1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

6-APB/5-APB een potente combo

Discussie in 'Trip reports' gestart door Nystagmus, 14 dec 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Nystagmus

Nystagmus Newbie

Wat?: 6-APB/5-APB

Datum: 8-12-2018

Wie?: Ik, Man, 1.75, 94kg

Waar?: Grotesque (trance feest)

Ik dacht ik schrijf weer is een trip rapport omdat ik over 5-APB maar weinig info kon vinden. Ik heb al best wel wat ervaring met 6-APB(HCL) en mijn vaste dosis is altijd 150mg en ga hier altijd heel lekker op voor een uur of 4. Deze keer had ik een gram 5-APB besteld om de combo met 6-APB uit te kunnen proberen. Ik had mij voorgenomen om 50mg 5-APB te nemen samen met 100mg 6-APB. Ter voorbereiding had ik met mg weegschaaltje beide stoffen afgewogen en in een capsule gedaan.

Net voor het naar binnen gaan bij Grotesque heb ik de capsule ingenomen en hieronder beschrijf ik de tijdlijn zoals ik mij deze kan herinneren:

00.00 inname capsule met 105mg 6-APB en 50mg 5-APB

00.20 Ik voel me wat gejaagd en zenuwachtig worden, dit heb ik altijd met 6-apb en heb ik gewoon niet met mdma.

00.45 Ik krijg ontzettend veel energie en zin om te dansen, dit is met 6-apb alleen ook altijd zo maar doorgaans alleen wat later, zeg anderhalf uur.

01.10 Ik begin volop te spacen en last te krijgen van nystagmus een appje tikken is zo goed als onmogelijk. Met alleen 6-apb heb ik dit nog nooit gehad en begint de space pas na dik anderhalf uur. Soms voel ik me ook wat misselijk.

02.00 ik ben echt ontzettend de weg kwijt, volop hallucinaties (ook nog niet eerder gehad met 6-apb). Soms tegen het ongemakkelijke aan.

05.00 De trip begint nu iets af te nemen en een voor 6-apb kenmerkend golvend karakter te krijgen.

06.00 Ik begin ontzettend moe te worden en neem de taxi naar huis. De space is goed als verdwenen alleen nastimulatie.

06.30 een blotter flunitrozalam ingenomen en gaan slapen.

De volgende dag voelde ik de effecten nog steeds tot in de middag. Verder naast vermoeidheid niet echt een dip gehad in de week wel last van mijn gebit heb echt onwijze kaakspanning gehad tijdens de trip.

Ik ga deze combo zeker nog eens doen, de 5-apb lijkt de 6-apb te versterken, ik neem dat wel van beide stoffen iets minder, zo rond 90 en 40 mg denk ik.

SanneBanne en Rebell vinden dit leuk.
  2. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

De stof is chemisch verwant aan amfetamine.
    Had er eerst interesse in maar nu ik mij heb ingelezen toch maar liever niet aangezien ik niet tegen amfetamine kan.

Wel interessant om dit even te lezen omdat ik toevallig vandaag onderzoek doe naar beiden substanties.
    Dus dit trip report komt ook op het goede moment voor mij.
    Bedankt voor het delen.

Laden...
Vergelijkbare Topics - 6-APB 5-APB potente
  1. psychedelicoo
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    2.079
  2. DarkDisco
    Reacties:
    1
    Weergaven: