Goedenavond,
Binnenkort wil ik graag freebase 5-meo DMT gaan vapen. Mijn vraag is alleen, welke vape kan ik daar het beste voor gebruiken?
Zag de Vaporgenie van hout bijvoorbeeld maar ook van glas.
Vind het lastig om een keuze te maken.
Deze vraag is wel in heel veel topics gesteld onderhand maar vooruit

.
Ik ben echt een ongelofelijke fan van de Vaporgenie, heb zelf de houten versie. Dit meer omdat deze wat goedkoper is maar daarintegen kan je de glazen beter schoonmaken maar ja ook is de glazen versie weer veel breekbaarder. Dus is puur waar jij het meeste waarde aan hecht. Ik vind bijvoorbeeld de houten ook veel mooier vooral de nieuwere vormen van tegenwoordig. Dus ik persoonlijk voor een houten gaan.
Maar jeetje had ik de Vaporgenie maar 20 jaar eerder gekocht. Met de Vaporgenie is het tot nu toe elke hit raak en bijna altijd in 1x. Soms zie ik bij een tweede hijs nog wel wat vrijkomen maar zeker 85% a 90% pak je bij de eerste hijs. Met alle andere manieren was het gewoon vaak hit or mis dus zeer onvoorspelbaar.
Vergeet geen e-liquid pads bij te bestellen. Anders heb je er niks aan voor DMT of 5-MeO-DMT
.
Verder ken ik totaal je verleden niet maar 5-MeO-DMT is wel 1 van de sterkste en hefstigste psychedelica he. Dus is wel soort eindbaas van de psychedelica dus hoop dat je weet je wat je doet en dus al ervaring hebt met andere psychedelica hebt en je veel hebt ingelezen. Doe voorzichtig !