5-meo-dmt met een tripsitter?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

ricorieks

Badass junkie
Iemand ervaring in Nederland met 5-meo-dmt?
Maar wat is nou de juiste keus.?
Doe ik het alleen ,doe ik het met een Sjamaan of in groepsverband met onbekende?
Ik ben er zelf klaar voor .
bang om dood te gaan ben ik zowieso niet ,en het stukje wanneer 5-meo-dmt in je lichaam op komt ,geboorte en overlijden geeft mij alleen maar een gerust gevoel.
na geboorte is dood een zekere zaak die onvermijdelijk is.
voor mijn gevoel sta je er tog alleen voor als je naar een andere dimensie gaat ,dus wat is wijsheid .
Hoe was jou eerste keer en hoe is het bij jou tot het nemen van 5-Meo-Dmt gekomen.

EDIT: Er zijn een hoop mensen die het gekocht hebben en er daarna niks mee doen/
wat was je gedachte gang toen je dacht ik ga het in huis halen?

mvg ricorieks

Laatst bewerkt:

fffffffffffffff

Belezen gebruiker
Als je een spiriteule ervaring wil is het misschien wel goed om met een sjamaan te doen, of andere die er verstand van hebben.
Als je het rookt duurt de trip vrij kort ongeveer 20 - 40 minutes volgens psychonautwiki.org. Dit zou je ook thuis kunnen doen, het lieftst met een ervaren trip sitter erbij.
Als je het echt alleen wil doen zou je misschien ergens chill in de natuur kunnen doen, ver van de bewoonde wereld verwijderd. Zo kan je niemand anders tot last zijn, beperkte opties om jezelf iets aan te kunnen doen. En ook al ga je slecht, het effect duurt niet heel lang.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Mijn eerste keer 5meo-dmt was WHATTTHEFUCk????!!!!
En zo gaat nog steeds elke x dat ik het gebruikt.
ik neeem 5meo-dmt vaakt vrij impulsief, en dat is niet vaak dat ik zo ben.
wanna do it? You sure?
Alright do what you wanna doa
1BC535E6-CF93-4EB2-A079-79FF0F4DEA41.jpeg
^^daar bewaar ik mn 5meodmt in :tongueout:

ricorieks

Badass junkie
Als je het echt alleen wil doen zou je misschien ergens chill in de natuur kunnen doen, ver van de bewoonde wereld verwijderd. Zo kan je niemand anders tot last zijn, beperkte opties om jezelf iets aan te kunnen doen. En ook al ga je slecht, het effect duurt niet heel lang.
was ook mijn eerste gedachte om het alleen te doen op een strand .
beperkte opties om jezelf iets aan te kunnen doen
je hoofd stoten of zoiets ?
^^daar bewaar ik mn 5meodmt in :tongueout:
das een goeie heb ook wel wat spullen waar zo n sticker op mag..
Mijn eerste keer 5meo-dmt was WHATTTHEFUCk????!!!!
wat was je reden dat je dacht van ,hey ik ga 5-meo-dmt gebruiken.
En zo gaat nog steeds elke x dat ik het gebruikt.
ik neeem 5meo-dmt vaakt vrij impulsief
gebruik je vanaf de eerste keer dezelfde dosis[mg} of elke keer een andere
en bij meerdere keren gebruik ,heb je dan elke keer de zelfde ervaring of zitten er verschillen in per keer

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Er schijnt ook nog wel groot verschil te zitten in de natuurlijk verkregen 5-meo-dmt van die bufo pad en de synthetische variant, heb ik me laten vertellen. Als je zo'n ceremonie doet zul je waarschijnlijk die natuurlijke krijgen dacht ik.

ricorieks

Badass junkie
Er schijnt ook nog wel groot verschil te zitten in de natuurlijk verkregen 5-meo-dmt van die bufo pad en de synthetische variant, heb ik me laten vertellen. Als je zo'n ceremonie doet zul je waarschijnlijk die natuurlijke krijgen dacht ik.

