
Ik ben erg ervaren met truffels, en mijn indruk is dat 10g het minimum is.
Je zegt wel dat je iedere keer Fruits of Ethopia ( Atlantis ) eet, ikzelf hou niet echt van deze truffel wat het gevoel dat je krijgt is mysterieus en inhoudend, probeer eens dragon's dynamite, deze steekt voor mij met kop en schouders boven de andere truffels.

Als je een geslaagde trip wilt hou je er dan ook mee bezig. Psychedelische drugs is veel veel meer dan een plezierdrug, het is een ervaring waaruit je veel kan leren, wil je dat deze ervaring optimaal wordt dan regel je het best een aantal zaken van vooraf, de setting, muziek, vrienden, ...
Maar het belangrijkste van al! Controleer je gedachten, stuur je gedachten, laat de trip je overkomen en geniet ervan (;

Greets Herbalisme

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
5 gram lijkt mij ook te weinig om er iets van te voelen, denk dat je vooral stoned wordt door de hasj en verder niet echt andere effecten gaat voelen.

Herbalisme

Bewuste gebruiker
gandwarf777 zei:
Is dragons dynamite alleen harder of is het gewoon een ander effect als atlantis?
Ik ben er 200% zeker van dat elke truffel verschilt van effect en qua sterkte (;
Dit is ook zo bij paddo's.
Van Dragon's Dynamite ga je zeer intense visuals hebben, veel sterkere visuals dan bij atlantis, en zul je ook een sterk gelukzalig gevoel hebben en een gevoel van begrip en inzicht.
Hierbij moet ik wel duidelijk zeggen dat het effect van truffels afhankelijk is van persoon tot persoon, de setting, ...

Ik heb alle truffels al eens uitgeprobeerd en voor mij is Dragon's Dynamite de beste soort.
Maar nu heb ik eens zin om iets zwaarders te nemen want ik heb nu nog het gevoel dat ik nog altijd niet de intens trip en ook niet lang genoeg (;
En als je toch erg van Atlantis zou houden maar je dat down gevoel haat kun je er nog altijd een xtc-pil oppakken, dit is echt heerlijk (;

Greets Herbalisme

De eerste keer truffels voor mij was 7.5gr DD. Ik had ook wat M op maar heb er verder weinig van gemerkt. Wel werd ik misselijk etc.

Volgende week ga Ik het weer proberen, alleen twijfel ik of ik nu de volle 15gr moet pakken of 10gr lemon tekken.

Ik merkte nauwelijks wat van 7,5 dus 5gr zal denk ik niet zoveel met je doen.
Maar dat is bij iedereen anders denk ik.

Succes!

Bovenaan