• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

5 meo dmt heeft mijn leven veranderd!!!

Hector48

Experimenterende gebruiker
Dag iedereen, mijn zoektocht naar mijn breakthrough en wat ik er wou uithalen is........ Waaaauuuuuw. Heb er toch enkele maanden over moeten doen om alles te proberen begrijpen wat voor impact dit heeft gehad op mijn leven. Weet eerlijk gezegd niet waar te beginnen, zo groot en complex zit het voor mij in ieder geval in elkaar. Ga mijn best doen om alles zo duidelijk mogelijk te verwoorden.

Aan mijn weinige post hier kunnen jullie dus zien hoe het voor mij allemaal begon. Had 5 meo dmt zien voorbijkomen op een RC vendor site en wist al een klein beetje wat dit was en doet. Mij verder in deze magische stof beginnen verdiepen.... Filmpjes van Mike tyson, Joe Rogan, en nog zoveeeeel filmpjes en informatie die ik kon vinden. Hetgeen ik wou ervaren was hoe het je zo nederig en egodood kon maken. Tyson ging van de Baddest man on the planet Naar nu echt een aangename lieve vredevolle mens die hij nu is. Op z n minst opmerkelijk, toch. Dus heb ik de 5 meo dmt gekocht. Het heeft toch nog enige tijd geduurd voor ik mentaal klaar was om het effectief te durven😂. In al mijn vorige posts zien jullie hoe dit allemaal verlopen is. Heb het in totaal 6 keer gedaan. De eerste drie keer lukt niet om genoeg binnen te krijgen. 4de keer eerste "mini" breakthrough, die was ik toch wel weg maar toch had ik het gevoel dat dit Het niet was. 5de keer iets verder gelukt maar toch nog dat net niet gevoel 🤣.

De 6de keer..... HET
Wou iemand helpen die kampte met een zware alcoholverslaving, die persoon heeft het gerookt, kwam bij en wou direct nog eens.... Dit waren echter dosissen die je nog niet naar de 2de fase kun en brengen, dus de beginfase eigenlijk. Heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om zelf eens volledig ervoor te gaan omdat er dan net iemand bij me was, puur uit veiligheidsreden. Vul het pijpje, zat ook nog in van de persoon die bij me was😜😂😂😂. Mijn techniek is ondertussen veeeeeel verbeterd. Ik inhaleer zo veel ik fysiek binnen kan krijgen en ik gaf het pijpje aan de andere. Voelde meteen dat er iets aan te komen zat🤣🤣🤣🤣🤣 en ging rustig liggen in mijn perfect comfortabel gemaakt sofa😜 mysterieuze sjamanistische meditatie muziek op de achtergrond en ik was weg, mijn onderbewustzijn, ziel, geest.... Noem het wat je wil, was uit m n lichaam. Enige dat ik mij herinner was toen ik het pijpje doorgaf mijn ogen......eerder het beeld dat ik voor mij zag werd zwart , dan kwam ik weer bij en wat ik voelde was alsof ik nieuw was, herboren, verlost van mijn zonden, alsof ik hele tijd met een zwaar gewicht op mijn schouders leefde. Die last was weg.... Bij de vorige keren dat ik 5 meo dmt gebruikte, was het herboren gevoel niet aanwezig en vervaagde het goede gevoel en wat je eruit kan hâlen dan ook weer. Deze keer ben ik overtuigd dat dit permanent is. Ik sta zo positief in het leven nu, heb zoveel inlevingsvermogen, ik voel de dingen zoooo goed aan. Alles dat op mijn weg komt valt juist maar echt alles.... Dingen waar ik mij vroeger snel druk kon in maken..... Hahaha🤣🤣🤣🤣🤣🤣 wat een zinloos tijdverlies...... Dat het je ego dood is zeer zeker waar, dingen die ik doe, doe ik nooit nog uit eigenbelang....de band met mijn dochter, iedereen rondom mij.... Collega s, is enorm verbeterd, ik hou HET ook niet voor mezelf maar pas het ook echt toe in het echte leven. Alles rond mij zie ik veranderen in de positieve zin. Kan hier ook over vertellen en voorbeelden van geven maar dan word het echt nog veeeeeel langer dan het al is🤣🤣🤣🤣. De mogelijkheden zijn eindeloos.... Ondertussen ben ik me veel verder aan het ontwikkelen en ben ik veel meer te weten gekomen hoe het juist werkt. DMT word ge produceert door de pijnappelklier, een piepklein dingetje in het midden van je brein (de groote van een doperwt) die produceert DMT in ons lichaam wanneer we geboren worden en wanneer we sterven. Tijdens het dromen ook wrschnlk. De pijnappelklier vind je ook al afgebeeld terug in hyrogliefen ten tijde van de egyptenaren(faraotijd) 😜😜😜, zelf de paus heeft een staf met daarbovenop een ovale vorm die de pijnappelklier zou voorstellen😁.
Uit onderzoek is gebleken dat het brein definitief gesteld word na het roken van dmt. Uit eigen ervaring en op basis van mijn eigen gevoel kan ik alleen maar zeggen dat dit klopt🤣🤣🤣🤣. Zo voelt het ook echt aan. Het derde oog is ook zoiets, derde oog is eigenlijk je pijnappelklier(denk aan de rode stip die mensen in het oosten vaak hebben, hindoeïsme denk ik???. 😂Door middel van meditatie kan je die activeren maar denk niet op hetzelfde level van dmt😁😜. Dmt zet je derde oog wagenwijd open. Je kan de mensen lezen, voelen.... Kweet hoe het klinkt🤣🤣🤣 maar heb dit toch wel veel getest vanuit puur objectief wetenschappelijk zicht. En kan niet anders zeggen dat het zo is 😁.
Sindsdien ook geen 5 meo dmt meer gedaan ook totaalgeen behoefte aan, wel is het me gelukt om n. N dmt uit de boomschors te halen 🤣wat was ik fier op mezelf😁ook getest natuurlijk, dit was echt veeeeeel visueler, budhabeelden met hoe ik het omschrijf "toeters en bellen" rond dat beeld. Voor je met je ogen OPEN 😂😂😂. ga ik binnenkort een keer een breakthrough mee proberen. Ben er ondertussen wel stillaan terug klaar voor 😜 nu dit was tot hiertoe mijn ervaring en wat het voor mij gedaan heeft. Dit is echt geeeeen drugs maar een waar medicijn waar ik enorm veel respect voor heb. Heb er god mee gevonden, ben er een beter mens door geworden.... Geef geen tijd meer aan negatieve dingen....ben zowat de positiefste mens op aarde 🤣 veel creatiever, woorden stromen eruit, geen enkel slechte gedachte meer in mij, hoe hard ik ook probeer🤣🤣🤣🤣🤣.help mensen puur voor hen zonder er zelf iets ervoor terug te willen, en op geen enkel mogelijk manier uit eigenbelang. En leer direct uit de fouten die ik maak en corrigeer me ook direct.... Tis echt WAAAAUUUUUW 🤣🤣✌️✌️✌️✌️✌️
BEDANKT VOOR JULIIE TIJD, hoopda het een beetje te volgen is en goed geschreven is 😊😍😉

Natozlato

Badass junkie
Enige dat ik mij herinner was toen ik het pijpje doorgaf mijn ogen......eerder het beeld dat ik voor mij zag werd zwart , dan kwam ik weer bij en wat ik voelde was alsof ik nieuw was, herboren, verlost van mijn zonden, alsof ik hele tijd met een zwaar gewicht op mijn schouders leefde. Die last was weg....
Herinner je je niet nog meer van de laatste trip? Van mij had het report nog veel langer mogen zijn! Vertel nog meer aub?

Hector48

De trip zelf, ik was bewusteloos zeg maar, herinner me echt bijna nix dan het zwarte beeld. Mijn ziel was uit mijn lichaam dus voor mij althans is het ook logisch dat ik mij nix kan herinneren, snap je? Kon niet nadenken, nix voelen, ruiken, zien... 🤔🤣 Ik had geen enkel contact meer met mijn lichaam zeg maar... Maar toen ik terug bijkwam, toen voelde ik me echt nieuw, vers uit de verpakking, herboren, vers van de pers.

Hector48

N. N dmt heb ik zelf gemaakt en maar 1 keertje geprobeert dus kan ik niet echt veel over vertellen, komt later wel. K denk dat het niet lang meer gaat duren, het zaadje is geplant, in mijn brein😂😂
Het was wel echt visueel, ik zag direct een boudhabeeld voor me met mijn ogen open met iets wat ik dus beschrijf als toeters en bellen " er rond🤣🤣🤣
Mijn 5 meo dmt trip ging mij echt in eerste instantie om het egododende aspect en was niet visueel. Was ik ook helemaal niet naar op zoek😉 maar nu ik alles wat ik met 5 meo heb meegemaakt, verwerkt en goed en wel besef wat het met mij gedaan heeft. Ga ik me stillaan bezig houden met de nn dmt, dan nog zelf gemaakt, maakt het nog specialer eigenlijk, 🤣🤣🤣

Hector48

@natlozato ik heb 5 meo ook nooit echt gebruikt als drugs maar echt als medicijn voor het brein zeg maar🤣🤣🤣brein medicijn.... Klinkt leuk🙃🤪🤪🤪😆
Voor het leuke visuele moet je echt bij nn dmt zijn vind ik, 5 meo..... Doe je echt niet voor het plezier, als je genoeg binnenhebt ben je ook gewoon bewusteloos. Aan het slapen denk ik... Zoiets... Vraag me wel af of die filmpjes op you tube van mensen die het gebruiken wel echt zijn.... Die liggen soms te roepen en te tieren.... Luidop lachen...versta het niet echt😜 vroeg aan de persoon die bij me was, hoe ik eruit zag. Ze zei, je lag een beetje te trillen... 🤣🤣🤣 Maar nix uitbundig, gewoon alsof iemand een lucide droom heeft denk ik

ChefCurry

Bewuste gebruiker
Vet om te lezen man. Ik vind het zelf veel te eng en ik vond 2cb al heel heftig en verwarrend.

Nihilist88

Badass junkie
Vet om te lezen man. Ik vind het zelf veel te eng en ik vond 2cb al heel heftig en verwarrend.
2cb heftig?😮 Dat is toch eerder vrij braaf en controleerbaar tripmiddel. Heb zowel lage dosissen gedaan, vr een meer mini xtc effect, als hoge dosissen om echt te trippen à la LSD. Maar ik ben en kon hier echt nooit diep en intens op trippen.

ChefCurry

Bewuste gebruiker
2cb heftig?😮 Dat is toch eerder vrij braaf en controleerbaar tripmiddel. Heb zowel lage dosissen gedaan, vr een meer mini xtc effect, als hoge dosissen om echt te trippen à la LSD. Maar ik ben en kon hier echt nooit diep en intens op trippen.
Ja ik ging van 12mg echt heel diep er op. Mischien ben ik gevoelig ervoor.
Had vette thoughtloops en heel veel visuals op de piek. Later vond ik het een fijn gevoel toen het wat afzwakte en ik heb er ook veel aan gehad de trip.
Aantal maanden heb ik me top gevoeld er door.

Nihilist88

Badass junkie
Ja ik ging van 12mg echt heel diep er op. Mischien ben ik gevoelig ervoor.
Had vette thoughtloops en heel veel visuals op de piek. Later vond ik het een fijn gevoel toen het wat afzwakte en ik heb er ook veel aan gehad de trip.
Aantal maanden heb ik me top gevoeld er door.
12mg oraal? Oké dan ben je hier wel zeer gevoelig voor. Dat is toch zeer lage dosis. Maar ook vet dat je hierop zo'n vette trips kunt ervaren, dus prijs je gelukkig 😉 Bij mij was lichtere dosis 20-25mg, om bewust niet echt te trippen, maar met fijne visuals en vrij energiek, kon hier zelfs mee op café. En mijn hoge doseringen zat dan tussen 40-75mg, om er echt op te willen trippen, met de intentie zoals ik bij LSD, paddo's, magic truffs reeds had ervaren en later ketamine, 2fdck, 3MeO pcp. Het was zeker fijn en zonder echt nadelige effecten, maar ik bleef té bewust en kreeg me nooit op een echte trip. Maar vriendin van mij, voelde zelfs amper iets bij 20 en 25 mg 2cb. Maar eerder had die eens volledige dosis (22g) High Hawaians magic truffs op en die voelde echt amper iets, enkel misselijk n lichamelijk ongemak, daar waar ik hier vaak zwaar innerlijk kon op trippen of heerlijke visuals. Drugs blijft zo toch uiterst persoonlijk.

Laatst bewerkt:

ChefCurry

Bewuste gebruiker
12mg oraal? Oké dan ben je hier wel zeer gevoelig voor. Dat is toch zeer lage dosis. Maar ook vet dat je hierop zo'n vette trips kunt ervaren, dus prijs je gelukkig 😉 Bij mij was lichtere dosis 20-25mg, om bewust niet echt te trippen, maar met fijne visuals en vrij energiek, kon hier zelfs mee op café. En mijn hoge doseringen zat dan tussen 40-75mg, om er echt op te willen trippen, met de intentie zoals ik bij LSD, paddo's, magic truffs reeds had ervaren en later ketamine, 2fdck, 3MeO pcp. Het was zeker fijn en zonder echt nadelige effecten, maar ik bleef té bewust en kreeg me nooit op een echte trip. Maar vriendin van mij, voelde zelfs amper iets bij 20 en 25 mg 2cb. Maar eerder had die eens volledige dosis (22mg) High Hawaians magic truffs op en die voelde echt amper iets, enkel misselijk n lichamelijk ongemak, daar waar ik hier vaak zwaar innerlijk kon op trippen of heerlijke visuals. Drugs blijft zo toch uiterst persoonlijk.
Haha ik zou op die dosis echt maf gaan lol.
Idd het werkt bij iedereen zo anders. ik denk dat ik ook nooit echt weg was en heb het wel bewust meegemaakt allemaal. Ben benieuwd of ik ooit eens 5meo dmt ga doen. Mischien ooit 😀😎

