1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

6-APB 124mg 1ste keer: Fijne festival drug

Discussie in 'Trip reports' gestart door Zonnetje, 1 mei 2019.

Tags:
Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Zonnetje

Zonnetje Experimenterende gebruiker

Wie: Ik, man, 27 jaar, 1,78m, 74kg.

Wat: Capsule 124 mg 6-APB (Benzofury) afgewogen op een analytische balans (0,0001g).

Waar: Supersized Kingsday Festival 2019, Aquabest/Eindhoven. Temperatuur rond de 13 graden. Af en toe een beetje regen.

Setting: Met 5 vrienden en nog wat anderen die we daar ontmoette. Vooral bij de Raw Hardstyle gestaan met een uitstapje naar de Uptempo Hardcore.

Waarom: Kreeg via iemand te horen van dit stofje en het wekte mijn interesse, toen bleek dat dit ook nog legaal verkrijgbaar was. Waarna ik vervolgens veel informatie heb gezocht over de effecten van 6-APB. Bij deze wil ik iedereen bedanken die op dit forum een 6-APB trip report heeft geschreven. Zonder die trip reports had ik het niet aan gedurfd.

Hoeveelheid: Na alle research ben ik voor een dosis van rond de 120mg gegaan. Uitgegaan van het feit dat ook al zou het de HCL variant zijn van 6-APB, de dosis nog acceptabel is. Ook al beweerde de site dat ze de HCL versie leverde ipv de Succinate versie. Al was ik hier sceptisch over. Zou dat een keertje moeten testen met Zilvernitraat (helaas prijzig).
    Verschil in gewicht voor dezelfde hoeveelheid 6-APB.
    (100mg 6-APB●HCl = 139mg 6-APB●C4H6O4 (Succinate))
    Zo gaat https://psychonautwiki.org/wiki/6-APB waarschijnlijk ook uit van het HCl zout bij Oral Dosage. 124mg 6-APB Succinate staat gelijk aan 89mg 6-APB HCl.

Trip Report:

Heb tijdens de test ook af en toe mijn hartslag genoteerd die af te lezen was op mijn Fitbit Charge 3. HR = Heart Rate (in beats per minute). Gedurende de dag ook een pakje sigaretten gerookt. (Marlboro Beyond Blue)

De nacht ervoor lekker uitgeslapen en 9 uur slaap gehad.

9:30, T-5:30: Wakker geworden, klaar gemaakt en spullen gepakt. Gebakken ei op brood gegeten. Daarna opweg naar de plek waar we sliepen.

13:00, T-2:00: Met de taxi naar Supersized.

13:55, T-1:05: Naar de ingang lopen en een blik bier drinken. (0,5L 5,9% alcohol) HR:101

14:33, T-0:27: 10 munten gekocht voor €30 euro. Wat een prijzen, gelukkig staat alcohol niet op het hoofdmenu. Hierna een pizza punt en broodje frikandel gekocht. Toch een beetje de maag vullen als je straks niks meer gaat/kunt eten.

15:00, T0:00: Ingenomen met een biertje. (0,2L 5% alcohol) HR:117

15:30, T0:30: Zijn we bij Warface. Het is helaas erg druk, lekker losgaan is zo lastig en komt het meer neer op wat met de armen zwaaien. XD

15:45, T0:45
    : I'm boss van Bloodlust werd gedraaid al ff lekker losgaan. HR:144

16:00, T1:00: Begint nu langzaam in te werken.

16:08, T1:08: Zeker dat ik nu iets voel. Voel me lekker licht overal. Kan merken dat ik wat dieper begin adem te halen. Dat blazen wat je bij xtc ook wel hebt. HR:143

16:16, T1:16: Lekker xtc gevoel nu. HR:165

Lijkt net xtc alleen ga je nu niet over dat punt dat je lam wordt wanneer je te hard gaat.

16:20, T1:20: Nu toch wel flink blazen.

16:30, T1:30: Ff lekker een cola lollie.

16:55, T1:55: Echt fijn dat je niet over dat punt heen gaat dat je te hard gaat. HR:166

17:15, T2:15: Je kan het inderdaad goed sturen. Ogen dicht kan ook fijn zijn. Beetje kaakspier spanning maar is onder controle te houden. HR:156

17:47, T2:47: Ga de hele tijd nog lekker het is ook goed zelf te sturen. Tussen losgaan en praten.

17:51, T2:51: Eten gaat opzich wel maar door droge mond/weinig speeksel wat lastiger. Niet dat ik totaal geen trek zou hebben.

18:00, T3:00 t/m 19:00, T4:00: Tijd voor Unresolved. Was mooi :grin:

18:22, T3:22: Dacht mij nuchter te voelen maar met losgaan kwam het weer terug.

18:51, T3:51: Tijd lijkt niet sneller te gaan. Af en toe voel ik mij nuchter en met losgaan komt het weer los.

19:05, T4:05: Plassen lukte. Net weer een vlaagje van de 6-apb.

19:18, T4:18: Bij de classic stage echt heerlijk die oude hardstyle nummers.

19:33, T4:33: Nog ff zo'n heerlijk vlaagje 6-APB.

19:52, T4:52: Lekker flugeltje gehad. (20ml 10% Alcohol)

20:00, T5:00 t/m 21:00 T6:00: Sjammienators in de Uptempo tent.

20:09, T5:09: Ff rammen bij Sjammienators gaat nog steeds lekker. HR:157

20:32, T5:32: Pohhh wat een potje rammen. HR:162

20:43, T5:43: Ga ff lekker los en dat chille gevoel komt weer.

21:00, T6:00: Ff een eiwitshake gehad met kokosnoot haha die stukjes. (moest mijn muntjes nog opmaken :P). Space bril uit het kluisje gehaald.

21:15, T6:15: Net ff lopen pissen lukt prima.
    Voel me nog wel lekker onder invloed zo maar ff kijken hoe dat nog gaat bij Regain en Rebelion.

21:44, T6:44: Die lichten zijn lekker spacend met de spacebril.

22:00, T7:00: Voel mijn benen nu wel.

22:00 t/m 23:00, T7:00 t/m T8:00: Snoeihard los gegaan op Rebelion.

Mijn favorietje Bring It On werd ook nog gedraaid.

23:15, T8:15: Moest nodig plassen en dat lukte prima.
    We mochten dus helaas niet naar onze kluisje omdat het daar te druk was en werden we tegen gehouden door de beveiliging. Vervolgens moesten we via een andere kant waar we ook werden tegengehouden. Uit eindelijke konden we erdoor doordat de beveiliger niet oplette en de hele stoet mensen langs de hekken ging.

00:20, T9:20: We zitten eindelijk in de taxi. Nu wel een beetje hoofdpijn. Benen helemaal naar de tering. (Wat een eind lopen pffff)

00:24, T9:24: Hoofdpijn valt al weer mee. HR111

00:58, T9:58: We zijn weer thuis nog ff een lekker pilsje drinken (0,3L 5% alcohol). HR:114

01:15, T10:15: 3mg Melatonine genomen.

1:34, T10:34: Net gedouched nu ff pizza proberen te eten.

1:38, T10:38: Kreeg ik prima weg. Smaakte ook goed. HR:106

2:21, T11:21: In bed tijd om zo te slapen.

2:29, T11:29: Erg chill om nog ff chille muziek te luisteren.
    Beetje Techno Bunker playlist op Spotify
    https://open.spotify.com/user/spotify/playlist/37i9dQZF1DX6J5NfMJS675?si=djNGLW8HTga6Fy_mX4uKQQ

2:45, T11:45: Nu maar slapen. HR:93

9:00, T18:00: Wakker geworden door de wekker van iemand.

10:00, T19:00: Nu uit bed voel me lichamelijk nog niet helemaal fit haha. Voel me best oke nu geen hoofdpijn of iets.

10:30, T19:30: Croisantje met kaas en gebakken broodje met ei gegeten was prima te doen.

Zondag: Voelde mij zondag over het algemeen vermoeid verder nergens last van. Opzich logisch met 6u slaap na zo'n intensief festival.

Maandag: Was vrij gelukkig. Lekker 10 uurtjes slaap gepakt en voelde mij eigenlijk helemaal prima.

Dinsdag: Geen bijzonderheden die zijn toe te schrijven aan het wilde weekend.

Woensdag:
    Geen bijzonderheden die zijn toe te schrijven aan het wilde weekend.

Heart Rate:
    Max was 170bpm. Gemiddeld tijdens het feest 150bpm. Tijdens het slapen na het feest lag mijn hartslag 20bpm hoger dan normaal. (Hij legt elke 5 minuten een meting vast daarom kan het schommelen)

Conclusie:

Pluspunten (tegenover xtc):
    + Langere werking.
    + 1x innemen is genoeg en raad bijpakken ook af tenzij je extra lang wakker wilt blijven. (Naar mijn mening beter 1 goede dosis dan 2 halve of 3/4de en 1/4de).
    + Je hebt jezelf onder controle. Ook op de piek.
    + Gevoel van tijd gaat niet sneller dan in nuchtere toestand.
    + Het effect slaat zachter in dan xtc (wat je soms kan immobiliseren).
    + Bij mijn dosis kon ik gewoon nog plassen. Hoe nodig ik moest werd wel onderdrukt maar kon wel gewoon het hele festival.
    + Lekker constant zonder te gekke pieken en dalen.

Minpunten(tegenover xtc):
    - Soms voel je je te nuchter en lijkt het net uitgewerkt.
    - Lastiger om te slapen (waarschijnlijk nog lastiger met hogere dosissen en/of bijpakken).
    - Niet alles is mooi zoals soms met xtc. (maakt met xtc soms niet meer uit wat er gedraaid wordt).
    - Als je het ergens nuchter niet naar je zin zou hebben. Gaat dat waarschijnlijk met 6-APB ook niet gebeuren.

Neutrale punten (tegenover xtc):
    = Roken niet lekkerder zoals bij xtc.
    = Duurt langer voordat het werkt.
    = Beiden zorgen voor een droge mond.
    = Ook kaakspanning bij beiden.

Nogmaals dank aan alle mensen die hier 6-APB reports hebben geschreven.
    Kijk uit naar jullie vragen of opmerkingen!

Groetjes,

Zonnetje :sunface:

Fenrir, mod4fun, StimsalaBanne en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Hoxyz

Hoxyz Experimenterende gebruiker

Zo mooi als je eerste xtc ervaring wordt het waarschijnlijk niet, maar het is een prima goedje. Dat je je soms nuchter voelt zal mede hebben gelegen aan de relatief (voor mij, en mijn vriendengroep iig) dosis. Ooit ben ik inderdaad ook begonnen op 120mg maar werd al snel opgeschroefd naar 160-180mg. Maar dat kan altijd nog.

Leuk reportje!

Fenrir en Zonnetje vinden dit leuk.
  3. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Leuk reportje! Natuurlijk ook welkom op dit forum :).
    Ik lees dat je met 6-apb gewoon kan plassen maar had je dus wel het gevoel dat het werd onderdrukt? Ik baal namelijk altijd als ik geen xtc op heb, dat ik dan bij elk drankje twee keer naar de wc moet. Alleen daarom zou ik al bijna xtc nemen, lol. Dus zou wel mooi zijn als dit ook met 6-apb zo zou zijn.

Met welke hoeveelheid M/xtc is 124mg 6-apb te vergelijken?

Zonnetje vindt dit leuk.
  4. Zonnetje

Bedankt!
    Jah inderdaad wou eerst aan de veilige kant beginnen om te zien hoe potent mijn 6-APB poeder was.
    Volgende keer zit ik te denken om 150mg te nemen. Zit je ongeveer rond het zelfde lichaamsgewicht als ik?
    Hoef je met een hogere dosis helemaal niet te plassen zoals bij MDMA? En wat vind jij de meest aangename eigenschap van 6-APB tenopzichte van MDMA? @Hoxyz

Ook bedankt!
    Mmm beetje lastig accuraat te zeggen natuurlijk, maar aangezien ik mij af en toe best nuchter voelde en Hoxyz zegt dat dit een relatief lage dosis was. Denk ik dat je het kan vergelijken met 1 mg/kg lichaamsgewicht MDMA. Ik nam ongeveer 1.7 mg/kg 6-APB. En ga er wel vanuit dat je nog minder of helemaal niet merkt dat je moet plassen bij een hogere dosis. @Mezelf

Groetjes,

Zonnetje :sunface:

Fenrir en Mezelf vinden dit leuk.
  5. Hoxyz

Hoxyz Experimenterende gebruiker

Hmm, echt MDMA/XTC only is voor mij jaren geleden. Afgelopen ASOT ben ik begonnen met 160mg 6-APB en toen +-100mg MDMA geredosed na +-4 uur. Daarvoor was de laatste keer MDMA zeker twee jaar geleden aangezien ik vroeg wat misbruik heb gemaak en mijn receptoren een beetje gefrituurd heb.

Ik ben een tiental kilo's zwaarder dan jij, maar wij hanteren hier in de vriendengroep doorgaans 2mg/kg als startdosis voor iemand die geen ervaring heeft met 6-APB. Want laten we eerlijk zijn, de inslag kan pittig zijn maar voor de rest gaat het eigenlijk altijd lekker. Of het gezond is, laat ik in het midden.

Zo heel helder zijn de MDMA herinneringen dus niet meer. Maar toch zou ik 6-APB verkiezen boven MDMA, any day. Al is het omdat het een stuk langer duurt en toch een gelijkwaardig gevoel geeft. Niet plassen heb ik nooit last van gehad, ook niet op extreem hoge doseringen MDMA. Ik drink dan ook relatief veel tijdens gebruik.

Ik zou zeggen experimenteer lekker verder met dit stofje. Een keertje +-30mg 2-CB + 160mg 6-APB gedaan op een festival, dit was me bijzonder vet. Inslag was pittig maar voor de rest echt een gouden combinatie.

6. Zonnetje

Hier nog even de aftermovie.

mod4fun vindt dit leuk.
  7. mod4fun

mod4fun Experimenterende gebruiker

Thnx voor je verslag, ik zal dit goedje binnenkort ook eens op een feestje uitproberen!

Laden...
Vergelijkbare Topics - 6-APB 124mg 1ste
  1. RecUser
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    603
  2. Erick36