35:36 wordt er verteld dat het waarschijnlijk door de hoeveelheid 5-meo-dmt komt .
aangezien van de bufo pad je niet precies op de mg kan weten hoeveel 5-meo-dmt er in zit, en de synthetische is op de mg precies te bepalen hoeveel je binnen krijgt.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

35:36 wordt er verteld dat het waarschijnlijk door de hoeveelheid 5-meo-dmt komt .
aangezien van de bufo pad je niet precies op de mg kan weten hoeveel 5-meo-dmt er in zit, en de synthetische is op de mg precies te bepalen hoeveel je binnen krijgt.
Er zitten ook nog andere psychoactieve alkaloïden in het "gif" van de bufo pad geloof ik.

en kon die het aan:)
De bedoeling is van niet hè.

ricorieks

Badass junkie
Er zitten ook nog andere psychoactieve alkaloïden in het "gif" van de bufo pad geloof ik.
klopt,ze zeggen dat het verwaarloosbare hoeveelheden zijn .
maar ik denk zelf tog wel dat het meespeelt.
als ik de freebase ervaren heb,zal ik zeker via een ceremonie de natuurlijke versie van de pad proberen om het verschil te ervaren als dat er is.

Laatst bewerkt:

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Ik denk persoonlijk dat dit vooral placebo is. Als je ook nog eens bedenkt dat de pad met uitsterven bedreigd is door het gebruik van het gif vind ik dat de natuurlijke variant eigenlijk geen optie is.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik denk persoonlijk dat dit vooral placebo is. Als je ook nog eens bedenkt dat de pad met uitsterven bedreigd is door het gebruik van het gif vind ik dat de natuurlijke variant eigenlijk geen optie is.
Misschien. Heb van meerdere gehoord dat er enorm verschil zou zijn. Maar zelf nooit gedaan.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Misschien. Heb van meerdere gehoord dat er enorm verschil zou zijn. Maar zelf nooit gedaan.
Ik heb dat ook weleens gehoord. Toch is de 5-MeO-DMT identiek. Het verschil zou dan in andere stoffen in het gif moeten zitten, waarvan zover ik weet niet is aangetoond dat ze significant psychoactief zijn. Mocht daar meer informatie over bekend zijn hoor ik het graag!

Het lijkt mij eerder dat het verschil erin zit dat het natuurlijke gif vaak gerookt wordt in een ceremonie met een 'sjamaan' erbij en allerlei rituelen om je trip een bepaalde kant op te sturen. Logisch dat je dan een andere ervaring hebt dan als je een zakje synthetische 5-MeO-DMT bestelt en op je zolderkamertje een voorzichtige dosis rookt.

Zelfs als er wel verschil in zit, vind ik het een raar idee om een dier lastig te vallen zodat jij je spirituele ervaring kan hebben.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb dat ook weleens gehoord. Toch is de 5-MeO-DMT identiek. Het verschil zou dan in andere stoffen in het gif moeten zitten, waarvan zover ik weet niet is aangetoond dat ze significant psychoactief zijn. Mocht daar meer informatie over bekend zijn hoor ik het graag!

Het lijkt mij eerder dat het verschil erin zit dat het natuurlijke gif vaak gerookt wordt in een ceremonie met een 'sjamaan' erbij en allerlei rituelen om je trip een bepaalde kant op te sturen. Logisch dat je dan een andere ervaring hebt dan als je een zakje synthetische 5-MeO-DMT bestelt en op je zolderkamertje een voorzichtige dosis rookt.
Nee dat zal inderdaad ook wel verschil maken zo'n ceremoniële setting. Ik weet ook niet of het alkaloïden verhaal zoveel verschil maakt als tussen pure psilo en bijvoorbeeld paddo's met al zijn psychoactieve alkaloïden. Dat verschil wordt wel als significant gezien.

Zelfs als er wel verschil in zit, vind ik het een raar idee om een dier lastig te vallen zodat jij je spirituele ervaring kan hebben.
Vind ik ook, maar er is me ook verteld dat dat door goede sjamanen met uiterste respect en voorzichtigheid gedaan wordt.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Vind ik ook, maar er is me ook verteld dat dat door goede sjamanen met uiterste respect en voorzichtigheid gedaan wordt.
Dat zal vast verschillen, maar er zijn er in ieder geval bij die dit niet doen. En ook als je het voorzichtig doet lijkt het me niet fijn voor zo'n pad om van de grond geplukt en van zijn gif beroofd te worden. Dat kost hem toch stress en energie. Zeker als er een paar dagen later weer zo'n psychonaut langskomt.