Nihilist88

Badass junkie
Idd het werkt bij iedereen zo anders. ik denk dat ik ook nooit echt weg was en heb het wel bewust meegemaakt allemaal. Ben benieuwd of ik ooit eens 5meo dmt ga doen. Mischien ooit 😀😎
Maar toen ik 2cb ging proberen, had ik al zo'n geweldige trips en ervaringen met psychedelica als LSD, paddo's en magic truffs en stims als MDMA/xtc en 4-FA en ja, vergelijk ik daarmee en daartegenover was, nee is 2cb gewoon van alles echt te weinig. Maar door de nihil aan bijwerkingen, kan het gewoon echt wel leuk zijn, en bij mij dan echt als een subtiel en controleerbaar 'psychedelisch' stofje werkt, vooral op je visuals, maar alles in het hier en nu, totaal niet geestverruimend. Maarja ik vind cannabis ook maar pover iets en zo'n zwakkerd onder de geestverruimende middelen. Je legt bepaalde standaarden en verwachtingen, bij pure tripmiddelen is dit bij mij LSD, magic truffs, 3MeO pcp en last but not least 2FDCK, waar ik bij deze laatste de ziekste, verste trip met totale scheiding lichaam-geest en bij stims was dit lang XTC/MDMA, onevenaarbaar tijdens de piek en zooo wausyyy, maar ooh zo'n last vd zware comedown en dip erna, vond ik 4fa als iets kei lekker, was echt mijn top stim, mr ondertussen heb ik 4-fma en 6apb qua stims, als mijn standaard ingesteld. En zo vind ik vb 3fa, 2fa en 3mmc echt zwakke broertjes tov die 2 top stims. Wooow ik ben hier lekker uitgeweken 😂

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Ik denk dat als je diep gaat op 12 mg 2C-B, dat 5-MeO-DMT misschien toch nog maar eventjes in je kast moet blijven, zacht uitgedrukt, haha. Zou het toch nog heeeeel lekker lang even achterwege laten dan. Dit is een vergelijking die niet te maken is, die twee middelen, qua heftigheid, lol. Maar hey, zeg nooit nooit.

Zelf geen ervaring met 5-MeO, wel enkele keren met N,N-DMT. Tering heftig haha, en dan heb ik (denk ik) nog niet eens een echte doorbraak gehad, hoewel ik dat niet honderd procent zeker weet, maar ik vermoed van niet. (En dan kan het dus nog veel heftiger, what the hell.) DMT vond ik echt levensveranderend de eerste keer dat ik voldoende binnen kreeg en fucking letterlijk in een andere dimensie werd geplaatst, die zo echt was, dat ik sinds die trip gewoon eigenlijk nergens meer van sta te kijken. Ik had niet eens zo’n schokkende of emotionele trip, er gebeurde ansich weinig, maar die complete mindfuck! Ergens anders zijn, daar echt ZIJN, volledig, net zo realistisch als dat ik nu hier ben, maar dan zonder daadwerkelijk een mens te zijn (want ego totally gone). Hoe je je dan later beseft dat dit alles hier maar één van de God weet hoe oneindig veel bestaande realiteiten / dimensies is. Hele wereldbeeld wat ik in 30 jaar had opgebouwd is toen in enkele minuten tijd overhoop gegooid, weg, toen besefte ik pas hoe dom het was dat ik überhaupt iets dacht te weten. Wie wás ik zelfs om te denken dat ik ook maar íets wist, haha. DMT is een letterlijke confrontatie met iets wat zo alien en complex en groot en abstract is dat ik het eigenlijk gewoon nog steeds totaal niet kan bevatten, het idee dat die shit gewoon kan, en dat ik nog helemaal níks heb gezien en dat dít al zo heftig was, I can’t. En het is dus jaren geleden, die eerste keer… daarna nog wel een keer gedaan, maar dat is inmiddels ook weer een lange tijd terug. Binnenkort wil ik het weer eens gaan doen. Je bent nooit klaar hiervoor, maar een jaar tot anderhalf jaar na zo’n ervaring voel je je toch wel een heeeeeel klein beetje klaar ervoor, mentaal. (Ik dan, maar dan ben ik alsnog wel een beetje schijterig ervoor.)

Anyway, wat een gespam hier van mij, sorry. Ik wilde maar even aangeven, deze shit is echt zo intens dat er geen aardse woorden aan te geven zijn.

@Hector48: Heel interessant en positief report! Wat geweldig dat het zo’n invloed op je ‘zijn’ heeft gehad. Heb 5-MeO zelf al lang in huis liggen, maar of ik het ooit ga durven weet ik niet.

Daarom sowieso altijd nice om 5-MeO-DMT reports te lezen. Die zijn toch relatief zeldzaam, en áls ze voorkomen, zijn ze ook niet altijd zo positief als die van jou, haha. Bedankt voor het delen!

Nihilist88

Badass junkie
Ik denk dat als je diep gaat op 12 mg 2C-B, dat 5-MeO-DMT misschien toch nog maar eventjes in je kast moet blijven, zacht uitgedrukt, haha. Zou het toch nog heeeeel lekker lang even achterwege laten dan. Dit is een vergelijking die niet te maken is, die twee middelen, qua heftigheid, lol. Maar hey, zeg nooit nooit.
V O L L E D I G mee eens, ondanks nul ervaring met 5-MeO-DMT en DMT, beiden zijn te roken denk ik, kan ik niet tegen. DMT geeft toch korte mr zeer intense trip, echt weg zijn en die 5-MeO-DMT is nog enkele malen potenter dan DMT dacht ik te lezen. Maar dat 2cb hier mijlenver van af ligt en ergens onderaan de ladder bengelt en je hier op zulke lage dosis best diep gaat, zou ik ook niet meteen fckng high level gaan😂

Hector48

Hey chef curry, nu moet je weten dat paddo s voor mij al te hevig zijn😋😂😂😂
Het mooie aan 5 meo vind ik net dat zo snel is uitgewerkt, dit heeft mij over de streep getrokken. Als het tegenvalt.... Het is zo gepasseerd😜👍 vind echt dat iedereen dit eens in z n leven moet gedaan hebben. Zeker ik ben al bang van magic mushrooms dus t feit dat ik dat durf en dan nog 6 keer op korte tijd, wil echt wel zeggen dat het ok is🤣 je moet goed in je kop steken, dat het echt 1 van de veiligste "drugs" is, er gebeuren zo goed als geen ongevallen mee😜, die gedachte heeft mij de moed gegeven. Alsook 1 bepaald you tube filmpje

Hector48

Mocht iemand het echt eens willen doen maar iemand erbij wil hebben dat het kent. Shoot me🤣🤣🤣 iedereen is vrij om hier te posten wat hij wil. Ben al blij dat mijn verhaal toch wel reacties uitlokt😂😊 ik lees graag over al jullie ervaringen. Voel het echt niet als ge hijacked worden, feel free.... Maakt allemaal nix uit, zolang er respectvol met elkaar word omgegaan vind ik het allemaal fantastisch❤️❤️❤️

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
V O L L E D I G mee eens, ondanks nul ervaring met 5-MeO-DMT en DMT, beiden zijn te roken denk ik, kan ik niet tegen. DMT geeft toch korte mr zeer intense trip, echt weg zijn en die 5-MeO-DMT is nog enkele malen potenter dan DMT dacht ik te lezen. Maar dat 2cb hier mijlenver van af ligt en ergens onderaan de ladder bengelt en je hier op zulke lage dosis best diep gaat, zou ik ook niet meteen fckng high level gaan😂

Ja. ik heb ook vaak gelezen dat 5-MeO-DMT nog (veel) heftiger is, hoewel sommige experts die ik direct geloof omdat ze veel meer weten dan ik (@Proxima :sunglasses:) zeggen dat het niet perse zo is; dat je met DMT hetzelfde level van heftigheid kunt bereiken. Proxi omschreef het als: bij DMT zit je in een achtbaan, bij 5-MeO ben je de achtbaan. Ik weet niet hoe het is om 5-MeO-DMT te roken, maar dat klopt wel met veel reports die ik er uit fascinatie over hebt gelezen. DMT-ervaringen zijn meer pluriform terwijl 5-MeO-DMT reports vaak toch een flinke overlap hebben (het 'er is geen jij of ik, alles en iedereen is één, iedereen is dezelfde God, God is ons allemaal,'-idee) (ik leg dit nu heel slecht uit lol, kom even niet op de naam van deze filosofie :') het heet niet voor niets ook the God-molecule natuurlijk). Maar niet altijd, dit hierboven vond ik dan juist weer een heel ander 5-MeO-report vergeleken met veel andere ervaringen die ik heb gelezen.

Bij DMT is je ego weg, maar je ervaart wel nog een 'gezichtspunt'. Weliswaar kun je 360 graden om je heen zien, op één en hetzelfde moment, dus je hebt niet het gezichtspunt van een mens of dier, er is niet echt een 'jij' waarmee je waarneemt, maar toch ben je ook niet de omgeving... de omgeving is duidelijk om 'je' (wat die 'je' dan ook wel of niet moge zijn) heen, je kijkt rond in een dimensie. Wat ik vaak in 5-MeO-DMT reports teruglas, is dat je dus geen 'gezichtspunt' meer hebt omdat er geen scheiding meer is tussen jou en je omgeving. Je bent je omgeving, en alles wat je meemaakt, en alles is jou. Dus hoewel ik het niet zelf heb meegemaakt herken ik dat wel in de omschrijving van Proxima. Lijkt me heel bizar, om alles wat er is ook daadwerkelijk te ZIJN. Volgens mij is dit vaak een verschil dat ervaren wordt tussen N,N-DMT en 5-MeO en van die twee lijkt de ervaring dat er helemáál geen sprake meer is van een scheiding tussen jouw wezen het grote ALLES me persoonlijk nog heftiger. Misschien klopt m'n verwachting niet maar dat lijkt me zo'n intens eenzaam besef... mogelijk puur omdat ik het niet meegemaakt heb.

Ik kan me ook gewoon niet indenken hoe het nog véél heftiger kan zijn dan DMT, maar het kan dus. Ik ben nog maar een groentje.

Heb met al dat gelees over 5-MeO wat ik altijd graag gedaan heb ook wel altijd het algemene idee gekregen dat 5-MeO-DMT op alle fronten net iets meer tricky is dan N,N. Dus dat het risico op een traumatische ervaring die psychische schade toebrengt groter is (alsnog heel klein, hoor, maar wel net groter dan bij DMT - het aantal mensen dat zegt dat ze het nooooit meer opnieuw zouden doen is naar mijn idee ook wat groter) en dat ook de lichamelijke effecten heftiger zijn en potentieel zelfs gevaarlijk wanneer je zou stunten met de dosering, waardoor het risicoprofiel van 5-MeO al met al groter is.

Daarbij heb ik altijd begrepen dat veel mensen ervan overtuigd zijn dat ze na een 5-MeO-DMT ervaring de echte waarheid kennen, en dan bedoel ik het geheim van het leven, van ons bestaan, de levensvragen die geen enkele wetenschapper ooit ook maar een beetje heeft kunnen beantwoorden... dat sommige mensen dus de antwoorden kant-en-klaar geserveerd krijgen en daarna nooit meer dezelfde zijn.

Sommige mensen ervaren dit als iets heel positiefs met een blijvend verrijkend of verlossend effect op hun leven, en sommigen zeggen achteraf dat ze het liever niet hadden geweten/gezien en dat het hen ongelukkig heeft gemaakt, maar dat ze nu nooit meer terug kunnen naar de luxe van het niet weten.

Er is natuurlijk wel een zekere bias in wat ik heb gelezen, omdat dat vaak ook de meest heftige reports zullen zijn.

Mijn eigen twijfel is: wil ik het op een dag toch proberen, omdat ik zo erg té nieuwsgierig ben naar die 'waarheid' (niet gezegd dat je die dan ook krijgt natuurlijk) dat ik dat prioriteit geef, of wil ik dan toch liever het zekere voor het onzekere nemen en mezelf behoeden voor evt. spijt of mentale problemen omdat ik mogelijk een waarheid gepresenteerd zou krijgen die niet mooi is...

Maar misschien denk ik gewoon te 'scary' over 5-MeO vs. N,N-DMT. Niet dat die tweede niet scary is, want DMT is gewoon heel cool en scary tegelijk, maar dunno. Er zijn meer DMT-fans dan 5-MeO-fans, DMT is ook als enige niet legaal (door veel meer gebruikers?), zal ook niet helemaal voor niks zijn denk ik. Maar misschien kan Prox dit counteren.

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Ik vond DMT niet eens meer voelen als trippen of high zijn, echt weer een heel niveau verder dan dat, ofzo. Je ziet de werkelijkheid niet vanuit een ander perspectief, je bent gewoon totaal ergens anders. Je ziet wel briljante kleurige complexe visuals, maar het gevoel dat je daar gewoon kéihard echt bent, met een helder hoofd, dat je alles aan zou kunnen raken, zo echt, maakt het zo intens. Je voelt je niet wazig, niet gedrogeerd. Als ik 200 ug LSD neem, ben ik zo waus en verward als een aardappel, en dan space ik hem ook wel keihard weg in de piek naar andere oorden, maar dan ben ik toch ook nog hier en niet met een helder hoofd in een andere paralelle werkelijkheid. Je merkt, ik kan er nog steeds niet over uit hoe disturbing ik die ervaring vond haha, maar wel rete-interessant.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Het mooie aan 5 meo vind ik net dat zo snel is uitgewerkt, dit heeft mij over de streep getrokken. Als het tegenvalt.... Het is zo gepasseerd😜👍 vind echt dat iedereen dit eens in z n leven moet gedaan hebben.

Weet niet of je dit zo luchtig met zekerheid kan stellen. Jij hebt dan kennelijk te maken gehad met een vrij normale tijdsperceptie tijdens je ervaring. Maar er zijn mensen die een DMT- of 5-MeO-trip die in werkelijkheid maar enkele minuten duurde werkelijk hebben ervaren als honderden, duizenden jaren of het leven van ontelbaar veel mensenlevens.

Dan kan iemand wel heel leuk zeggen, het is zo gepasseerd die paar minuten, maar dat zegt echt precies helemaal NIETS meer als tijd ophoudt te bestaan. En een zwaar verstoorde tijdsperceptie is toch wel een van de fenomenen die bij breakthroughs regelmatig optreden meen ik.

Hector48

Toch, als je bijkomt besef je dat het maar een kwartiertje heeft geduurd en neem dat ook mee als je er aan begint.... 😂 Het is gewoon maar maximum één kwartier... Maakt niet uit hoelang het ook lijkt als je er in zit. Neem het gewoon voor lief. Ik was er gewoon niet meer, had ook helemaal geen tijdsbesef... Je bent er niet meer, kunt dus ook niet nadenken, wat maaktt het dan uit? 🤣

Hector48

Alles voor mijn breakthrough was vele maal heftiger want ik besefte het allemaal, mijn breakthrough was ik er gewoon niet meer, totaal weg, gedelete.... Er is geen tijd er is nix.... Kon niet nadenken, niet s voelen.... Enz...

ChefCurry

Bewuste gebruiker

Zelf geen ervaring met 5-MeO, wel enkele keren met N,N-DMT. Tering heftig haha, en dan heb ik (denk ik) nog niet eens een echte doorbraak gehad, hoewel ik dat niet honderd procent zeker weet, maar ik vermoed van niet. (En dan kan het dus nog veel heftiger, what the hell.) DMT vond ik echt levensveranderend de eerste keer dat ik voldoende binnen kreeg en fucking letterlijk in een andere dimensie werd geplaatst, die zo echt was, dat ik sinds die trip gewoon eigenlijk nergens meer van sta te kijken. Ik had niet eens zo’n schokkende of emotionele trip, er gebeurde ansich weinig, maar die complete mindfuck! Ergens anders zijn, daar echt ZIJN, volledig, net zo realistisch als dat ik nu hier ben, maar dan zonder daadwerkelijk een mens te zijn (want ego totally gone). Hoe je je dan later beseft dat dit alles hier maar één van de God weet hoe oneindig veel bestaande realiteiten / dimensies is. Hele wereldbeeld wat ik in 30 jaar had opgebouwd is toen in enkele minuten tijd overhoop gegooid, weg, toen besefte ik pas hoe dom het was dat ik überhaupt iets dacht te weten. Wie wás ik zelfs om te denken dat ik ook maar íets wist, haha. DMT is een letterlijke confrontatie met iets wat zo alien en complex en groot en abstract is dat ik het eigenlijk gewoon nog steeds totaal niet kan bevatten, het idee dat die shit gewoon kan, en dat ik nog helemaal níks heb gezien en dat dít al zo heftig was, I can’t. En het is dus jaren geleden, die eerste keer… daarna nog wel een keer gedaan, maar dat is inmiddels ook weer een lange tijd terug. Binnenkort wil ik het weer eens gaan doen. Je bent nooit klaar hiervoor, maar een jaar tot anderhalf jaar na zo’n ervaring voel je je toch wel een heeeeeel klein beetje klaar ervoor, mentaal. (Ik dan, maar dan ben ik alsnog wel een beetje schijterig ervoor.)

Anyway, wat een gespam hier van mij, sorry. Ik wilde maar even aangeven, deze shit is echt zo intens dat er geen aardse woorden aan te geven zijn.

@Hector48: Heel interessant en positief report! Wat geweldig dat het zo’n invloed op je ‘zijn’ heeft gehad. Heb 5-MeO zelf al lang in huis liggen, maar of ik het ooit ga durven weet ik niet.

Daarom sowieso altijd nice om 5-MeO-DMT reports te lezen. Die zijn toch relatief zeldzaam, en áls ze voorkomen, zijn ze ook niet altijd zo positief als die van jou, haha. Bedankt voor het delen!
Ik laat het nog ff staan hehe.. bedankt voor je input. Ik zag vooral veel visueel op 2cb. De kerk vloog in de lucht en kleuren waren heel maf , een soort an rood groen blauwe gloed om alles heen. En bomen ademde of ik zag iets belicht wat helemaal niet belicht was. Mos tussen de tegels wat in eens in daglicht stond en ook spiegels vermenigvuldigde voor mijn ogen. Spotlights in mijn ooghoeken. Ik vond dat al tamelijk heftig.

ChefCurry

Bewuste gebruiker
Genoteerd ik doe het rustig aan.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Toch, als je bijkomt besef je dat het maar een kwartiertje heeft geduurd en neem dat ook mee als je er aan begint.... 😂 Het is gewoon maar maximum één kwartier... Maakt niet uit hoelang het ook lijkt als je er in zit. Neem het gewoon voor lief. Ik was er gewoon niet meer, had ook helemaal geen tijdsbesef... Je bent er niet meer, kunt dus ook niet nadenken, wat maaktt het dan uit? 🤣

Dan heb je denk ik niet sommige horror-trips gelezen die mensen op DMT en 5-MeO-DMT hebben gerapporteerd. Je leest het niet zo heel vaak, maar ik heb toch wel verhalen voorbij zien komen van trips die echt PTSS-materiaal waren. Ik hoorde ooit van @Eik (denk ik?) over een report van iemand die een bad trip had gehad op DMT en die duizenden jaren achter elkaar aan één stuk verkracht werd door levensgrote insecten.

Klinkt komisch maar geloof niet dat het een grappige ervaring was.

Of haal ik het nu in de war met Ergot? Nee, dat was weer een andere bad trip die ik via Eik heb gehoord (geen bad trip van Eik dus, maar eentje die iemand aan hem verteld had?), maar ook echt PURE HORROR juist door dat ondraaglijke tijds-effect. Eeuw na eeuw na eeuw dezelfde kutte shit meemaken en niet kunnen ontsnappen. Ik denk dat je de heftigheid van zo'n gigantische time-fuck op je psyche terwijl je onder invloed bent van de allerheftigste/sterkste psychedelica die we kennen nu onderschat. Jij hebt zelf een hele positieve ervaring gehad. Lekker zo houden.

Maar ik denk dat het verstandig is om dit soort ervaringen van andere mensen wel voor waar aan te nemen. Denken dat je er hoe dan ook onderuit kunt komen door 'mee te nemen in je trip dat het maar een kwartiertje duurt' en 'je merkt toch niks' vind ik een beetje naïef, want dat is gewoon blijkbaar niet hoe het in reality werkt als je echt in zo'n nachtmerrie terecht komt. Het is zeldzaam hè, nogmaals, dat soort gruwelijke DMT-ervaringen, maar ze komen voor en 'neem het voor lief' vind ik dan wel wat makkelijk gezegd.

Bedoel, ik ben nooit eeuwenlang door levensgrote insecten verkracht, maar ik kan me zo voorstellen dat de verwerking van zoiets wel wat ingewikkelder ligt dan 'oh joe duurde maar kwartiertje, next'. Het is niet omdat zoiets "niet echt" plaatsgevonden heeft dat je er niet door getraumatiseerd kan zijn, want je hebt het wel meegemaakt.

Maar afijn, dat jouw trip-kwartiertjes maar gewoon maar happy mogen blijven. ^^

ChefCurry

Bewuste gebruiker
Wat mij het meeste tegenhoud met tripmiddelen is mijn geconditioneerde CPTSS brein en Depresieve geschiedenis. Cannabis kan ik prima handelen ook als het bad gaat maar samen met 2cb toen zorgde dat voor teveel verwarring in mijn kop. Mijn maatje zei tegen mij "welke kleur auto heeft je vriendin" "welk merk?" En ik kon totaal niet meer antwoorden omdat ik de vraag zo belachelijk vond.

Toen kwam een moment dat ik doorhad dat ik niet mezelf kan zijn in mijn huis en dat ik gewoon moet kunnen leven zoals ik dat wil.
Muziek moet gewoon lekker aan kunnen zonder dat ik constant denk "ik val mensen lastig". Toen voelde dat als een bad trip maar nu weet ik dat het een les was over mijzelf. Dat intereseert mij dus ook zo van trippen. Dat je op 1 of andere manier je brein kan ordenen en bepaalde onzinnigheden bloot kan leggen.

Nihilist88

Badass junkie
Ja. ik heb ook vaak gelezen dat 5-MeO-DMT nog (veel) heftiger is, hoewel sommige experts die ik direct geloof omdat ze veel meer weten dan ik (@Proxima :sunglasses:) zeggen dat het niet perse zo is; dat je met DMT hetzelfde level van heftigheid kunt bereiken. Proxi omschreef het als: bij DMT zit je in een achtbaan, bij 5-MeO ben je de achtbaan. Ik weet niet hoe het is om 5-MeO-DMT te roken, maar dat klopt wel met veel reports die ik er uit fascinatie over hebt gelezen. DMT-ervaringen zijn meer pluriform terwijl 5-MeO-DMT reports vaak toch een flinke overlap hebben (het 'er is geen jij of ik, alles en iedereen is één, iedereen is dezelfde God, God is ons allemaal,'-idee) (ik leg dit nu heel slecht uit lol, kom even niet op de naam van deze filosofie :') het heet niet voor niets ook the God-molecule natuurlijk). Maar niet altijd, dit hierboven vond ik dan juist weer een heel ander 5-MeO-report vergeleken met veel andere ervaringen die ik heb gelezen.

Bij DMT is je ego weg, maar je ervaart wel nog een 'gezichtspunt'. Weliswaar kun je 360 graden om je heen zien, op één en hetzelfde moment, dus je hebt niet het gezichtspunt van een mens of dier, er is niet echt een 'jij' waarmee je waarneemt, maar toch ben je ook niet de omgeving... de omgeving is duidelijk om 'je' (wat die 'je' dan ook wel of niet moge zijn) heen, je kijkt rond in een dimensie. Wat ik vaak in 5-MeO-DMT reports teruglas, is dat je dus geen 'gezichtspunt' meer hebt omdat er geen scheiding meer is tussen jou en je omgeving. Je bent je omgeving, en alles wat je meemaakt, en alles is jou. Dus hoewel ik het niet zelf heb meegemaakt herken ik dat wel in de omschrijving van Proxima. Lijkt me heel bizar, om alles wat er is ook daadwerkelijk te ZIJN. Volgens mij is dit vaak een verschil dat ervaren wordt tussen N,N-DMT en 5-MeO en van die twee lijkt de ervaring dat er helemáál geen sprake meer is van een scheiding tussen jouw wezen het grote ALLES me persoonlijk nog heftiger. Misschien klopt m'n verwachting niet maar dat lijkt me zo'n intens eenzaam besef... mogelijk puur omdat ik het niet meegemaakt heb.

Ik kan me ook gewoon niet indenken hoe het nog véél heftiger kan zijn dan DMT, maar het kan dus. Ik ben nog maar een groentje.

Heb met al dat gelees over 5-MeO wat ik altijd graag gedaan heb ook wel altijd het algemene idee gekregen dat 5-MeO-DMT op alle fronten net iets meer tricky is dan N,N. Dus dat het risico op een traumatische ervaring die psychische schade toebrengt groter is (alsnog heel klein, hoor, maar wel net groter dan bij DMT - het aantal mensen dat zegt dat ze het nooooit meer opnieuw zouden doen is naar mijn idee ook wat groter) en dat ook de lichamelijke effecten heftiger zijn en potentieel zelfs gevaarlijk wanneer je zou stunten met de dosering, waardoor het risicoprofiel van 5-MeO al met al groter is.

Daarbij heb ik altijd begrepen dat veel mensen ervan overtuigd zijn dat ze na een 5-MeO-DMT ervaring de echte waarheid kennen, en dan bedoel ik het geheim van het leven, van ons bestaan, de levensvragen die geen enkele wetenschapper ooit ook maar een beetje heeft kunnen beantwoorden... dat sommige mensen dus de antwoorden kant-en-klaar geserveerd krijgen en daarna nooit meer dezelfde zijn.

Sommige mensen ervaren dit als iets heel positiefs met een blijvend verrijkend of verlossend effect op hun leven, en sommigen zeggen achteraf dat ze het liever niet hadden geweten/gezien en dat het hen ongelukkig heeft gemaakt, maar dat ze nu nooit meer terug kunnen naar de luxe van het niet weten.

Er is natuurlijk wel een zekere bias in wat ik heb gelezen, omdat dat vaak ook de meest heftige reports zullen zijn.

Mijn eigen twijfel is: wil ik het op een dag toch proberen, omdat ik zo erg té nieuwsgierig ben naar die 'waarheid' (niet gezegd dat je die dan ook krijgt natuurlijk) dat ik dat prioriteit geef, of wil ik dan toch liever het zekere voor het onzekere nemen en mezelf behoeden voor evt. spijt of mentale problemen omdat ik mogelijk een waarheid gepresenteerd zou krijgen die niet mooi is...

