• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

6-APB + Ketamine: knuffelzwerver

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Ingenomen hoeveelheid: 2 capsules 6-APB, 3 punten ketamine.

Na een prachtig technofeestje dat de hele dag en nacht had geduurd wilden we 's ochtends nog even doorgaan. Een vriend kreeg het geniale idee om met stoepkrijt lieve teksten te gaan schrijven in het park. Voordat we dat zouden doen gingen we nog even zitten voor een puntje ketamine. Terwijl ik daar net klaar mee was en ik gewoon lekker rustig in het donker zat, werd ik opeens van achteren omhelsd door een zwerver die graag wat geld wou. Mijn vrienden hadden hem ook niet zien aankomen, dus ik schrok me helemaal wezenloos. Vanaf dat moment werd ik enorm angstig. Ik zag constant flikkerende puntjes om me heen, een beetje hetzelfde wat je ziet als je je ogen sluit. Daarnaast kreeg ik een golvende suis in m'n rechteroor, die steeds naar links leek te schieten en dan weer terug. Even later stonden we aan een waterkade en zag ik een schimmig figuur tergend langzaam op ons af komen, ik dacht dat het een soort yeti was ofzo. Toen het dichterbij was zag ik pas dat het een andere zwerver was die me constant bleef aankijken. Ik vraag me nog steeds af of dit een echt persoon was of gewoon een hallucinatie. In ieder geval was ik op dat moment het liefst van de kade afgesprongen, maar ik was toch nuchter genoeg om dat te voorkomen.
Heeft iemand anders een soortgelijke ervaring waarbij je fijne trip door een gebeurtenis in één keer kan omslaan naar een bad trip?

Om even positief te blijven: in de piek van de 6-APB vond ik het zo ontzettend fijn om over mijn eigen armen te wrijven, echt een heerlijk gevoel. Toen we weggingen van het feestje en we door een dennenbos moesten, daar was ik echt het liefst de hele nacht doorheen blijven lopen. Al die tintelende dennennaalden, heerlijk. Ook de combinatie met ketamine na 6-APB heb ik als fijn ervaren tot het moment wat ik hierboven heb beschreven.

Kwatzakottel

Bewuste gebruiker
Een zwerver die je vanuit het niets komt omhelzen? Dat is behoorlijk weird en kun je beter zien als een component
van je trip, iets wat zich manifesteert om je een les te leren. Wat voor les dat is - dat is meestal waar de kneep zit, dat zul je zelf uit
moeten vogelen, maar 'voortaan bang worden van zwervers' zal het denk ik niet zijn :)

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan