6-APB, comedown Benzodiazepines

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Practuna

Belezen gebruiker
Hey, Ik heb lage doseringen 6-apb genomen, laatste genomen 4 uur en 45 minuten geleden, wel lage dosering, dom weet het want nou is slapen nog al moeilijk.
Zou ik als ik nog even wacht een paar benzo's kunnen nemen om te slapen, maar zou dat wel werken?

Heb morgen mijn ouders op bezoek en als er een crash is en of gewoon amper wakker kan blijven tijdens het bezoek dan neem ik toch weer een hele lage dosis 6-apb zodat ik niet helemaal in een crash zit. (hoop dat dit meevalt en ik gewoon wat moe ben dan doe ik dat ook niet.) Wil dat mijn ouders niet merken dat ik wat op heb om niet in zo'n crash te zitten. Nogmaals de doseringen zijn heel laag. Heb nog wat bruin poeder en had het gewoon niet moeten in nemen, helaas was mijn voorspelbare domme verleiding de baas om toch lage dosissen in te nemen.

Zou benzo's mij toch een beetje helpen? Weet dat het slecht is maar ik kan niet de hele dag op blijven en dan morgen mijn ouders op visite hebben terwijl ik zo een zombie ben en misschien in een crash situatie zit zolang zij op bezoek zijn. de 6-apb is bijna op, ga niet weer meer kopen, ben jaren lang zwaar verslaafd geweest aan 3-mmc en daar ben ik al een tijd echt klaar met mee die amfetamine-achtige troep. Mijn verslaving is meer 2F-DCK aan het eind van de avond af en toe (helaas is het een dure hobby, maar geeft iig geen zware crash/kater, en zo'n downer is meer mijn dinge nu.

Gelukkig heb ik niet zoveel geld in de maand, zeer weinig dus kan maar aan weinig 2F-DCK komen in een maand.

Gr, Practuna :confused:

De Zandman

Badass junkie
Verslaafd aan 2 fdck?
Ik had ook graag 2 fdck maar om nou te zeggen dat het een verslavende stof was ( ik gebruik niet meer) dat gaat iets te ver.
Ik kocht altijd 2 gram in een aanbieding, en dan nam ik elke dag een klein beetje van zo'n 2 x per dag.
Net genoeg om een beetje onder invloed te zijn, maar weer niet zodanig dat ik elke dag aan het trippen sloeg.
Nee, het was iedere keer net genoeg om te kunnen mediteren, of om in alle rust te genieten van het mooie weer in mijn tuin. Dat was heerlijk!
Maar iedere dag deze stof nemen lijkt me niet zo gezond...nu ben ik ermee gestopt, ik vraag me af of je ermee zou kunnen micro doseren....iemand een idee?
Is een disso daar überhaupt wel geschikt voor?

Kibo3

Belezen gebruiker
Verslaafd aan 2 fdck?
Ik had ook graag 2 fdck maar om nou te zeggen dat het een verslavende stof was ( ik gebruik niet meer) dat gaat iets te ver.
Ik kocht altijd 2 gram in een aanbieding, en dan nam ik elke dag een klein beetje van zo'n 2 x per dag.
Net genoeg om een beetje onder invloed te zijn, maar weer niet zodanig dat ik elke dag aan het trippen sloeg.
Nee, het was iedere keer net genoeg om te kunnen mediteren, of om in alle rust te genieten van het mooie weer in mijn tuin. Dat was heerlijk!
Maar iedere dag deze stof nemen lijkt me niet zo gezond...nu ben ik ermee gestopt, ik vraag me af of je ermee zou kunnen micro doseren....iemand een idee?
Is een disso daar überhaupt wel geschikt voor?
In mijn opzicht niet. Ik denk dat veel anderen zich ook kunnen vinden in het feit dat het bij een disso als (2F) ketamine je inname en frequentie snel omhoog gaat. Vanuit mijn eigen ervaring rolde ik snel in ah goed het kan wel dus dat je ineens van 2x per dag naar 3 gaat, grotere hoeveelheden per keer etc. Tot uiteindelijk bepaalde activiteiten niet meer zoals eerst kon ervaren zonder ketamine. Als het zo is zal het voor weinig mensen weggelegd zijn denk ik.

En voor de TS. Niet zo slim zoals je zelf idd aangeeft. Ik ga je niet aanbevelen andere middelen te gebruiken maar gewoon even op de blaren te zitten. Succes morgen!

In mijn opzicht niet. Ik denk dat veel anderen zich ook kunnen vinden in het feit dat het bij een disso als (2F) ketamine je inname en frequentie snel omhoog gaat. Vanuit mijn eigen ervaring rolde ik snel in ah goed het kan wel dus dat je ineens van 2x per dag naar 3 gaat, grotere hoeveelheden per keer etc. Tot uiteindelijk bepaalde activiteiten niet meer zoals eerst kon ervaren zonder ketamine. Als het zo is zal het voor weinig mensen weggelegd zijn denk ik.

En voor de TS. Niet zo slim zoals je zelf idd aangeeft. Ik ga je niet aanbevelen andere middelen te gebruiken maar gewoon even op de blaren te zitten. Succes morgen!
Ja ik ken dit, tis te makkelijk om in te stappen en als je het savonds neemt ga je of lekker, of je valt in slaapt en de volgende dag niet echt een kater of iets.

Voor je het weet neem je elke avond

De Zandman

Badass junkie
Maar word je daar nou b e t e r van? Micro doseren van 2 fdck....of een andere disso, laat ik zeggen van het microdoseren ervan an sich, van die disso? En dan bedoel ik het Gezonder worden, of, of beter in je vel zitten of iets dergelijks?
Of het houden en krijgen van een goed humeur? Pijnstillend mss?
Waar zit het voordeel van het nemen van deze stof....in heel kleine hoeveelheden?

Laatst bewerkt:

Practuna

Belezen gebruiker
IK ben gestopt met die 2-FDCK, ik draaiede er helemaal in door kwam in een hele andere wereld terecht in m'n hoofd.. in het begin gaf het een fijn gevoel en was ik ook wel half uit m'n bol maar op een gegeven moment had ik het gevoel dat het gewoon niets meer deed dus bleef ik snuifen en snuifen en capsulle vol gepropt die in genomen en daarna nog ladingen door water gemixt en opgedronken. Het is psychisch voor mij zeker verslavend, had 10k gekocht van al m'n vakantiegeld, en was al langer dan een week bezig met dit spul.

Het deed gewoon vrij weinig tot niets meer, toen een uur na dat ik een achterlijke hoeveelheid had in genomen oraal en nasaal begon de grond te golfen maar dat zat gewoon in m'm hoofd maar was echt bang dat ik toch teveel in genomen had ofzo (hoorde van iemand dat dat bijna niet kan, maarja wist ik niet) toen ben ik toch maar naar de begeleiding gegaan en gezegd dat ik iets doms had gedaan (een fackload van dat spul in genomen dus) uit angst want ik wou niet dood. Toen heb ik een nachtje in het ziekenhuis geslapen hebben ze wat bloed afgenomen en een nachtje mijn hart in de gaten gehouden met zo'n apparaatje. Ze hebben geen rare dingen opgemerkt gelukkig, en ik schaamde mij echt diep. Ik de dagen ervóór dagen echt in een andere wereld, echt heel apart, voelde wel lekker maar voelde soms ook alsof je in een timeloop zat en er gewoon niet meer uit zou komen, ook had ik af en toe gedachtes over dat ik een soort god was ofzo dat kan ik mij ook nog herinneren maarja het valt ook gedeeltelijk onder psychedelica dus het is niet raar dat het zulke rare shit met je hoofd kan doen :sweatsmile:

Gisteren nog wat van dat spul in de brievenbus tegen gekomen omdat ik dat voor dit ziekenhuis geval besteld had, heb ik meteen weg gegooid.

Dirkjan

DF-koning
was echt bang dat ik toch teveel in genomen had ofzo (hoorde van iemand dat dat bijna niet kan, maarja wist ik niet)
Je kunt overdoseren maar dit gaat veel minder makkelijk dan heroine of alcohol omdat het de ademhaling niet onderdrukt. Dus het grootste gevaar is dat de ervaring te overweldigend is en je je bezeerd.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan