Dooker
Belezen gebruiker
nee ik ben gewoon knock out voor een uurtjeEn zijn je trips nog steeds zo mooi als de eerste keer?
Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
nee ik ben gewoon knock out voor een uurtjeEn zijn je trips nog steeds zo mooi als de eerste keer?
Je slaapt dus gewoon een uurtje (geen visuals of feelings)?nee ik ben gewoon knock out voor een uurtje
het is de beste keus, ik val gelijk in slaap en heb er geen nasleep van. 5-meo-dmt heb ik nooit visuele trips van gehad, behalve een aantal keer in het begin dan zag ik een white-out maar door mn vele gebruik is dat verdwenen. combinatie met ketamine geeft een fijne synergyJe slaapt dus gewoon een uurtje (geen visuals of feelings)?
Zou dit dan niet met een ander middel kunnen? (Doe vooral waar je je goed bij voelt ik ben alleen heel nieuwsgierig)
Heel bijzonder dit. Gaaf.
Zieke shit die 5 meo.
Online?zojuist weer 5 grammi besteld
Op een gegeven moment (of eigenlijk altijd al) kun je je dit ook nuchter beseffen. Daar heb je geen drugs voor nodig.Het gevoel dat ik er altijd aan overhoud is dat dit leven een droom is.
Edit: bericht is per ongeluk bevestigd 😅
Vreemde vraag. Hoe zou je er anders aankomen? 5-meo-dmt wordt alleen verkocht op rc vendor websites.Online?
Dit komt uit je vorige tripreport, maar 5-meo-dmt staat er juist om bekend dat je geen visuals krijgt in tegenstelling tot normale dmt…Ik herken de visuals uit mijn vele truffel trips
Niets is zeker in het leven.Dit komt uit je vorige tripreport, maar 5-meo-dmt staat er juist om bekend dat je geen visuals krijgt in tegenstelling tot normale dmt…
Heb je wel echt 5-meo-dmt gebruikt? Ik begin steeds meer te twijfelen aan je verhaal. Het lijkt erop alsof je normale dmt beschrijft (wellicht op basis van wat je erover gelezen hebt) en geen ervaring hebt met 5-meo-dmt.
Thx voor je bericht (het resoneert)!Op een gegeven moment (of eigenlijk altijd al) kun je je dit ook nuchter beseffen. Daar heb je geen drugs voor nodig.
Maar het moet ook meer dan een gevoel worden. Je moet het daadwerkelijk zien.
Ik heb veel getript en dan blijf je het koppelen aan die middelen.
Wat voor mij werkt om nuchter te zien dat dit hele bestaan een droom is:
Zien dat het moment dat iets in bestaan komt (een perceptie: bijvoorbeeld zicht of gehoor) exact hetzelfde moment is dat deze zelfde perceptie alweer weg is. Alles is hier voor géén tijd. Niet weinig tijd, maar geen tijd. Dit zien trekt de hele grond onder het conventionele wereldbeeld dat je in een daadwerkelijke wereld zit, weg. Alles wat ervaren wordt is een projectie, een soort hologram. Niets is hier daadwerkelijk aanwezig in tijd. Het lijkt alleen zo, door de patronen waarin percepties verschijnen. De wereld bestaat uit terugkerende herkenbare patronen. Het enige met daadwerkelijk consistent bestaan is dat wat je niet kunt zien: jezelf.
Luister maar eens naar iemand die praat, maar niet naar de (betekenis van de) woorden, maar de geluiden zelf. De geluiden zijn in werkelijkheid aanwezig voor géén tijd. Niet slechts weinig tijd, maar: 0 tijd. 0 duratie.
Verschuil je maar achter het alles omvattende niets.Niets is zeker in het leven.
Mensen verschuilen zich in de regel achter iets, om niet geconfronteerd te worden met de realiteit van het allesomvattende niets.Verschuil je maar achter het alles omvattende niets.
Mensen verschuilen zich in de regel achter iets, om niet geconfronteerd te worden met de realiteit van het allesomvattende niets.
Rícharddddd!!!!
Niets is de achtergrond van iets.Verschuil je maar achter het alles omvattende niets.
Precies, je kunt je niet verschuilen achter niets, niets is de achtergrond. Als je je achter "niets" verschuilt, is dat niet het echte niets, maar een iets dat je hebt benoemd tot niets. Het echte niets is de compleet open transparante achtergrond van alles.Niets is de achtergrond van iets.
Ik vind het niets ook wel boeiend maar ik vind dat we dan eerst moeten definiëren waar we het precies over hebbenAlles gaat voorbij.
Maar niets blijft.
Niets was er al, toen kwam alles en niets zal er nog zijn als alles voorbij is.
Dat "deel" van jezelf dat je niet kunt zien omdat het hetgeen is dat ziet(?)Ik vind het niets ook wel boeiend maar ik vind dat we dan eerst moeten definiëren waar we het precies over hebben
Yess!!Mijn "niets" is hier op gebaseerd
"All there is is nothing apparently happening"
Home | The Open Secret
www.theopensecret.com
Yess!!
Het is het niets dat schijnbaar de vorm aanneemt van een wereld: van dingen, van mensen, etc.
Maar als je goed kijkt, zie je dat alles hier voor géén tijd aanwezig is.
Het is "slechts" een show, een droom. Een ultra-complexe manifestatie van onze ondoorgrondelijke Zelf die zichzelf tijdelijk vergeet en in deze manifestatie/wereld/droom gaat leven als een kleine zelf (met kleine letter z), een ik, een afzonderlijke entiteit in een schijnbare wereld met anderen.
Elke perceptie heeft geen duratie.Deze begrijp ik niet.
Er zijn meerdere levels van illusie. De grot van Plato illustreert hoe de heersers over de mensheid het "voetvolk" door manipulatie in een geestelijke illusie houdt. Een illusie waarmee de heersers de controle kunnen houden en de (relatieve) realiteit van de bevolking onder hen proberen te bepalen:Ja, dit is de allegorie van de grot van plato in een note dop toch?
Vgls mij is de grot van plato van toepassing op deze illusie.Maar al dat speelt zich af ín de overkoepelende illusie dat er daadwerkelijk een fysieke wereld is. We hebben nooit een wereld gezien, we zien percepties die hier aanwezig zijn voor geen tijd en onze geest vormt (grotendeels door onze opvoeding) intern een interpretatie over die percepties en noemt dat de wereld.
Dit weet ik allemaal niet, het enige wat ik zeker weet is dat het altijd "NU" is.Elke perceptie heeft geen duratie.
Bijvoorbeeld een stem van iemand:
Als je de symbolische betekenis van de geluiden (taal) negeert en naar de pure perceptie van het geluid ervan luistert, is het moment dat een geluid in bestaan komt, hetzelfde moment dat datzelfde geluid alweer verdwenen is. Oftewel: de perceptie is hier voor géén tijd: 0.
Dit gaat op voor alle percepties: het moment van in bestaan komen = het moment van alweer verdwenen zijn. Er is nooit iets echt in bestaan gekomen, maar doordat de schijnbare percepties in (herkenbare) terugkerende patronen komen, is er de illusie van een daadwerkelijke wereld.
Ik geloof dit persoonlijk niet. Want als je echt door de fundamentele illusie van de wereld heen ziet, zie je de verbondenheid tussen alles en ervaar je die liefde van die eenheid (noem het God, noem het Liefde, whatever). Als je dat ervaart, is er geen stimulus om "anderen" te manipuleren, want dan weet je dat fundamenteel, die "ander" jezelf is.Vgls mij is de grot van plato van toepassing op deze illusie.
Ons bewustzijn is vernauwd en van die zwakke plek maken "de heersers van de wereld" juist gebruik om mee te manipuleren.
100%Dit weet ik allemaal niet, het enige wat ik zeker weet is dat het altijd "NU" is.
Binnen de illusie bestaat er natuurlijk wel relatieve tijd.Ik bedoel er idd mee dat er maar 1 moment is.
Ik vraag me wel eens af of je kunt meten hoe lang een foto duurt.
Als er zoiets bestaat als plancktijd dan moet daar een getal voor staan toch?
Ik herken dit niet en begrijp het niet. Maar wat is je punt, wat zegt het volgens jou?Maar de eigenlijke perceptie die je hebt, is al weg op het moment dat je hem ervaart. (objectieve) wetenschap kan hier niet komen, dit gaat om zelf observeren van perceptie.
Het gaat erom zelf het experiment te doen. (In je eigen ervaring)Ik herken dit niet en begrijp het niet. Maar wat is je punt, wat zegt het volgens jou?
Niet kunnen reken, onjuiste conclusies trekken, geen Engels begrijpen, dan ook nog pretenderen dat alles voor bij gaat maar de essentie van die naam vervolgens ook niet begrijpen en dan als klap op de vuurpijl nog het hoogste woord te willen voeren.@Elvish A lot of noise. wat betekent Elvish A lot of noise ?
HahahahaNiet kunnen reken,
onjuiste conclusies trekken,
geen Engels begrijpen,
dan ook nog pretenderen dat alles voor bij gaat,
maar de essentie van die naam vervolgens ook niet begrijpen en dan als klap op de vuurpijl nog het hoogste woord te willen voeren.
Pak terug op je ademhaling en kom terug als je iets hebt bij te dragen “kerel”.
Hahahaha
Je vergeet: de schuld nooit bij jezelf zoeken.
Of loop ik nu op de zaken vooruit?
Hahahaha
Je vergeet: de schuld nooit bij jezelf zoeken.
Of loop ik nu op de zaken vooruit?
Waarom zo aanvallend?Niet kunnen reken, onjuiste conclusies trekken, geen Engels begrijpen, dan ook nog pretenderen dat alles voor bij gaat maar de essentie van die naam vervolgens ook niet begrijpen en dan als klap op de vuurpijl nog het hoogste woord te willen voeren.
Pak terug op je ademhaling en kom terug als je iets hebt bij te dragen “kerel”.
Zeker mag iemand dat, echter als je de conversatie hebt gevolgd zal je merken dat “alles gaat voorbij” een naar toontje aanslaat.Waarom zo aanvallend?
Ik kan prima Engels en ik begrijp je naam ook niet. Iemand mag dat toch vragen, of mis ik hier iets?