• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

5-mapb, 2c-b fly en keta: blub!

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Gympie

Badass junkie
totaal 50 mg 2-fa vandaag.. ik trek het weekend nog even door..wel een paar uurtjes geslapen van vanochtend 5 tot 10

gisteren zondag 22 nov. vanaf 13uur totaal 1,5 keer m'n lichaamsgewicht aan 5-mapb op.
kvind mdma fijner/beter meer een totaal ervaring.. maar ik heb het idee dat 5-mapb minder taxerend is voor de hersenen.
aardig zitten knarsen maar vandaag geen zere kaken.. mss door het magnesium dat ik genomen heb.
ik hoefde niet veel naar de wc.
eten ging moeilijk.
moeilijk om te lezen en helder te kunnen zien.
super fijne en gezellige dag!
Bekijk bijlage 12299
Bekijk bijlage 12291

in 2 keer totaal 20 2c-b fly op een paar uur na de mapb:
Bekijk bijlage 12292

bewegend:
toen in de avond 60 mg keta:
Bekijk bijlage 12295
bewegend dammit!:
en toen langzaam down the rabbithole..realiteit..BLUB:
Bekijk bijlage 12296

katjes thema want m'n vriend heeft er meer dan dat je op één hand kan tellen.

Bekijk bijlage 12297

en als ik blijf slapen lig ik in het kamertje wat na het verhuizen nooit is afgemaakt.. maar er staat me toch het lekkerste bed ooit!
het ruikt er altijd naar frisse was en het is een genot om te vertoeven.. al heel wat avonturen beleefd.. en geslapen.

Bekijk bijlage 12298

vandaag in de afterglow lekker aan het hobbyen geweest thuis.. met vanmiddag dus wat 2-fa.. straks wss nog wat keta..of iets dergelijks, om het af te leren..
oh ja.. khad gisteren ook nog wat biertjes en jointjes op.. ging allemaal prima.

hoiii..

edit: zucht.. plaatjes niet mee gekopieerd hier de volle versie.

Laatst bewerkt:

witte270

Belezen gebruiker
Wow behoorlijke lijst aan middelen die je genomen hebt. Had je geen last van 2c-b-fly na de come down van 5-mapb?

Hoe voel je je nu? Misschien het idee la dat er een trein over je heen gereden is? Heb ik namelijk wel altijd na 6-apb. Dan ben ik wel altijd ff de komende drie dagen uitgeput, kan me voorstellen dat je dat misschien ook voelt?

Gympie

Badass junkie
Wow behoorlijke lijst aan middelen die je genomen hebt. Had je geen last van 2c-b-fly na de come down van 5-mapb?

Hoe voel je je nu? Misschien het idee la dat er een trein over je heen gereden is? Heb ik namelijk wel altijd na 6-apb. Dan ben ik wel altijd ff de komende drie dagen uitgeput, kan me voorstellen dat je dat misschien ook voelt?

heyy..
last?.. juist een prettige overgang..
6-apb werkt bij mij ook niet fijn.. gebruik de nieuw ververste zoekfunctie maar :wink:
kheb 5 uur kwaliteit slaap gehad :grin:
vraag me morgen maar.. 😅
maar alles gaat in een goede flow en energie.
oh ja.. en goede de juiste combinaties googlen 😽

Laatst bewerkt:

witte270

Belezen gebruiker
heyy..
last?.. juist een prettige overgang..
6-apb werkt bij mij ook niet fijn.. gebruik de nieuw ververste zoekfunctie maar :wink:
kheb 5 uur kwaliteit slaap gehad :grin:
vraag me morgen maar.. 😅
maar alles gaat in een goede flow en energie.
oh ja.. en goede de juiste combinaties googlen 😽
Haha fijn om te horen, ik heb met 6-apb wel echt een rot gevoel de dagen erna, echt bralker maar geen dinsdag dip

Anyway, slaap lekker natuurlijk

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan