5-MeO-DMT roken of vapen?

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Vandaag mijn RCs binnen gekregen. En nieuwsgierig dat ik was vandaag al een hele lichte dosis 5-MeO-DMT geprobeerd. (Net iets meer dan de threshold dose) Aangezien ik te lui en ongeduldig ben om het te laten testen was dit de eerste test. Volgende keer een normale dosis van 10mg. (Ik lees btw dat je na 2 uur alweer 5-MeO-DMT kan doen?)

Maar ik heb het nu gerookt in een wietpijpje met de sandwhich methode. Zoals ik ooit ook "normale" DMT gerookt heb. Maar er zijn betere manieren heb ik vernomen. Zo een methpijp schijnt goed te werken icm een butaan aansteker. Hebben jullie daar ervaring mee? Is het wat? Ga dit weekend naar amsterdam dus misschien maar een kopen. Er bestaan ook vaporizers die er geschikt voor zijn. Maar welke? Heb zelf een Arizer Go en Arizer v tower. Maar die zullen wel niet geschikt zijn ervoor gok ik. Bovendien gaat waarschijnlijk heel het apparaat stinken naar die DMT. Welke vape gebruiken jullie ervoor?

mitchieee

Wijs gebruiker
zoek op dmt vape op youtube, en je zal een video vinden, ik heb alle onderdelen toen de tijd besteld voor z’n 80-100 euro

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Dit weekend dan maar eens kijken of ik ergens een Vaporgenie op de kop kan tikken. :thumbsup: Kan ik hem ook gelijk uitproberen met wat wiet. :smoke:

Dirkdirk

DF-koning
Ik heb een paar filmpjes gezien waar echt hele goocheltrucs werden uitgehaald met filters en glaswol en glazen doppen en weet ik veel wat dus ik denk niet dat je dmt rechtstreeks kan verbranden lijkt me.

DoeMaarDieMaar

Experimenterende gebruiker
Ik gebruik altijd my trusty 'Pulsar APX VOLT V3 Concentrate Vaporizer'. Ik misbruik hem graag om meerdere kleine doseringen te nemen. Zo kan ik in een soort euforisch zone blijven voor een uur. Deze kan je helaas niet meer bestellen. de US verstuurd deze niet meer naar het buitenland ivm wetgeving.

Je kan ook 'The machine' bouwen. Die werkt ook tering goed.

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Ik snuif dat gewoon, zolang het geen freebase is. Laatst had ik de mumarate... Geen idee of die beter is dan de chydrochloride daarvoor.

Ik was er in elk geval niet goed van. Geen trip gehad, geen high, enkel extreme koortsaanval en oncontroleerbaar bibberen + (zonder overdrijve) zweten alsof ik zat te douchen, heeft 2 uur eduurd en overal waar ik rondstapte mocht ik dweilen.... had net de ambu niet gebeld. Dosis was net 0.1 gram , dus 100 mg, in de verondestelling dat ik alles uit het zakje gekregen heb.

Edit: ik had 1 gram geschreven ipv 100mg.... Excuses voor de gigantische vergissing en hoe gek dit me deed lijken.

Laatst bewerkt:

Dirkdirk

DF-koning
Ik snuif dat gewoon, zolang het geen freebase is. Laatst had ik de mumarate... Geen idee of die beter is dan de chydrochloride daarvoor.

Ik was er in elk geval niet goed van. Geen trip gehad, geen high, enkel extreme koortsaanval en oncontroleerbaar bibberen + (zonder overdrijve) zweten alsof ik zat te douchen, heeft 2 uur eduurd en overal waar ik rondstapte mocht ik dweilen.... had net de ambu niet gebeld. Dosis was net 1 gram, in de verondestelling dat ik alles uit het zakje gekregen heb.
Je hebt een gram 5-meo-dmt gesnoven?

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Je hebt een gram 5-meo-dmt gesnoven?
Ja, kon volgens wat ik teugvond. k heb geen rookmateriaal en eerlijk gezegd zou ik niet eens weten hoe! 'k zou het wel graag eens leren.... Elk pijpje goed? pijpgaasje nodig om de substanties te scheiden? PM e gerust hoor.... schaam me niet omdat ik oneraren en dom ben op dit vlak :)

Edit: Tenzij ik misinformed ben had ik wel degelijk m'nresearch juist gedaan. Base kan je niet snuiven. Fumarate en chydlochoride wel. Welke van die laatste 2 daarvoor nu het meest geschikt zijn..... ik kon enkel flumarate krijgen toen. Nu staan ze er alle drie in. MAar deze keer ga ik voor de MET.

Edit: ik had 1 gram geschreven ipv 100mg.... Excuses voor de gigantische vergissing en hoe gek dit me deed lijken. En ik las gewoon over ouw vraag met een gram...... amai zeg.... kwas me net aan't klaarmakenom een week te vertrekken..... zo zie je maar, haast is niet goed en dan maak je vreemde fouten.

Laatst bewerkt:

ost

Experimenterende gebruiker
Ja, kon volgens wat ik teugvond. k heb geen rookmateriaal en eerlijk gezegd zou ik niet eens weten hoe! 'k zou het wel graag eens leren.... Elk pijpje goed? pijpgaasje nodig om de substanties te scheiden? PM e gerust hoor.... schaam me niet omdat ik oneraren en dom ben op dit vlak :)

Edit: Tenzij ik misinformed ben had ik wel degelijk m'nresearch juist gedaan. Base kan je niet snuiven. Fumarate en chydlochoride wel. Welke van die laatste 2 daarvoor nu het meest geschikt zijn..... ik kon enkel flumarate krijgen toen. Nu staan ze er alle drie in. MAar deze keer ga ik voor de MET.
Als je daadwerkelijk een gram 5-MeO-DMT hebt gesnoven ben je er nog relatief goed vanaf gekomen. Op PsychonautWiki staat 25mg als heavy dosage aangegeven, wat jij dus in het veertigvoud gesnoven zou hebben. En dat voor het krachtigste psychedelicum bekend. Als dit echt zo is zou ik voortaan maar eerst even goed je research doen voordat je zomaar dit soort stoffen gaat opsnuiven, want dit had veel slechter af kunnen lopen. Waar heb je dat überhaupt als dosis gevonden?

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Als je daadwerkelijk een gram 5-MeO-DMT hebt gesnoven ben je er nog relatief goed vanaf gekomen. Op PsychonautWiki staat 25mg als heavy dosage aangegeven, wat jij dus in het veertigvoud gesnoven zou hebben. En dat voor het krachtigste psychedelicum bekend. Als dit echt zo is zou ik voortaan maar eerst even goed je research doen voordat je zomaar dit soort stoffen gaat opsnuiven, want dit had veel slechter af kunnen lopen. Waar heb je dat überhaupt als dosis gevonden?
Ik heb me vergist, ik heb 0.1 gram gesnoven, weet niet waar mijn hoofd stond toen ik 1 gram schreef..... wss omdat er een 1 in stond en ik haastig was om ergens naartoe te gaan. Excuses voor de verwarring! Ik pas het meteen aan.

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Copy/paste van m'n verbetering tegenover DirkJan hierboven:

Edit: ik had 1 gram geschreven ipv 100mg.... Excuses voor de gigantische vergissing en hoe gek dit me deed lijken. En ik las gewoon over ouw vraag met een gram...... amai zeg.... kwas me net aan't klaarmakenom een week te vertrekken..... zo zie je maar, haast is niet goed en dan maak je vreemde fouten.

Excuses voor de verwarring.... kan er heel goed inkomen dat ik zelfdestructief en gek overkwam.

Dirkdirk

DF-koning
Nouja, het is minder dom maar het is nog steeds wel een beetje dom. Of wel heel erg. Ik zou volgende keer beginnen met 5mg en van daaruit opbouwen.

Ik heb zelf geen ervaring met dit stofje maar denk dat menigeen wel eens is dat roken superieur is aan snuiven. Dat hoort ik tenminste overal.

• Like
Waarderingen: ost

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Ik kan nu eindelijk de op duidelijk maken dat crackpipe met een heel dun laagje tabback dat je als kool kan doen dienen en amper 3 mg 5 poesje dmt gebruikt je in 2 trekken weg bent... als een milligram snuive enog eens 40 slikken niets dezen dan was het verkeerd, ik gan u een vapor voor droge kruiden proberen maar de wietpipjes voor zin prijs werken gewon..... enkel niet bij NPHP, wat ik er ook in doe, er komt weinig uit en heeft geen efffect, maybee something for a wietpipe . Kom ik nog op terug!

As always, bedankt DirkJan

Bovenaan