6-APB en 3-MMC

Arrie

Newbie
Nadat ik zaterdag voor me 4de keer xtc had gedaan, zat ik te denken of er een aantal drugs zijn met een soort gelijk effect waarbij je niet elke keer een aantal maanden hoeft te wachten. Na even rondgekeken te hebben zag ik dat er een aantal drugs zijn die er inderdaad op lijken en kwam ik uit op 6-APB en 3-MMC. Nou kon ik online niet zoveel vinden en dacht dat ik me vragen wel aan een paar van de experts kon vragen op deze site.
Ten eerste vroeg ik me af wat nou het verschil is tussen de twee, voor wat ik heb kunnen vinden is 6-APB wat sterker maar voor de rest kwam ik er ook niet uit.
Over de tolerantie opbouw en tijden tussen innames kon ik ook niet veel vinden, hoevaak per maand wil je aanhouden dat het blijft werken en kan het ook kort nadat je xtc hebt genomen (circa een week of twee)
Ik ben van plan om het online te halen en ik wilde ook even weten of daar nog bezwaar tegen is.
Daarnaast weeg ik rond de 110 kilo en heb ik in het verleden een best hoge tolerantie voor de drugs die ik heb geprobeerd, als iemand een idee heeft van de juiste dosering zou dit ook gewaardeerd worden.
Als laatste vroeg ik me af hoe het zit met wiet en de 2 drugs, ik rook elke dag best veel en heb tot nu toe nooit problemen gehad met smoken en andere drugs combineren maar voor de zekerheid dacht ik het nog even te vragen.
I
Alvast bedankt voor de antwoorden en ik hoop weer een stukje wijzer te worden van jullie.

Laatst bewerkt:

Nihilist88

Badass junkie
3mmc staat 1 reeds op de ban en te 2de niks te vergelijken met XTC/MDMA, dus ga op deze rc niet verder op in.

6-APB daarentegen vind ik zelfs fijner n vetter dan XTC. Voorheen nam ik 4fa als X vervanger, maar was veel meer pep met indd meer euforie, heerlijke bodyhigh ook, dus was echt fan van dit spul, maar dus meer langwerkende pep dan echt xtc. 6APB leunt dan wel weer veel dichter aan bij XTC, alleen minder dat wause, totaal vd wereld kunnen zijn, niet in golven, maar heerlijke stabiele en vooral lange rush (peak 2-8u) en vette na-stimulatie tot 12-15u. En geen ferme comedown n dinsdagdip als bij XTC.
Mijn perfecte dosis is 130mg (176m-65-67kh), 150mg gaat ook nog, maar berwijfel de meerwaarde, eenmaal 200mg gedaan en dat was duidelijk tooooo much voor mij, uren trillend zicht, koud-warm, zweten, zeer onrustig, die de normaal fijne rush overrulede.
Jij weegt meer dan 40kg meer, dus 100mg zal sowieso wat laag zijn, zou 130mg aanraden, misschien is 150 wel ideale dosis, mr begin gewoon laag en verhoog naar ervaring.

Arrie

Newbie
3mmc staat 1 reeds op de ban en te 2de niks te vergelijken met XTC/MDMA, dus ga op deze rc niet verder op in.

6-APB daarentegen vind ik zelfs fijner n vetter dan XTC. Voorheen nam ik 4fa als X vervanger, maar was veel meer pep met indd meer euforie, heerlijke bodyhigh ook, dus was echt fan van dit spul, maar dus meer langwerkende pep dan echt xtc. 6APB leunt dan wel weer veel dichter aan bij XTC, alleen minder dat wause, totaal vd wereld kunnen zijn, niet in golven, maar heerlijke stabiele en vooral lange rush (peak 2-8u) en vette na-stimulatie tot 12-15u. En geen ferme comedown n dinsdagdip als bij XTC.
Mijn perfecte dosis is 130mg (176m-65-67kh), 150mg gaat ook nog, maar berwijfel de meerwaarde, eenmaal 200mg gedaan en dat was duidelijk tooooo much voor mij, uren trillend zicht, koud-warm, zweten, zeer onrustig, die de normaal fijne rush overrulede.
Jij weegt meer dan 40kg meer, dus 100mg zal sowieso wat laag zijn, zou 130mg aanraden, misschien is 150 wel ideale dosis, mr begin gewoon laag en verhoog naar ervaring.
Bedankt voor de reactie, ik had juist een beetje gelezen en van 1 vriend gehoord dat 3mmc wel een beetje op xtc lijkt maar hij heeft het pas 1x gedaan en is dan ook niet erg ervaren qua andere shit dus geloof ik je maar. Ik heb ook nog nooit pep gedaan, raad je aan om dat eerst nog te doen of boeit dat niet echt?

MaddMonkey

Badass junkie
3mmc kan wat weghebben van mdma/xtc. Maar er echt op lijken doet het absoluut niet.

6-apb nog niet gedaan, maar na research gehaald voor als ik de behoefte voel in een xtc feestje. Dat lijkt qua effect veel meer in de buurt te komen.

Ieder heeft zijn of haar middeltje. Lees je in erover en bedenk of het je wat lijkt. Wij kunnen niet bepalen of je speed moet gebruiken of welke drempels jij daarin ervaart.

Nihilist88

Badass junkie
Bedankt voor de reactie, ik had juist een beetje gelezen en van 1 vriend gehoord dat 3mmc wel een beetje op xtc lijkt maar hij heeft het pas 1x gedaan en is dan ook niet erg ervaren qua andere shit dus geloof ik je maar. Ik heb ook nog nooit pep gedaan, raad je aan om dat eerst nog te doen of boeit dat niet echt?
Als je geen doorwinterde stim gebruiker bent, kun je zeker fijne ervaring hebben met 3mmc, is sowieso ook totaal geen pep n indd daardoor meer neigend nr iets tussen coke en mdma. Dus indien je eerst eens 3mmc proberen, zou dit zeker leuke rush kunnen geven. 6APB is gewoon velen malen potenter en hou hier rekening met lange werkingsduur, na-effecten na de echte rush zijn echt nog zeer aanwezig, dus bij eerste gebruik, ik had eerste malen tot 14u na inname nog giga pupillen.

Mijn persoonlijke raad, laat 3mmc links liggen, 1 veel meer kans op craving, verslaving...dit spul zal je al makkelijker sneller achtereen willen en gaan gebruiken, door de kortere werkingsduur.
Geniet dan beter om de zoveel maand eens vd vette lange rush van 6APB. Hier heb je geen craving (ik toch niet) omdat 1 dosis van 130mg bij mij (afhankelijk v bmi, tolerantie) gewoon laaaang werkt. Ook zal je sowieso minder snel achtereen gebruiken, je moet echt 2 dagen nemen tijdens gebruik 6apb en liefst extra vrije dag erna. Dus 6APB bij 'wijs' gebruik, laat je die 3mmc gewoon links liggen, be wise 😉

4-FMA is trouwens ook heerlijke stim, wel weer een amfetamine rc, maar met duidelijke MDMA effecten, zoals euforie, über sociaal. Weet niet of je met 4-FA gekend bent, awel, 4FMA is dat, met meer MDMA effecten en pakje langer werkend.

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ten eerste vroeg ik me af wat nou het verschil is tussen de twee, voor wat ik heb kunnen vinden is 6-APB wat sterker maar voor de rest kwam ik er ook niet uit.
6-APB duurt veel langer. Ook is 6-APB meer empathogeen: het lijkt dus meer op MDMA en opborrelende lieflijke gevoelens. Wel is 6-APB iets minder dwingend dan MDMA in de zin dat je wat minder snel tegen iemand MOET zeggen hoe fantastisch ze zijn.

3-MMC is vooral stimulerend en heeft maar een licht entactogeen randje en lijkt dus meer op speed of cocaïne qua effect. De werkingsduur is veel korter.
Over de tolerantie opbouw en tijden tussen innames kon ik ook niet veel vinden, hoevaak per maand wil je aanhouden dat het blijft werken en kan het ook kort nadat je xtc hebt genomen (circa een week of twee)
Met research chemicals zijn dat soort dingen sowieso lastig aan te geven. Er is nog zeer veel onbekend over de werking van dat soort middelen. Het is dus sowieso onverstandig om regelmatig rc's te gebruiken. Dan kan je nog beter regelmatig mdma nemen want dan weet je tenminste wat voor risico's je neemt.
Ik ben van plan om het online te halen en ik wilde ook even weten of daar nog bezwaar tegen is.
3-MMC is onlangs verboden. Dus het is strafbaar om het in je bezit te hebben. 3-MMC wordt nog wel online verkocht, zowel via darkweb als clearnet, maar het is een stuk lastiger geworden.
Daarnaast weeg ik rond de 110 kilo en heb ik in het verleden een best hoge tolerantie voor de drugs die ik heb geprobeerd, als iemand een idee heeft van de juiste dosering zou dit ook gewaardeerd worden.
150 milligram is een flinke dosis. Daar zou je wel wat van moeten voelen. Het probleem van 3-MMC is meer dat je na die ene dosis waarschijnlijk niet meer stopt. Herhaaldelijk nieuwe doseringen nemen verhoogt het risico op gezondheidsklachten enorm. Dus eigenlijk is het helemaal niet slim om nachtenlang door te halen op 3-MMC.
Als laatste vroeg ik me af hoe het zit met wiet en de 2 drugs, ik rook elke dag best veel en heb tot nu toe nooit problemen gehad met smoken en andere drugs combineren maar voor de zekerheid dacht ik het nog even te vragen.
Van de combinatie wiet + stimulerende middelen krijg je meestal een flink droge mond. Blowen bij empathogenen zoals (6-APB) kan soms wel lekker zijn (afgezien van de droge mond), hoewel je er ook een beetje bankhangerig van kan worden. Al vind je dat dan waarschijnlijk heerlijk.
Bij stimulerende middelen (zoals 3-MMC) word je wat sneller paranoïde van wiet. Om een of andere reden past de space van die middelen ook niet echt bij elkaar. Ik vind het dan altijd wat minder chill om te blowen in ieder geval.

Dude81

Bewuste gebruiker
Als ik ooit eeer eens op een rave beland dan pak ik absoluut een keer 6-APB. Ik zou wel meteen voor de 150 mg gaan, want half gaan is wat mij betreft niet gaan..

Maar goed. . Ooit weer eens een rave (want ja zo heet dat na je 40e:wink:... ik ben benieuwd wanneer. Heb nog kaarten voor geheime liefde festival in utrecht en intents in Oisterwijk... en als awakenings nog eens op mn pad komt dan zeg ik ook geen nee... overigens ook niet tegen Thunderdome🤪

Bovenaan