6-apb doseren

Trippy langkous

Badass junkie
Ik ga binnenkort voor het eerst 6apb doen. Ik zie dat er meerdere forums hierover zijn maar bijna geen reactie hierop. Vandaar dat ik toch maar een nieuw topic open.

Mijn vraag is dus hoeveel ik ongeveer moet doseren? Volgens de site heb ik de hcl variant. Ik ben een vrouw en weeg rond de 60 kilo.

Laatst bewerkt:

Memento

Bewuste gebruiker
Kan het zijn dat je HCL bedoeld? Ik ben deze variant al een tijdje niet meer tegengekomen, maar dan zou ik voor een dosering van 100 tot 120 mg gaan, zeker omdat je niet veel weegt.

Bij de succinate variant is 150 tot 180 mg mijn sweet spot😊

Indien je dosis toch niet sterk genoeg is heb ik vanuit eigen ervaring dat je binnen 1,5- 2 uur nog een booster dosis kan nemen van bijv 50 mg. veel later dan die 2 uur zou ik niet bijnemen want het goedje zelf duurt al behoorlijk lang. Alvast veel plezier! Het is een van mijn favo rc’s😍

Green Dude

Belezen gebruiker
Denk dat je met 150 mg wel een leuke nacht kan beleven! Bijdoseren vind ik persoonlijk nutteloos, zeker omdat het gewoon op zichzelf al vrij lang duurt en dus niet echt nodig is. Veel plezier gewenst alvast! :)

wapboy

Wijs gebruiker
Kan het zijn dat je HCL bedoeld? Ik ben deze variant al een tijdje niet meer tegengekomen, maar dan zou ik voor een dosering van 100 tot 120 mg gaan, zeker omdat je niet veel weegt.

Indien je dosis toch niet sterk genoeg is heb ik vanuit eigen ervaring dat je binnen 1,5- 2 uur nog een booster dosis kan nemen van bijv 50 mg. veel later dan die 2 uur zou ik niet bijnemen want het goedje zelf duurt al behoorlijk lang. Alvast veel plezier! Het is een van mijn favo rc’s😍
Bijdoseren dus 4 uur na eerste iname niet eerder aangezien het wel 2 uur kan duren eer je op hoogtepunt zit!! en ja 150mg lijkt me genoeg zekers voor een eerste keer.
Have fun @whitesugar

Purplext

Badass junkie
Ik ben ook 60 kg en heb de HCL variant. Had de eerste keer 130 mg. Ik vond het net te weinig. Laatste keer 200 mg genomen, dat was perfect.

Ik zou dus 150 mg voor een eerste keer doseren.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ik had 130mg succ genomen, was t net niet. Mn eerste keer, wil t nog een keer proberen dus volg dit topic wel.

nadeel: op t randje van kotsen bij inslag

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Hier ben ik weer met mijn stokpaardje, maar neem je 6apb met VERSE Gember thee. Zo voorkom je de misselijkheid. Als je niet weet hoe, dan leg ik het wel effe uit...

Maar geloof mij vrij, het werkt.
Ik had dit van je gelezen; ga t proberen! Verse thee inslaan, misschien volgende week!

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hier ben ik weer met mijn stokpaardje, maar neem je 6apb met VERSE Gember thee. Zo voorkom je de misselijkheid. Als je niet weet hoe, dan leg ik het wel effe uit...

Ja werkt wel een klein beetje bij sommige mensen. Maar er zitten er een paar tussen die zo erg misselijk worden dat ook gember thee niet gaat helpen. Kan zelfs zo zijn dat je de hele trip dan misselijk blijft omdat je dan net niet misselijk genoeg bent om over te geven

Trippy langkous

Badass junkie

Ik bedoel hcl ja, heb het al aangepast. En bedankt voor je tips!

Trippy langkous

Badass junkie

Wist niet dat je zo misselijk kon worden van dit spul? Ik heb gelukkig gember in huis. Het schijnt dat het ook al helpt een plakje in je mond te doen als je misselijk word.

Purplext

Badass junkie
Misselijkheid duid volgens mij op te hoge dosering......zelf eens eenmaal gehad :sweatsmile:
Volgens mij is dat heel persoonsgebonden.
Vriendin van me is zwaarder, had dezelfde dosering, heeft 6 uur boven de wc lucht uit liggen kotsen...

Die kotst ook vaak van xtc, ook op lage dosis. Hoor van wel meer mensen die dat standaard hebben bij sero's

Trippy langkous

Badass junkie
Vriendin van me is zwaarder, had dezelfde dosering, heeft 6 uur boven de wc lucht uit liggen kotsen...

Die kotst ook vaak van xtc, ook op lage dosis. Hoor van wel meer mensen die dat standaard hebben bij sero's
Ik heb het wel bij xtc dat ik misselijk word als ik teveel genomen heb. Maar 6apb weet ik dus niet want heb ik nog nooit gedaan..

Kitty Katt

Wijs gebruiker

Klopt, of simpele reistabletjes ( eigenmerk kruidvat gebruik ik ) helpt ook tegen misselijkheid wanneer bepaalde drugs werken gaan, en je gevoelig bent voor snel misselijk . Top tip die ik hier ook gelezen had, ergens, gember lust ik helaas niet.

Trippy langkous

Badass junkie
Hoeveel mg neem je met xtc?
Met xtc heb ik nog nooit met mg gewerkt🙈 ik had een tijdje geleden een vriend die wist hoeveel een goede dosis was en dat nam ik dan. Tot nu toe altijd goed gegaan dus. Ik werd trouwens ook pas na een tijdje misselijk als ik bijnam maar ik niks meer voelde..

Zeehond

Badass junkie
Hoi @whitesugar!
Leuk dat je 6-apb gaat proberen.
Je hebt mijn tripreport gelezen, wij hadden de succinate en dus minder potente versie.
Met mijn 75kg was 200mg perfect.
HCL is wel 40% potenter heb ik gelezen.
Sluit me aan bij eerder advies om bij HCL tussen 100-120mg te beginnen.
Denk aan de lange inwerktijd, kan wel 2 uur duren maar ging bij ons stuk sneller.
Je kunt altijd na een uur of 2-3 wat bijnemen als je voelt dat je er nog niet lekker in zit.
Geniet en lees graag hoe het is bevallen!

Laatst bewerkt:

Kitty Katt

Wijs gebruiker

Ja soms ,..of lege maag, moe, gespannen, kan ook een reden zijn .

Purplext

Badass junkie
Met xtc heb ik nog nooit met mg gewerkt🙈 ik had een tijdje geleden een vriend die wist hoeveel een goede dosis was en dat nam ik dan. Tot nu toe altijd goed gegaan dus. Ik werd trouwens ook pas na een tijdje misselijk als ik bijnam maar ik niks meer voelde..

Waarschijnlijk dan toch te veel... Sommige pillen bevatten wel 260 mg.
Hoe weet die vriend wat een goede dosis is dan?

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Ik ga binnenkort voor het eerst 6apb doen. Ik zie dat er meerdere forums hierover zijn maar bijna geen reactie hierop. Vandaar dat ik toch maar een nieuw topic open.

Mijn vraag is dus hoeveel ik ongeveer moet doseren? Volgens de site heb ik de hcl variant. Ik ben een vrouw en weeg rond de 60 kilo.
Heb je het laten testen? Drugslab aflevering gezien.
Reddit gekeken? Ik ga DL even opzoeken , bas geloof ik, gebruikt het #6apb
Waarom heb je gekozen voor deze ? Als ik mag vragen ? Ik verleg mijn grenzen zelf ook steeds weer, sinds ik bij Vendors ben gaan bestellen, maar trippen wil ik niet,
Wat hoop je dat de 6apb je gaat bieden, wat je reis wordt, en hoelang dat duurt ?
Dm je zo . Denk goed om jezelf, hoe en waar en met wie je dit doen gaat, BE SAFE 🙋🏻‍♀️🤎👉🏼🙏🏼🌈🍀🧚🏼‍♀️

Kitty Katt

Wijs gebruiker

Maak een tabelletje van wat je gebruikt, en hoeveel .
Vergelijk die met de standaard tabellen en zie of jij past in die lijn. Of bijv vaker meer neemt dan bij jouw advies staat.
Ik kan je niet , niemand hier om dat in te schatten, je zou de inhoudt moeten testen. ( klein brokje pil ) vooral als je t vaker wilt doen of meer dan 1 gram hebt . Kost niets, ja een stukje van je pil, of poeder zakje. Goed dat je het vraagt, en ik volg het advies.
En laat je me weten wat je gaat doen ? 🍀🌈🔐

bas aan de 6apb - even openen in You Tube zelf , Drugslab Bas 6apb

Trippy langkous

Badass junkie
Waarschijnlijk dan toch te veel... Sommige pillen bevatten wel 260 mg.
Hoe weet die vriend wat een goede dosis is dan?
Hij gebruikte die pillen eerst met andere vrienden zegmaar en wist dan een beetje hoe sterk ze waren. Daar zitten wel risico's aan vast ja, maar dat is hun keus.

En denk trouwens dat ik niet teveel nam hoor. Alleen het probleem bij xtc bij mij is dat het na een tijdje niet meer werkt en dat ik dan wel teveel bijneem, en dan word ik misselijk.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik ben ook ongeveer zo zwaar, en had met 120 mg een lichte ervaring. Ik zou als ik jou was zeker 140 mg nemen. Je bent al xtc gewend, dus het effect is je al bekend.

Zorg dat je uitgerust bent en je maag leeg is, geniet!

Cerberus

Wijs gebruiker
Ik heb ook al van meerdere gehoord dat de batches van paar jaar geleden veel sterker waren dan de huidige. Kan ook tot meningsverschillen leiden dus in wat een goeie hoeveelheid is.

Trippy langkous

Badass junkie
Ik heb ook al van meerdere gehoord dat de batches van paar jaar geleden veel sterker waren dan de huidige. Kan ook tot meningsverschillen leiden dus in wat een goeie hoeveelheid is.
Ja dat is het lastige, de 1 zegt 100 mg en de ander 150. Maar ik denk dat ik eerst liever toch wat minder gebruik, ik kan altijd bijdoseren..

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik had samen met iemand met praktische zelfde gewicht 140+ mg genomen en ik totaal geen last van misselijkheid. De anders hing na 1 a 2 uur boven de pot. Daarna ging het wel met der en voelde het goed maar toch bleef de misselijkheid wat.

geflipt

Wijs gebruiker
Ja werkt wel een klein beetje bij sommige mensen. Maar er zitten er een paar tussen die zo erg misselijk worden dat ook gember thee niet gaat helpen. Kan zelfs zo zijn dat je de hele trip dan misselijk blijft omdat je dan net niet misselijk genoeg bent om over te geven
Ja, dit klopt wel. Soms moet de inhoud van je maag er eerst uit.

Let ook op wàt je eet vooraf. Een lichte maaltijd volstaat. Hou dan liefst een paar uur tussen eten en inname. En voorzie toch wat fruit of yoghurt voor tijdens de trip, want die kan zeer lang werken...

Bovenaan