• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

6-APB - 1 woord : amazing!

Girlysogroovy

Belezen gebruiker
Na alle research en vragen die ik hier stelde al eerst een grote dankjewel voor de info, ervaringen en tips.
Dit weekend was het dan zover. Mijn vriend en ik spraken af bij hem thuis, met een zee van tijd voor de ervaring en mekaar om het goedje uit te testen. Wij zijn beide fan van het uittesten van drugs in een fijne thuissetting, enkel coke gebruiken we wel eens tijdens andere gelegenheden.
Ik geef hierbij alvast wat info mee over de doseringen/gewicht/ervaringen

Ik
Vrouw - 35 jaar - 1m60 - 63kg
Hoeveelheid : een capsule gevuld met 180mg 6-APB poeder (succinaat)
Ervaringen : xtc , mdma, coke, speed, wiet, kratom

Hij
Man - 44 jaar - 1m85 - 75kg
Hoeveelheid : een capsule gevuld met 180mg 6-APB poeder (succinaat) + na 2u een redose met een capsule van 70mg
Ervaringen : xtc , mdma, coke, speed, paddo's, thc-olie

We spreken af om 18u en wegen het poeder af met precisieweegschaal en doen het in een capsule. Ik heb niet meer gegeten sinds 12u30, dat was misschien iets te lang. Hij niet meer sinds 14u, maar dronk op het einde van zijn werkdag nog 1 biertje (rond 17u)

18u20 : inname van de capsules van 180 mg. We drinken er gezellig een theetje bij. Ik ben redelijk opgewonden en licht nerveus. Moet om alles lachen en heel praterig door alle voorpret. Ik stel voor om nog wat te gaan wandelen.

19u15 : we zijn even aan het wandelen, hij voelt nog absoluut niets. Ik sus hem met het gegeven dat de come-up met dit middel wel 2u kan duren.
Mijn tong tintelt heel erg, ik voel me lekker en praterig. We hebben een fijn gesprek over zijn eerdere ervaring met paddo's.

19u30 : we komen weer thuis, ik trek zijn joggingbroek aan, comfy tshirt en plof op de bank. Hij gaat naar de badkamer. Terwijl ik daar lig en even recht sta : wooow wat is dit, bij mij kickt het al goed in. Ik voel me lekker, beetje licht in mijn hoofd en heel praterig.

20u30 : bij mij gaat ie lekker, hij voelt buiten wat tintelingen niet veel dus besluit om nog een capsule bij te nemen met 70mg. Ik vraag of dit wel een goed idee is. Maar voor ik het uitspreek heeft ie hem al binnen. 😄

21u00 : ondertussen hebben we de matras op de grond gelegd met dekentjes, kussens en een filmpje op (die film was uiteindelijk niet fijn dus schakelen we snel over op muziek). De dosis kickt nu bij hem ook goed in. Ik verwonder mij over het kleurverschil in zijn vloer. Dit was me nog nooit opgevallen. Verder geen sterke visuals. Mijn vriend wordt wel lekker praterig. Zo merk ik wel dat hij er in zit. Opvallend , geen van ons beide heeft echt grote kijkers.

21u - 00u : We hebben heel veel seks. Afwisselend knuffelig, ruwer, dan weer even lekker liggen en genieten. Erectie gaat soms even weg, maar komt wel telkens terug.
De rush blijft voor ons beiden erg stabiel en lekker.
Hij zegt : het voelt zoals xtc, maar minder... wat is het woord nu? Ik zeg: gedwongen (had ik hier al veel gelezen). Hij moet lachen en zegt : wauw beste omschrijving ever 😁 Dank u DF.
We voelen ons best helder, weten wel dat het niet zo is. Delen veel emoties en gevoelens. Hoe fijn het is om deze ervaringen met iemand te kunnen delen die je vertrouwt en waar je jezelf heel vrij bij voelt. We hebben beide continue een big smile. Zo veel geluksgevoel.

01u00: hij wordt nu erg moe en besluit om het licht uit te doen. Ik sta helaas nog heel aan woeps. Het effect wordt minder maar de comedown is voor mij ook nog prettig. Rond 01u30 proberen we te slapen. Hij valt snel in slaap, maar ik heb continue nog zin in knuffelen, strelen,.. dus ik laat hem niet met rust (woeps). Uiteindelijk wordt ie een beetje chagrijnig "wat doe je nu de hele tijd joh". Een beetje teleurgesteld draai ik me om. Slapen lukt niet. Dan maar wat nagenieten en rusten.

We zijn rond 9u wakker, we voelen ons beide nog erg moe. Even lekker douchen, brengen nog wat tijd samen door en nemen afscheid. In de namiddag slaap ik nog 2 keer een uurtje. En in de avond ging ik om 21u30 naar bed en sliep ik lekker door tot 7u30.
Maandag : nog wat moe suf, klein beetje minder happy (al komt dat vooral door mijn thuissituatie). Na even met hem te videobellen voel ik me terug een stuk beter.
Dinsdag : geen vermoeidheid meer, ik voel me goed. Geen kater zoals op xtc (dan ben ik echt enkele dagen depressief). Heb wel veel blauwe bessen, fruit, groenten gegeten de voorbije dagen.

We besluiten : dit willen we na een goede pauze nog eens doen. Ik wil mijn startdosis dan wel iets hoger. Denk 200mg. Hij rond 250. Misschien was de batch minder potent?

Volgende RC die ik nog eens wil testen (nog nooit getript) : 4-ho-met.

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Klinkt als een heel fijne ervaring! Top dat jullie er samen zo van hebben kunnen genieten! Wat wel goed is om te weten is dat de piek bij 6-APB wat minder extreem en wat langer stabiel is dan bij XTC, en dat je met een hogere dosis dus waarschijnlijk niet veel meer euforie gaat bereiken.
6-APB duurt lang, en jullie zijn relatief laat gestart, wellicht een volgende keer eerder beginnen zodat jullie er samen langer van kunnen genieten? Ik herken wel het teleurgestelde gevoel als voor jou de party nog niet klaar is en voor de ander(en) wel.

Foxy Methoxy

Bewuste gebruiker
Klinkt als een fijne sessie! Ik blijf bij ieder 6-APB report fijne associaties aan mijn eigen ervaring hebben. De absurde zin om te knuffelen komt me ook bekend voor.. Sámen op de 6-APB piek zitten is zó fijn. 😍

Denk dat een hogere dosering niet perse meer gaat doen trouwens, maar dat kan ik niet echt onderbouwen. Ben benieuwd naar jullie ervaring over een tijdje.

Girlysogroovy

Belezen gebruiker
Klinkt als een heel fijne ervaring! Top dat jullie er samen zo van hebben kunnen genieten! Wat wel goed is om te weten is dat de piek bij 6-APB wat minder extreem en wat langer stabiel is dan bij XTC, en dat je met een hogere dosis dus waarschijnlijk niet veel meer euforie gaat bereiken.
6-APB duurt lang, en jullie zijn relatief laat gestart, wellicht een volgende keer eerder beginnen zodat jullie er samen langer van kunnen genieten? Ik herken wel het teleurgestelde gevoel als voor jou de party nog niet klaar is en voor de ander(en) wel.
Ja ik vraag het mij ook af of de piek dan hoger is. Misschien inderdaad niet zoals je zegt. Ik vond de come-up ook erg fijn. Misschien met een hogere dosis dat het gewoon langer duurt. Of misschien iets meer visuals. Denk kwestie van nog eens uit te testen. En misschien dan de conclusie dat 180mg idd voldoende was 😊

Ja de teleurstelling als je dan niet meer levelt is er altijd wel he. Ik vond de comedown wel veel relaxter dan bij xtc. Dan ben je er zo plots uit en vind je het erg dat het voorbij is. Hiermee had ik dat minder. Al had ik het wel fijner gevonden als hij nog wat langer had willen knuffelen haha.

Mooi report, klinkt als een erg fijne ervaring. Wij hebben het ook al een tijd liggen maar moeten nog een keer uitproberen. Vorig weekend wel samen xtc gebruikt thuis en dat leek qua activiteiten op jullie avond/nacht. Alleen dan dus wat korter en daarna overgegaan op pep. Ik hoop dat onze ervaring met 6-apb net zo leuk wordt als van jullie 🥰

Girlysogroovy

Belezen gebruiker
Mooi report, klinkt als een erg fijne ervaring. Wij hebben het ook al een tijd liggen maar moeten nog een keer uitproberen. Vorig weekend wel samen xtc gebruikt thuis en dat leek qua activiteiten op jullie avond/nacht. Alleen dan dus wat korter en daarna overgegaan op pep. Ik hoop dat onze ervaring met 6-apb net zo leuk wordt als van jullie 🥰
Xtc hebben we ook al enkele keren gedaan. Ook telkens een hele fijne ervaring, heel close, liefde, passie.. maar ook 1 keer beide een halfje met weinig effect waarbij we eerder loom/moe werden.
Zeker een aanrader voor jullie om die 6-APB te proberen. Wel wat testen qua dosering. En vond het einde veel geleidelijker dan bij xtc. En bijna geen kater.. dus deze wint momenteel tov xtc

Xtc hebben we ook al enkele keren gedaan. Ook telkens een hele fijne ervaring, heel close, liefde, passie.. maar ook 1 keer beide een halfje met weinig effect waarbij we eerder loom/moe werden.
Zeker een aanrader voor jullie om die 6-APB te proberen. Wel wat testen qua dosering. En vond het einde veel geleidelijker dan bij xtc. En bijna geen kater.. dus deze wint momenteel tov xtc

Dat laatste klinkt wel echt beter idd. Wij (ik vrouw van 36 en mn vriend is 42, dus beetje jullie leeftijd ook) met xtc normaal vooral knuffelig, maar vorige week was het bij ons opeens toch ook meer passie/echt seks dan dat we gewend zijn. Mn vriend gebruikt ook wel Kamagra dan erbij.

Ik heb net alleen ff gekeken maar op mn zakje 6-apb staat niet of het succinate of hcl is. Dus nog ff kijken of ik dat ergens terug kan vinden bij mn bestelgeschiedenis. Want dat is wel handig om te weten qua dosering natuurlijk.

Girlysogroovy

Belezen gebruiker
Dat laatste klinkt wel echt beter idd. Wij (ik vrouw van 36 en mn vriend is 42, dus beetje jullie leeftijd ook) met xtc normaal vooral knuffelig, maar vorige week was het bij ons opeens toch ook meer passie/echt seks dan dat we gewend zijn. Mn vriend gebruikt ook wel Kamagra dan erbij.

Ik heb net alleen ff gekeken maar op mn zakje 6-apb staat niet of het succinate of hcl is. Dus nog ff kijken of ik dat ergens terug kan vinden bij mn bestelgeschiedenis. Want dat is wel handig om te weten qua dosering natuurlijk.
Das het lastige inderdaad, veel vendors vermelden het niet of weten het zelf niet. Meeste dat in omloop is, is de succinaat-variant. Maar ja dan ben je nog niet zeker.
Ik heb uiteindelijk een 2e bestelling gedaan bij een vendor die echt aangaf dat het succinaat was om zeker te zijn. De andere vendor dacht hcl, maar vond dat zo onbetrouwbaar dat ik nieuwe heb besteld.

jeroen79

Bewuste gebruiker
Leuk en zeer informatief rapport. Nog nooit zo in 6-apb verdiept maar het klinkt toch wel heel erg interessant. Misschien maar eens gaan kijken of we dit een keer kunnen gaan uitproberen. Voor de leek die ik ben op dit gebied; wat is het verschil in werking tussen de HCL en de succinaat?

Girlysogroovy

Belezen gebruiker
Leuk en zeer informatief rapport. Nog nooit zo in 6-apb verdiept maar het klinkt toch wel heel erg interessant. Misschien maar eens gaan kijken of we dit een keer kunnen gaan uitproberen. Voor de leek die ik ben op dit gebied; wat is het verschil in werking tussen de HCL en de succinaat?
De HCl variant is veel potenter dan succinaat waardoor de dosering lager is om een goed effect te bekomen. De doseringen op psychonautwiki zijn op basis van de HCl variant.
Tegenwoordig zou vooral de succinaat in omloop zijn, maar probleem is dat veel vendors niet bij de omschrijving zetten om welke het gaat of het zelfs niet weten (had ik bij mijn eerste bestelling).
Dan is doseren moeilijk want HCl doseren als succinaat is veel te hoog, succinaat doseren als HCl anderzijds kan dan weer underwhelming zijn.
Ik heb daarom een 2e batch besteld bij een vendor waar specifiek bijstond dat het succinaat was.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik gebruik tegenwoordig vaak 6-APB op feestjes omdat ik het inderdaad minder dwingend vind dan MDMA. Van MDMA krijg ik nogal de neiging om aan mensen te verkondigen hoe fantastisch ze zijn. Maar ik ben single, en dan is er voor zulke gevoelens vaak niet zoveel ruimte op een feestje. Daardoor kan ik me dan ineens heel leeg/behoeftig/eenzaam gaan voelen, waardoor ik gefrustreerd raak en chagrijnig word. MDMA werkt voor mij dus averechts helaas.

Doordat 6-APB wat minder dwingend is met opborrelende liefdesverklaringen, kan ik wat meer vrijblijvend genieten van de prosociale effecten.

Al had ik laatst wel een feestje waar het heel druk was. Toen stond er op 2 centimeter afstand voor me een knappe dame te dansen. En ik maar erachter staan van 'prrrrrr, aargh dit voelt nu al te goed maar ik kan toch niks met deze gevoelens'. Best irritant eigenlijk. Iets wat dan niks voorstelt kan dan heel intiem voelen, en eerlijk gezegd fokt dat wel een beetje met me.

Dus... Tip van mij: zorg dat je een geliefde in je omgeving hebt als je MDMA/6-APB uitprobeert. 😅

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik gebruik tegenwoordig vaak 6-APB op feestjes omdat ik het inderdaad minder dwingend vind dan MDMA. Van MDMA krijg ik nogal de neiging om aan mensen te verkondigen hoe fantastisch ze zijn. Maar ik ben single, en dan is er voor zulke gevoelens vaak niet zoveel ruimte op een feestje. Daardoor kan ik me dan ineens heel leeg/behoeftig/eenzaam gaan voelen, waardoor is gefrustreerd raak en chagrijnig word. MDMA werkt voor mij dus averechts helaas.

Doordat 6-APB wat minder dwingend is met opborrelende liefdesverklaringen, kan ik wat meer vrijblijvend genieten van de prosociale effecten.

Al had ik laatst wel een feestje waar het heel druk was. Toen stond er op 2 centimeter afstand voor me een knappe dame te dansen. En ik maar erachter staan van 'prrrrrr, aargh dit voelt nu al te goed maar ik kan toch niks met deze gevoelens'. Best irritant eigenlijk. Iets wat dan niks voorstelt kan dan heel intiem voelen, en eerlijk gezegd fokt dat wel een beetje met me.

Dus... Tip van mij: zorg dat je een geliefde in je omgeving hebt als je MDMA/6-APB uitprobeert. 😅
Kon je niet gewoon beginnen te grinden? :wink:

Of is dat tegenwoordig echt not-done meer?

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Toen stond er op 2 centimeter afstand voor me een knappe dame te dansen. En ik maar erachter staan van 'prrrrrr, aargh dit voelt nu al te goed maar ik kan toch niks met deze gevoelens'
Hahaha zo herkenbaar! Vrouwen worden inderdaad schandalig mooi als je wat M of 6-apb op hebt…

Kon dat ooit wel zomaar ongevraagd? 🤨
Ik ben vaak al blij als het me lukt om gewoon een fijne knuffel te scoren van een beauty op de dansvloer 😅

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Kon dat ooit wel zomaar ongevraagd? 🤨
Ik ben vaak al blij als het me lukt om gewoon een fijne knuffel te scoren van een beauty op de dansvloer 😅
Hangt er vanaf of je haar type bent, maar ik kan me nog goed herinneren dat daar hier vrij makkelijk over werd gedaan.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Kan me voorstellen dat je dat inderdaad snel genoeg zult merken als je zomaar tegen haar aan begint te gronden 😁
Haha ja.

Ik was vroeger best verlegen. In een hele dronken bui 1 keer gedaan en ik kwam ermee weg. :sweatsmile: Ik had het nooit gedaan als ik niet heel dronken was en vind het ergens ook niet netjes, al hangt het ook wat af van de vibe die er hangt denk ik.

Maar heb het wel veel gezien dus.

Ah okay… Ben dus weer hopeloos ouderwets met eerst netjes vragen 🫣
Is ook gewoon beter en netjes :)

Neo-Shulginist

Badass junkie

Ik vind dat een no go ja.

Tuurlijk, als je wat oogcontact hebt, een vibe oppakt, een dansje deelt, en in die sfeer dan wat dichterbij komt. Dat lijkt me een prima manier.

Maar niet als je achter een dame staat om dan zomaar vanuit het niks tegen haar aan gaan staan rijden omdat je zo geil bent van de drugs.

Denk sowieso niet dat dat een geslaagde tactiek zou zijn geweest.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Krijg nu toch de neiging 6apb nog een kans te geven in hogere dosering.

200mg durf ik dan wel aan. Kotsen? Toch op festival in hometown in mei, maakt t minder erg.

thnx voor de report!

Girlysogroovy

Belezen gebruiker
Krijg nu toch de neiging 6apb nog een kans te geven in hogere dosering.

200mg durf ik dan wel aan. Kotsen? Toch op festival in hometown in mei, maakt t minder erg.

thnx voor de report!
Ik heb niet moeten kotsen en ook niet misselijk geweest. Vriend ook niet en zijn dosis was nog hoger....

Zeehond

Badass junkie
Ik vind dat een no go ja.
Dat is het nu en dat was het toen ook.
Het gebeurde toen en het gebeurt nu ook.
Het is vooral heel erg zielig als je op die manier aandacht van een leuke vrouw wilt.

Gelukkig worden onder invloed mijn goede eigenschappen nog beter en heb ik dat soort praktijken niet nodig.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dit meen je toch niet hoop ik?
Dit zegt vooral iets over de persoon die dit doet.
Heb een hoop lompe dingen gezien met jonge mensen en alcohol in het spel. Ook vernielingen, vechtpartijen en dergelijke. Gelukkig daar zelf nooit aan meegedaan.

Achteraf denk ik ook, wat een lompe tijdsbesteding dat dronken stappen.

Gelukkig worden onder invloed mijn goede eigenschappen nog beter en heb ik dat soort praktijken niet nodig.
Dat is mooi, maar niet iedereen is altijd al zelfverzekerd en goedaardig geweest. Er zijn een hoop mensen die "liquid courage" innemen omdat ze moeite hebben met zichzelf te uiten en dan heel even vrij zijn van zichzelf, maar waarbij dan hun schaduwzijden wel opspelen. Het is wel een lelijk iets en niet de goede manier om ermee om te gaan, dat klopt. Ik verdedig het zeker niet. Maar je doet soms domme dingen in het leven, maar hopelijk leer je er dan tenminste van.

Voor mij is het dronken worden allang verleden tijd. Meer dan 15 jaar geleden en zal het ook nooit weer doen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
En o ja, natuurlijk was er meestal wel dat oogcontact en het oppikken van de vibe, met dat "grinden", ook die keer bij mij.

Al heb ik ook gezien dat jongens dat gewoon vanuit het niets gingen doen bij meiden en dat dan maar geaccepteerd werd.

Tja... dat hedonistische dronken sfeertje, bah... Vind het ook maar een akelig iets.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
When you enjoy the time you waste, You didnt wasted any time.... zoeits was het weet niet meer van wie :grin:
Ja, dat klopt op zich wel, maar dat zou ik persoonlijk eerder zeggen bij iets als bijvoorbeeld een game spelen of een serie kijken. Bij dronken worden heb je lol (ook echt wel gehad), maar je molt je lichaam er ook mee.

Een vriend van me die ik al heel lang ken, zegt nog weleens dat hij onze avondjes drinken van vroeger niet weer zou willen doen, maar dat hij er wel met goede herinneringen aan terugdenkt. Er zit ergens wel wat in, maar persoonlijk kijk ik met een veel beter gevoel terug op onze keren samen MDMA en samen trippen!

Al is het ergens ook wel waar. Het was toch lol die je samen had, hele lompe lol. :tearsofjoy:

Bovenaan