1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

5-MeO-PCP

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door ketakoekjes, 15 apr 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. ketakoekjes

ketakoekjes Newbie

Hoi alemaal

Heeft iemand ervaring met 5-Meo-PCP? Het is een RC afgeleid van PCP, dat spul waardoor mensen zichzelf gaan verwonden en lichaamsdelen afsnijden, alleen vroeg ik me af of er enig verschil is en of de kans op zelfverwonding even groot is. Over PCP hoor je veel negatieve verhalen maar van 5-Meo-PCP lees ik helemaal niets dat mij zou tegenhouden om het te proberen. PCP is trouwens alleen gevaarlijk als je te veel neemt, dan is er de kans dat je helemaal gek wordt.

2. Lysergine

Lysergine Belezen gebruiker

Oei, hier moet ik echt op reageren.

Trap er niet in; het is waarschijnlijk een trucje van een (achterlijke) vendor om je te laten geloven dat het om een nieuwe stof gaat, terwijl het in werkelijkheid een onjuiste benaming voor 3-MeO-PCP is. In de cirkelvormige fenylring kun je namelijk in twee richtingen tellen: met de klok mee en tegen de klok in. Je ziet dan dat de methoxygroep (in de ene richting geteld) op de derde en (in de andere richting geteld) op de vijfde plek zit. In de chemie wordt het laagste getal genomen om de functionele groep mee aan te duiden; in dit geval is dat drie.

Een middelvinger voor de lui die denken dat er mensen zijn die in dergelijke trucjes trappen.:flipping:

3. Stonologie

Stonologie Belezen gebruiker

Ik denk dat je 3-Meo-PcP bedoeld. Deze heb ik de laatste tijd een paar keer geresearched. Het klopt dat het mogelijk is om met zowel normale PCP als met de 3-MeO variant psychotisch te worden en over te doseren.

De reden dat je over PCP veel meer hoort is de bekendheid.
    Wat denk ik ook meespeelt is dat mensen die 3-MeO-PCP gebruiken over het algemeen (niet iedereen natuurlijk) meer weten over drugs dan de gemiddelde puber die een lijntje snuift. Dit heeft te maken met dat je niet zomaar een random stof van het internet besteld zonder te weten hoe of wat. Ik denk dat de kennis dus een groot verschil maakt in hoe vaak het fout gaat.

Begrijp me niet verkeerd, dit soort substanties kunnen erg gevaarlijk zijn, maar ik denk dat als je je goed inleest en verantwoordelijk met dit soort stofjes omgaat, het echt wel mee zal vallen hoe snel het fout gaat. De eerste keer dat ik het deed heb ik het ook niet verstandig gedaan, daar ben ik natuurlijk eerlijk in (is ook te lezen in trip report) maar juist hierdoor raad ik je aan om verstandig te zijn en echt een weegschaaltje te kopen en een trip sitter erbij te hebben (zorg dat je niet bijneemt want deze drug doet iets heel vreemds waardoor je wil blijven bijnemen). Mocht je het proberen, zoals Lysergine zegt goed kijken of het wel om 3-MeO-PCP gaat, en goed onderzoeken! Hier op het forum staan trip reports over deze stof (ook van mij), lees deze bijvoorbeeld alvast even door.

ketakoekjes vindt dit leuk.
  4. ketakoekjes

ketakoekjes Newbie

Nee hoor had het per ongeluk verward met 5-MeO-DMT zie ik nu.

5. Lysergine

Lysergine Belezen gebruiker

Een tijdje geleden was er een topic op reddit met een vergelijkbare vraag. Er bestaan schijnbaar vendors die wel degelijk zo`n trucje toepassen. :wink: