Gympie
Badass junkie
totaal 50 mg 2-fa vandaag.. ik trek het weekend nog even door..wel een paar uurtjes geslapen van vanochtend 5 tot 10
gisteren zondag 22 nov. vanaf 13uur totaal 1,5 keer m'n lichaamsgewicht aan 5-mapb op.
kvind mdma fijner/beter meer een totaal ervaring.. maar ik heb het idee dat 5-mapb minder taxerend is voor de hersenen.
aardig zitten knarsen maar vandaag geen zere kaken.. mss door het magnesium dat ik genomen heb.
ik hoefde niet veel naar de wc.
eten ging moeilijk.
moeilijk om te lezen en helder te kunnen zien.
super fijne en gezellige dag!
Bekijk bijlage 12299
Bekijk bijlage 12291
in 2 keer totaal 20 2c-b fly op een paar uur na de mapb:
Bekijk bijlage 12292
bewegend:
toen in de avond 60 mg keta:
Bekijk bijlage 12295
bewegend dammit!:
en toen langzaam down the rabbithole..realiteit..BLUB:
Bekijk bijlage 12296
katjes thema want m'n vriend heeft er meer dan dat je op één hand kan tellen.
Bekijk bijlage 12297
en als ik blijf slapen lig ik in het kamertje wat na het verhuizen nooit is afgemaakt.. maar er staat me toch het lekkerste bed ooit!
het ruikt er altijd naar frisse was en het is een genot om te vertoeven.. al heel wat avonturen beleefd.. en geslapen.
Bekijk bijlage 12298
vandaag in de afterglow lekker aan het hobbyen geweest thuis.. met vanmiddag dus wat 2-fa.. straks wss nog wat keta..of iets dergelijks, om het af te leren..
oh ja.. khad gisteren ook nog wat biertjes en jointjes op.. ging allemaal prima.
hoiii..
edit: zucht.. plaatjes niet mee gekopieerd hier de volle versie.
drugsforum.nl
gisteren zondag 22 nov. vanaf 13uur totaal 1,5 keer m'n lichaamsgewicht aan 5-mapb op.
kvind mdma fijner/beter meer een totaal ervaring.. maar ik heb het idee dat 5-mapb minder taxerend is voor de hersenen.
aardig zitten knarsen maar vandaag geen zere kaken.. mss door het magnesium dat ik genomen heb.
ik hoefde niet veel naar de wc.
eten ging moeilijk.
moeilijk om te lezen en helder te kunnen zien.
super fijne en gezellige dag!
Bekijk bijlage 12299
Bekijk bijlage 12291
in 2 keer totaal 20 2c-b fly op een paar uur na de mapb:
Bekijk bijlage 12292
bewegend:
toen in de avond 60 mg keta:
Bekijk bijlage 12295
bewegend dammit!:
en toen langzaam down the rabbithole..realiteit..BLUB:
Bekijk bijlage 12296
katjes thema want m'n vriend heeft er meer dan dat je op één hand kan tellen.
Bekijk bijlage 12297
en als ik blijf slapen lig ik in het kamertje wat na het verhuizen nooit is afgemaakt.. maar er staat me toch het lekkerste bed ooit!
het ruikt er altijd naar frisse was en het is een genot om te vertoeven.. al heel wat avonturen beleefd.. en geslapen.
Bekijk bijlage 12298
vandaag in de afterglow lekker aan het hobbyen geweest thuis.. met vanmiddag dus wat 2-fa.. straks wss nog wat keta..of iets dergelijks, om het af te leren..
oh ja.. khad gisteren ook nog wat biertjes en jointjes op.. ging allemaal prima.
hoiii..
edit: zucht.. plaatjes niet mee gekopieerd hier de volle versie.
Welke drugs gebruik jij op dit moment?
Wiet in de vaporizer, straks proberen een broodje kaas te eten

Laatst bewerkt: