1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

6-APB - First time

Discussie in 'Trip reports' gestart door Techneut, 9 nov 2019 om 01:16.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Techneut

Techneut Belezen gebruiker

Heb altijd al eens een trip report willen schrijven so here goes nothing... Een reportje van mijn 6-APB ervaring van 2 weken geleden. (In combinatie met pep vooraf)

Het is de vrijdagavond van ADE en er staat een feestje op de planning. Ik spreek af rond 20.00 bij een vriend thuis in Amsterdam. Eenmaal aangekomen drinken we een biertje, worden er wat plaatjes gedraaid en niet veel later bellen we de dealer. Binnen een half uurtje staat de beste man op de stoep en hebben we onze pep op tafel liggen. We nemen hier en daar een paar kleine lijntjes totdat het tijd is om naar een andere vriend te gaan, waar de rest van de groep is. Hij woont verderop in de stad. We besluiten er gewoon heen te lopen. Ik vind het altijd heerlijk om een stuk te wandelen op pep, muziek in de oren en gaan. Nog even langs de coffeeshop en rond 23.00 zijn we gearriveerd.

Eenmaal binnen is het een gezellige boel en iedereen heeft zin in de avond. Uiteraard komt het onderwerp drugs aan bod en al snel blijkt dat er 6-APB aanwezig is. Ik ben al heel lang nieuwsgierig naar dit goedje maar het is er nooit van gekomen om het een keer te proberen. Ik twijfel kort aangezien ik ook al pep heb genomen, maar ik kan de verleiding niet weerstaan. Ik weeg 120mg af en stop het in een capsule. De rest neemt 150mg maar aangezien dit mijn eerste keer gaat worden lijkt me dit ruim voldoende. We zitten hier nog een tijdje en rond 01.00 zetten we koers richting het evenement.

Rond 01.30 komen we aan op locatie en ik neem de capsule in voordat we naar binnen gaan. Eerst nog even een kluisje halen en een paar munten scoren. Het feest is al behoorlijk op gang en we lopen één van de twee zalen binnen. Ik weet dat het wel twee uur kan duren voordat ik de effecten ga voelen maar na zo’n 1 a 1,5 uur komt het al op. Ik krijg het warm en voel me wat wat ongemakkelijk. Ik besluit even buiten te gaan roken. Het begint nu wel echt duidelijk te werken. Het voelt een beetje zoals de coming up van MDMA en ook nu word ik flink misselijk. Ik ga even zitten in de chill-out maar helaas gaat de misselijkheid niet vanzelf over. Ik loop daarom naar de toiletten en steek toch maar een vinger in mijn keel.

Ik loop terug naar de zaal en wat daarna volgt is een 6-uur lang durende rush van puur genot en energie. Ik heb nog nooit zo lekker staan dansen. Ik benoem op dit punt 6-APB tot dé ultieme dansdrug. De muziek komt zo intens binnen en ik ben enorm lichtvoetig. Bewegen gaat bijna vanzelf en voelt heerlijk. De hele avond zit ik in een constante flow en geen moment heb ik de behoefte om bij te nemen. Ik blijf maar gaan. Ik voel dat ik af en toe even naar buiten moet gaan om af te koelen. Dit is wel echt nodig want het zweet loopt met straaltjes van mijn hoofd af. Maar eigenlijk wil ik zo snel mogelijk weer de dansvloer op. Normaal gesproken ben ik er rond 07.00 wel klaar mee maar nu ga ik los tot de laatste plaat om 08.30.

Terug stap ik toch maar in de taxi want op dit punt ben ik wel door mijn energie heen. Fietsen dat wordt hem niet meer.

De volgende dag(en) verrassend weinig last van een dip, misschien wat moe maar dat is te overzien. Al met al een topavond gehad!

Laatst bewerkt: 9 nov 2019 om 03:01
  2. Psilocyloner

Psilocyloner Bewuste gebruiker

Ah, 120 mg. Mooie dosering denk ik zo. Eerste keer 150 mg gedaan, nadien een keer 160, waarbij ik toch veel gaten in mijn geheugen had. De daaropvolgende keer teruggegaan naar 140. Volgende keer ga ik ook 120 doen. Volgens mij meer dan zat. Less is more met dit spul, echt. Kwestie van de ondergrens opzoeken, dan is het plezier van zo'n nacht een stukje van jezelf én een stukje van magie, weet je wel... maar bovenal ook van jezelf. De hele ervaring is daarmee veel (opr)echter.

Techneut vindt dit leuk.
  3. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

Bedankt voor het report :wink:

Je kan beter geen empathogenen en stimulanten met elkaar combineren. Dat geeft een verhoogd risico op hart- en vaatproblemen of neurotoxiciteit.

Techneut vindt dit leuk.
  4. Zonnetje

Zonnetje Belezen gebruiker

Lekker festival spul is het idd

Techneut vindt dit leuk.
Laden...