Maar misschien denk ik gewoon te 'scary' over 5-MeO vs. N,N-DMT. Niet dat die tweede niet scary is, want DMT is gewoon heel cool en scary tegelijk, maar dunno. Er zijn meer DMT-fans dan 5-MeO-fans, DMT is ook als enige niet legaal (door veel meer gebruikers?), zal ook niet helemaal voor niks zijn denk ik. Maar misschien kan Prox dit counteren.
Ik wist wel dat DMT krachtig spul is, je dingen kan laten zien, voelen, meemaken, die echt uniek zijn aan dit stofje en eens terug in de realiteit, deze persoon dit ferme impact kan hebben. Maar ken er echt té weinig over.
Maar als je beschrijft, met DMT zit je in de achtbaan, met 5-MeO-DMT ben je de achtbaan, je bent je omgeving, dan lijkt me dit toch nog andere koek en next level. Mijn eerste intense innerlijke trips waren toch op magic truffs, regelmatig met gesloten ogen, met momenten levensveranderend, pak mystieker n donkerder randje dan vb LSD, dat bij mij veel meer vrolijker effect heeft, meer visuals, het hier is anders, er vaak vreemde wezentjes en/of buitenaards leven aan te pas komt, ik hier nog op aarde ben, maar dit totaal anders is. Daar waar Magic Truffs mij vaak wel nr andere plek brengen, zij het in andere tijd, verleden, toekomst, zij het in een andere wereld en me innerlijk intens kan raken.
Maar vorig jaar, toch de meest intense en fuckedup trip ever gehad op 2FDCK, mn lichaam lag hier totaal verlamd, levensloos en mn ziel/geest was losgekoppeld v mn omhulsel. Dat was vr mij een heel bizarre en indrukwekkende ervaring, met een bepaald besef, dit ging verder dan het hier en nu, waar ik nog altijd rillingen v krijg en besef dat dit outstanding was.
Dus ja als die DMT en zeker die 5-MeO-DMT op hun manier minstens zo intens zijn of gewoon met de rest de vloer aan veegt, ben ik hier toch wel uiterst benieuwd naar.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik vond dit bijvoorbeeld een boeiend 5-MeO-DMT report (overigens één van haar velen, ze heeft ook een aantal fantastische DPT-reports geschreven hier, DPT = het meer eville zusje van DMT zeggen ze wel eens..., jammer genoeg is Niandra hier geen lid meer).

En dan te beseffen dat zo'n ervaring onmogelijk in woorden te vatten is, vind ik dat zij dat toch altijd knap deed. Soms mooie trips, soms beklemmend of heel duister. Dus mocht je je vervelen: check ook minimaal haar DPT-reports, haha.

Hector48

Dan heb je denk ik niet sommige horror-trips gelezen die mensen op DMT en 5-MeO-DMT hebben gerapporteerd. Je leest het niet zo heel vaak, maar ik heb toch wel verhalen voorbij zien komen van trips die echt PTSS-materiaal waren. Ik hoorde ooit van @Eik (denk ik?) over een report van iemand die een bad trip had gehad op DMT en die duizenden jaren achter elkaar aan één stuk verkracht werd door levensgrote insecten.

Klinkt komisch maar geloof niet dat het een grappige ervaring was.

Of haal ik het nu in de war met Ergot? Nee, dat was weer een andere bad trip die ik via Eik heb gehoord (geen bad trip van Eik dus, maar eentje die iemand aan hem verteld had?), maar ook echt PURE HORROR juist door dat ondraaglijke tijds-effect. Eeuw na eeuw na eeuw dezelfde kutte shit meemaken en niet kunnen ontsnappen. Ik denk dat je de heftigheid van zo'n gigantische time-fuck op je psyche terwijl je onder invloed bent van de allerheftigste/sterkste psychedelica die we kennen nu onderschat. Jij hebt zelf een hele positieve ervaring gehad. Lekker zo houden.

Maar ik denk dat het verstandig is om dit soort ervaringen van andere mensen wel voor waar aan te nemen. Denken dat je er hoe dan ook onderuit kunt komen door 'mee te nemen in je trip dat het maar een kwartiertje duurt' en 'je merkt toch niks' vind ik een beetje naïef, want dat is gewoon blijkbaar niet hoe het in reality werkt als je echt in zo'n nachtmerrie terecht komt. Het is zeldzaam hè, nogmaals, dat soort gruwelijke DMT-ervaringen, maar ze komen voor en 'neem het voor lief' vind ik dan wel wat makkelijk gezegd.

Bedoel, ik ben nooit eeuwenlang door levensgrote insecten verkracht, maar ik kan me zo voorstellen dat de verwerking van zoiets wel wat ingewikkelder ligt dan 'oh joe duurde maar kwartiertje, next'. Het is niet omdat zoiets "niet echt" plaatsgevonden heeft dat je er niet door getraumatiseerd kan zijn, want je hebt het wel meegemaakt.

Maar afijn, dat jouw trip-kwartiertjes maar gewoon maar happy mogen blijven. ^^
Daar zeg je het ook zelf al, dat was op dmt, wat bekend staat om het visuele😉.
5 meo is niet visueel, heb 5 keer 5 meo gedaan en 1 keer nn, iedere keer met de 5 meo, niets visueel gezien, echt nix spectaculair, hooguit je zicht dat een beetje veranderd ofwel helemaal zwart en voor velen ook helemaal licht. Bij nn dmt was ik ook een beetje paniekerig wat ik bij 5 meo totaal niet had, dit is echt meer gevoel en totaal niet visueel. Kan mij echt niet voorstellen dat je op 5 meo levensgrote insecten ziet 😉🤣🤣🤣. Helemaal niet betweterig bedoeld maar mijn ervaringen met 5 meo waren nooit visueel. Nn dmt daarintegen.... Hele andere koek, dingen voor je zien met je ogen open.... Freaky🤣🤣🤣🤣❤️

Hector48

Heb dat trip report al eens gelezen en vond het ook mooi, wat ik vooral herken is de aftermath, je voelt de mensen echt aan, kan ze lezen, en bent helderziend. Niet in de zin van toekomst voorspellen enzo maar gewoon de dingen helder-zien😜en ook ik wou /wil de mensen ermee helpen maar ben ook tot de vaststelling gekomen dat je de mensen niet kan helpen, hoe duidelijk je ook ziet wat het probleem is.... Als ze zelf niet inzien wat ze verkeerd doen of überhaupt niet willen veranderen, kan je niet veel beginnen. Althans dat dacht ik, gewoon kwestie van volharden en creatief omgaan met de mensen duidelijk maken wat er juist scheelt. Kost wel veeeeeel energie en is mentaal slopend. Hoop da dit een beetje begrijpbaar is,. Ik denk dat dat meisje Niandra me direct begrijpt als ze dit leest😀

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Daar zeg je het ook zelf al, dat was op dmt, wat bekend staat om het visuele😉.
5 meo is niet visueel, heb 5 keer 5 meo gedaan en 1 keer nn, iedere keer met de 5 meo, niets visueel gezien, echt nix spectaculair, hooguit je zicht dat een beetje veranderd ofwel helemaal zwart en voor velen ook helemaal licht. Bij nn dmt was ik ook een beetje paniekerig wat ik bij 5 meo totaal niet had, dit is echt meer gevoel en totaal niet visueel. Kan mij echt niet voorstellen dat je op 5 meo levensgrote insecten ziet 😉🤣🤣🤣. Helemaal niet betweterig bedoeld maar mijn ervaringen met 5 meo waren nooit visueel. Nn dmt daarintegen.... Hele andere koek, dingen voor je zien met je ogen open.... Freaky🤣🤣🤣🤣❤️

Nee had het ook niet over 5-MeO, maar over N,N met betrekking tot die insecten. Ik weet dat N,N visueel is en 5-MeO niet. Dat is een algemeen bekend verschil tussen die twee. Dit verhaal ging om een bad trip op gewone DMT. Ik meen trouwens dat het om iemand ging die verder wel al veel goede DMT-ervaringen had. Het kan je gewoon altijd overkomen als je gaat trippen, met welk middel dan ook.