Hier een artikeltje erover.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat zal vast verschillen, maar er zijn er in ieder geval bij die dit niet doen. En ook als je het voorzichtig doet lijkt het me niet fijn voor zo'n pad om van de grond geplukt en van zijn gif beroofd te worden. Dat kost hem toch stress en energie. Zeker als er een paar dagen later weer zo'n psychonaut langskomt.

Hier een artikeltje erover.
Ja eens hoor. Sta er ook niet achter dat mensen voor hun plezier vissen met een haak door hun bek uit het water trekken. Dat is nog wel wat erger, maar het beste is als je de beestjes met rust laat.

Proxima

Badass junkie

Table 2: Overview of compound concentrations in milligrams or micrograms per 1 g of secretion) in samples of dried secretion from the Bufo alvarius toad:

[mg/g][mg/g][mg/g][μg/g][μg/g][mg/g][mg/g][mg/g][μg/g][μg/g][μg/g]
Sample5-MeO-DMTBufoteninDMTNMTDETNMe-5HTBufogeninBufotalidin5-MeO-Tryptophol5-HO-Tryptophol5-MIAA
1265.90.6420.016ND< LOQ0.028< LOQ< LOQ0.696NDND
2203.60.6000.032ND< LOQ0.0140.005< LOQ2.357NDND
3274.31.1790.029ND< LOQ0.0500.013< LOQ1.307NDND
4283.33.5300.022ND< LOQ0.1710.011< LOQ0.997NDND
5307.31.4360.041ND0.4150.0640.008< LOQ3.053NDND

Van de mensen die in dezelfde setting synthetische 5-MeO-DMT en toad venom hebben geprobeerd weet ik dat de meesten aangeven dat ze geen verschil merken omdat de 5-MeO-DMT alles overstemt.

Ik denk dus dat @KlaasVaak gelijkt heeft dat het vooral aan de ceremonie ligt wat het verschil maakt.

ricorieks

Badass junkie
zou dat niet kunnen meespelen aangezien naar wat ik gehoord heb .bij de pad moet er+- 15mg 5-meo per 50 mg gif in zitten.
stel de pad was wat lui met 5-meo aanmaken zit er misschien maar 9mg 5-meo-dmt per 50 mg .
nu rook je 9mg met de gedachten 15 mg gerookt te hebben.
nu denk je nou ik gooi 15mg synthetische in me pijpje en krijgt een een hele andere experience .
omdat wat ik gehoord gelezen gezien heb ,het een paar mg meer of minder een heel ander effect kan hebben .?
Ik denk dus dat @KlaasVaak gelijkt heeft dat het vooral aan de ceremonie ligt wat het verschil maakt.
als je aan je trip begint en of in je trip zit ,zou het dan uitmaken wat er net voor gebeurt is ,ceremonie, thuis of op het strand in je uppie?

DoeMaarDieMaar

Experimenterende gebruiker
Syntetische 5-Meo-DMT is op 10mg een ontzettend krachtige psychedelica. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat de andere alkaloiden die 100 tot 500x minder aanwezig zijn, een (positieve) invloed hebben op de ervaring. Ik ben het eens met @Proxima dat Set en setting bepalen hoe de trip eruit gaat zien.

Het is een overweldigende ervaring (zeker vanaf 10mg, in mijn ervaring). Het grap is dat je eraan over moet geven, want ego loss. Er verdwijnen bepaalde grenzen. Daarbij denk je: "Wat heb je nu weer gedaan? Je bent te ver gegaan en nu kan je niet meer terug". Maar je moet vertrouwen hebben dat dat niet zo is en je overgeven aan de ervaring.

Ik heb het 1 keer met mijn vrouw gedaan, maar dat leidde teveel af. Ik heb het 1 keer alleen in het bos gedaan. Het was toen mistig. En ik heb iets met mist (mystiek). En dat was 1 van mijn mooiste ervaringen geworden.

Zorg ervoor dat je op een veilige plek zit (niet te dicht bij het water of weg).Trouwens, we kunnen wel een keer elkaars tripsitter zijn als je dat fijn vind. PM me maar als je interesse hebt.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan