Mijn ervaring met de 130mg pelletjes (1,5 nam ik in 1x) dat het enorm in klapte als een bom, harder dan bij X. Maar na het inklappen vond ik het er verder al snel weinig stimulerendHoe voelt de come up van 6-apb? Is dat vergelijkbaar met xtc? Wil me een beetje mentaal voorbereiden haha.
Heb 6-apb laten testen en morgen weet ik de uitslag. Benieuwd of het "zuiver" is.
6-APB duurt een stuk langer voordat het op stoom komt. Het is meer een dieseltrein wat dat betreftHoe voelt de come up van 6-apb? Is dat vergelijkbaar met xtc? Wil me een beetje mentaal voorbereiden haha.
Heb 6-apb laten testen en morgen weet ik de uitslag. Benieuwd of het "zuiver" is.
6-APB duurt een stuk langer voordat het op stoom komt. Het is meer een dieseltrein wat dat betreft
Mijn ervaring is dat het ongeveer 1,5 tot 2 uur duurt voordat je de piekervaringen van 6-APB krijgt. Na een half uur kan je al wel de allereerste, heel subtiele, effecten merken als je echt goed oplet. Maar het eerste uur gebeurt er nog weinig speciaals. Na ongeveer 1,5 uur krijg je wel vaak even een 'oef' gevoel: je kan even overweldigd worden door de lome maar stimulerende effecten van 6-APB. Het kan even heel warm voelen, en soms krijg je er wat misselijkheid bij. Het kan soms even lastig zijn om alle binnenkomen prikkels te verwerken. Dit is uiteraard dosis-afhankelijk, maar het is goed om te weten dat het inslaan van 6-APB dus soms wat overweldigend kan zijn.
Ik krijg vaak na anderhalf - twee uur pas de eerste effecten. Zeker nog geen piek. Maar bij mij gaat dit meestal trager dan bij anderen. Ik denk dat de lengte die jij noemt vaker voorkomt.
Het is ook afhankelijk van de sterkte (heb ooit hele sterke gehad - die variant die toen meer verkrijgbaar was, vergeet altijd of het nu HCL of succinaat is dat een stuk sterker is - die op een festival al binnen een half uur opeens keihard binnenkwam, was echt stomverbaasd, lol).
Maar over het algemeen vind ik de opkomst heeeel traag. Ik doe vaak rustig het halve huishouden in de tussentijd. Voor mij is de ‘inkick’ dan ook echt niet te vergelijken met de overweldiging van die van MDMA, dan moest ik altijd even gaan zitten. Behalve toen die ene keer op het festival dus. Toen ging ik ook zowat over m’n nek.
En inderdaad - korte maar soms wel heftige misselijkheid (evt. met kitsen) kan voorkomen, ook bij latere inslag. Heb dat kitsen al een tijd niet meer gehad, maar voorheen wel een paar keer.
Hoe weet ik of dit een HCL is? Zou Jellinek dat moeten zeggen? Zo ja, dan bel ik zo even terug hahaHierop terugkomend, even opgezocht, het is dus de HCL-variant die potenter is. Vroeger enkele keren in handen gehad.
Succinaat (deze is in mijn beleving de laatste jaren vooral in omloop) is een stuk minder potent.
Vind dat altijd wel een kleine waarschuwing waard, want als je alleen de succinaat-versie kent, ervan uitgaande dat je normale doseringen neemt, dan onderschat je mogelijk de sterkte die 6-APB kan hebben. Het hoeft niet perse het ‘mildere broertje te zijn van’.
De HCL-variant heeft me destijds enkele keren een ‘roll’ gegeven die qua intensiteit praktisch niet te onderscheiden was van MDMA, een paar van mijn mede-feestgangers vonden het zelfs heftiger en ook behoorlijk trippy (persoonlijk heb ik nooit echt trip-effecten ervaren van 6-APB, ongeacht dosering en variant, maar ik zeg het er maar even bij). Omdat het veel langer duurt, was de kater er ook naar.
Als je toch een keer HCL hebt, pas dan je dosering aan naar beneden. Tenzij je die MDMA-style heftigheid echt zoekt, maar besef dat je er lang aan vast zit. En dat de serotonine-depletie die je gaat voelen de dagen erop misschien niet al te bescheiden zal zijn.
Ik heb het 1x gehad en toen duurde het bijna 4 uur voordat we echt wat begonnen te voelen. Dat vond ik echt niks waard zo lang wachten🙈😓
Hoe weet ik of dit een HCL is? Zou Jellinek dat moeten zeggen? Zo ja, dan bel ik zo even terug haha
Als je bijpakt, duurt het dan nog steeds zo lang voor je daar wat van merkt?Ik krijg vaak na anderhalf - twee uur pas de eerste effecten
Als je bijpakt, duurt het dan nog steeds zo lang voor je daar wat van merkt?
Heeft mij geen gunstig effect gegeven, behalve extreem heftig trillen en angst. Tevens over ieders mening over duur van inslag, ga er niet automatisch van uit. Bij mij gebeurde het altijd binnen 45minutenAls je bijpakt, duurt het dan nog steeds zo lang voor je daar wat van merkt?
Pratejln, zeker. Maar mijn zicht wordt eigenlijk alleen maar waziger. Zeker dichtbij. Ik vraag mijn vrienden of vrouw nog weleens mijn apps te lezen omdat ik er niet uit kom😅Zicht begint beetje scherper te worden, ga meer praten,
Ervaringen lopen behoorlijk uiteen en is voor iedereen anders. Voorzichtig proberen dus want voor je het weet ben je de hele dag/avond misselijk.Hoe voelt de come up van 6-apb? Is dat vergelijkbaar met xtc? Wil me een beetje mentaal voorbereiden haha.