Maar ik noemde dit maar als voorbeeld om aan te geven dat dat vastzitten in de tijd, in een nare situatie, wel serieuze shit kan zijn. Ik ken geen voorbeeld van 5-MeO-DMT maar gegarandeerd dat je zonder visuals ook gewoon een horrortrip die eeuwig duurt kunt ervaren als je pech hebt.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Heb dat trip report al eens gelezen en vond het ook mooi, wat ik vooral herken is de aftermath, je voelt de mensen echt aan, kan ze lezen, en bent helderziend. Niet in de zin van toekomst voorspellen enzo maar gewoon de dingen helder-zien😜en ook ik wou /wil de mensen ermee helpen maar ben ook tot de vaststelling gekomen dat je de mensen niet kan helpen, hoe duidelijk je ook ziet wat het probleem is.... Als ze zelf niet inzien wat ze verkeerd doen of überhaupt niet willen veranderen, kan je niet veel beginnen. Althans dat dacht ik, gewoon kwestie van volharden en creatief omgaan met de mensen duidelijk maken wat er juist scheelt. Kost wel veeeeeel energie en is mentaal slopend. Hoop da dit een beetje begrijpbaar is,. Ik denk dat dat meisje Niandra me direct begrijpt als ze dit leest😀

Ja, ik kan me voorstellen (niet echt wat jullie hebben meegemaakt natuurlijk, maar ik kan het me indenken) dat zo'n trip echt iets permanents doet met je hersenen, een reset. Ik geloof ook echt wel dat deze middelen die potentie hebben.

Mijn DMT-trips waren dus niet eens perse zo emotioneel geladen en ook nog geen entiteiten gezien ofzo (komt hopelijk nog eens), dus ik heb denk ik nog relatief 'vlakke' DMT-trips gehad (overigens was ik bij eentje mijn tijdsbesef ook verloren... ik zat in een poort, in een soort loop en het voelde alsof dat honderd jaar duurde... al mijn andere DMT-ervaringen waren vrij normaal qua tijdsbesef). Maar toch is er wel een beetje 'het leven voor DMT' en 'het leven na DMT' in mijn hoofd. Zoals je dat met andere hele heftige levensgebeurtenissen kan hebben, dat er echt een 'voor' en 'na' is. Dat heb ik dus ook met DMT en dat zegt dus wel wat over de mate waarin deze ervaringen impact hebben. Het is echt levensveranderend. Ik geloof meteen dat dat met 5-MeO of een blijvend na-effect van een trip zoals bij jou nog veel sterker zo kan zijn.

Goed, ik stop met spammen haha... welterusten lieve DF'ertjes!

Hector48

Is geen spam vriend, gewoon een conversatie tussen een aantal mensen😉❤️ bedankt, blij dat ik er met een paar mensen over heb kunnen praten, mensen die HET begrijpen🤣🤣🤣🤣 in mijn omgeving bekijken ze me alsof ik gek ben wanneer ik over mijn ervaring praat🤣🤣🤣 nog paar uurtjes werken en kan ook gaan slapen😜

Digitalism

Belezen gebruiker
Mooi en bijzonder wat het je opgeleverd heeft. Dit stimuleert zeker om het weer eens uit de kast te trekken en ditmaal voor een echte ervaring te gaan.

Hector48

Mooi en bijzonder wat het je opgeleverd heeft. Dit stimuleert zeker om het weer eens uit de kast te trekken en ditmaal voor een echte ervaring te gaan.
Blij dit te horen, ben benieuwd wat jij er van kan vertellen😊nu was dit toch een proces van enkele maanden maar het gevoel van letterlijk herboren te worden zou je instant voelen als k het goed heb😀
Laat aub iets weten, gewoon puur uit nieuwsgierigheid 😁. Dan ben k de kleine veranderingen beginnen opmerken, hoe meer je hier op let, hoe duidelijker het word. Heb ook wat gelezen over het derde oog en zo, wat je kan doen als die geactiveerd is. Voor mij klopt dit toch grotendeels met wat je ermee kan doen. En benieuwd naar jouw bevindingen hierover eens het je gelukt is. 😁😁😁

Hector48

Denk dat jij dit ook wel wteenschappelijk bekeken ook wel of dit allemaal klopt, aangezien je een belezen gebruiker bent😀 ga mijn status ook veranderen naar "belezen gebruiker" 😎👌

Hector48

Gisteren tijdens het werk liggen posten, nu rustig even alles nagelezen. Man roze olifant, jij ziet de dingen hoe ze zijn. 😜
Je zit er niet veraf volgens mij😁, vind persoonlijk nn dmt toch iets scary-er dan 5 meo, ook omdat het zo visueel is en mijn ervaringen in mijn jongere jaren met paddo s waren niet altijd zo rooskleurig😉
5 meo vind ik echt OK, in dat opzicht dat het visueel weinig voorstelt. Dus geen horror beelden en consoorten🤣, 1ste keer 5 meo, was ik aan het lachen van puur geluk, zat met smile tot achter mijn oren I
In de zetel😁😁😁😁hele tijd😂😂😂wenen van geluk... Puur emotioneel. Fantastisch om nu na te mijmeren over alle verschillende fases die ik doorlopen heb om de mens te worden die ik nu ben 😍. Heb het aan mijn vriendin gegeven die ook al jaren worstelde met een drankprobleem, iemand anders dan de persoon die bij me was op mijn grote doorbraak😜. Die kwam terug van de eerste keer en wou ook terug nog eens maar dan iets verder. Net zoals de persoon die bij me was de eerste keer.
Wel, mijn vriendin kwam na de 2de keer bij en vroeg haar wat ze nu meemaakte: ze zei"hoe marginaal was ik bezig met mijn drinkgedrag" fantastisch toch? Ze was helemaal terug gegaan tot haar jonge jaren😉. Hiermee wil ik ook zeggen, die 2 personen die zéro, 0.0 ervaring hebben met psychedelica, Kwamen beide terug en wouden ZELF direct nog eens. Waarom zouden wij, de mensen hier met toch pakken ervaring op gebied van psychedelica, dan schrik hebben om het te doen??? 😊😜😜 Die twee groentjes deden het 2 maal straight back 2 back 😁😁😁😁

Hector48

Begrijp ook de mensen die het niet meer willen doen. Daarnet vroeg mijn vriendin, die morgen voor een breakthrough wil gaan, of ik het eerst wil doen zodat ze kan zien hoe het is. Heb daar echt geen behoefte meer aan en mschn ergen wel terughoudend, hoe goed ik mij ook voelde n'a mijn breakthrough, ergens is de gedachte van wat ik meegemaakt heb toch nog zo.....bizar en buitenaards zeg maar... Dat ik het toch niet meer zomaar ga doen, wat ergens voor mij logisch en niet logisch is tegelijk. Wil het wel nog eens doen maar heb eruit gehaald wat ik zocht en nog zooooo veel meer.... Nu zal ik het wel nog doen maar als de moment zich er ook echt toe leent, sfeer zit goed, als alles erop wijst dat het de moment is.... Zoiets😜😂😂

Bovenaan