6-APB met deel 5-APB dosering

Kwak

Bewuste gebruiker
Ik heb de uitslag van mijn geteste 6-APB binnen. Gek genoeg werd er aan mij maar weinig over verteld.
Alleen dat er ook 5-APB in zat. Maar hoeveel % en welke zout er werd gebruikt kon men bij het lab niet vertellen.

Ik heb het desbetreffende bedrijf die deze spullen verkoopt de uitslag voorgelegd en dat ik daar niet meer ga kopen.
Ook vanwege ander middel dat haast niet aansloeg.
Het bedrijf zegt dat de uitslag niet goed is en hebben hun uitslag aan mij doorgemaild. Waarin staat dat 6-APB 85% is en 15% 4-APB.
En succinate zout.

Dit word mijn eerste keer dat ik uberhaupt een designer drugs ga benutten. (op 1p-LSD na)

Hoeveel mg zou ik nemen? Ik weeg 57 kg en ben bekend met xtc/2cb. Meestal doseer ik xtc op 100/120.
Ik dacht zelf op 120 mg 6-APB zitten. Maar omdat er ook andere stoffen inzitten zoals 4 of 5 -APB.

Morgen is de planning :)

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Moet eerlijk zeggen dat ik meerdere keren 6-APB heb laten testen en ik altijd een uitslag kreeg waar ook 5-APB in voorkwam.

Check even welke variant je hebt, want dat is nog wel belangrijk voor de dosering. HCL of succinate.

• Like
Waarderingen: Kwak

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het bedrijf zegt dat de uitslag niet goed is en hebben hun uitslag aan mij doorgemaild. Waarin staat dat 6-APB 85% is en 15% 4-APB.
En succinate zout.
Het DIMS weet wel waar ze mee bezig zijn hoor. Maar kwantificeren wordt alleen gedaan bij de 10 meest gebruikte drugs uit kostenoverweging. Om te kunnen kwantificeren heb je namelijk zuiver referentiemateriaal nodig en dat is niet goedkoop.

De uitslag wordt verder altijd in de base gegeven. Of het succinaat of HCl maakt in principe niet uit als de zuiverheid van de base bekend is (want de zoutgroep valt er toch van af in een oplossing). Maar goed, kennelijk heb je het succinaat-zout. Dat is iets miner potent.

Vervuiling van 5-APB komt veel voor bij 6-APB. Hoewel dat het niet goed praat natuurlijk.

• Like

Kwak

Bewuste gebruiker
Wie moet ik dan vertrouwen? De een zegt dat er 5-APB in zit de ander 4-APB.
De webwinkel/bedrijf komt met een zgn grafiekje aanzetten. Leuk een lijngrafiek met allemaal cijfertjes. IK heb geen idee of dit beetje mooidoenerij is.

Grote kans dat het zout wel succinaat. Ik las hier op DF dat HCI moeilijk verkrijgbaar is.
DIMS heeft namelijk niets gezegd over het soort zout .

Ik heb voor de uitslag specifiek naar het soort zout gevraagd. De gene aan de telefoon kon alleen vertellen dat er 5 APB in zat.

Dus succinaat zout hoeveel mg? 120 mg (57kg). Ik ga niet bijnemen.
Ik ga het alleen doen, pfff wel saai eigenlijk.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
De webwinkel/bedrijf komt met een zgn grafiekje aanzetten. Leuk een lijngrafiek met allemaal cijfertjes. IK heb geen idee of dit beetje mooidoenerij is.

Grote kans dat het zout wel succinaat. Ik las hier op DF dat HCI moeilijk verkrijgbaar is.

Ik heb voor de uitslag specifiek naar het soort zout gevraagd. De gene aan de telefoon kon alleen vertellen dat er 5 APB in zat.

ik heb er eens een livereport over gemaakt. Heb 1x 6-APB alleen gedaan (verder ook nooit mdma alleen) en ik vermaakte me zeer goed, alleen had wel op een of andere manier contact nodig. Kan zijn bellen, appen, chatten etc…

Boyman

Bewuste gebruiker

Voor mijn eerste keer had ik 150mg gedaan met een latere booster van ongeveer 50mg. 150 was goed, maar voor mij toch iets te weinig. Nou weeg ik ook wel 25kg meer dan jij. Mijn vriendin had 100 genomen (62kg) en die gaf echt wel aan dat ze dat te weinig vond, pas na de booster begon ze het leuk te vinden. Als je van plan bent niet bij te nemen, zou ik toch iets hoger beginnen; misschien eerder rond de 150.

Sluit me ook wel aan bij wat @HierEnDaarEenFuifje zegt: in je eentje een entactogeen nemen is in mijn ervaring niet zo heel leuk. Ooit een keer een overgebleven pilletje xtc gedaan omdat ik toch de hele dag alleen thuis was en me verveelde. Ik had zo veel energie dat ik niet wist wat ik ermee aan moest dus maar het huis ben gaan schoonmaken met wat muziek aan. Later miste ik het sociale contact zo erg dat ik allerlei mensen ben gaan appen en vervolgens tien gesprekken tegelijk aan het voeren was, dus zo'n anderhalf uur alleen maar op m'n telefoon gezeten :upsidedown:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Vraag is wel hoe rampzalig deze vervuiling is aangezien het effect van 5-APB praktisch lastig te onderscheiden schijnt te zijn van 6-APB. Maar goed, dat praat natuurlijk niet goed dat je niet krijgt wat zij zeggen dat je krijgt.

• Like

Kwak

Bewuste gebruiker
Klopt in mijn eentje zal het minder leuk zijn. De meeste vriendjes die het gebruikten doen het nauwelijks meer. Een ander groepje die wel gebruiken, houden totaaaaaal van andere muziek (meer hiphop/etc).
Ik moet het alleen nu zelf testen. Ik had 6-APB al maanden geleden gekocht maar kon het steeds niet door een lab laten testen. Ergens in augustus wil ik het weer gaan gebruiken bv op een feestje/festival. Ik kom al met mijn maanden in de knoop.

En ik zie nu.. dat ik over 3 weken een truffelceremonie heb. :P

Nu voorlopig naar morgen uitgesteld. Ben net klaar met eten. Kleine kans dat ik het vanavond nog neem.

Nihilist88

Badass junkie
Voorlopig hier steeds 150mg 6APB genomen in capsule. Wat een laaaaange stabiele rush geeft en na klokje rond tot 15u na inname nog steeds giga kijkers heb n er heerlijke afterglow heerst.
Ik wou nieuwe bestellen bij dezelfde web-vendor, en 1 vd grotere ook. Plots waren er geen capsules 6APB van 150mg meer, enkel capsules 100mg, pellets 130mg en poeder. Zou hier duidelijk mee gemaakt worden dat het stofje 6APB niet in overvloed hebben.

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Inname 1605 - 129 mg in een capsule.
150 mg beetje nog spannend teveel. Wilde op 120 zitten. Naja beetje de randjes opzoeken.
Ben nu minder moe.
Hoe was het? Ik kreeg vandaag exact dezelfde uitslag, dus ben benieuwd hoe het jou is bevallen!

Kwak

Bewuste gebruiker
Hier :)

Was niet zo goed bevallen. Mogelijk net te weinig gedoseerd. Ik had veel lichamlijke ongemakken.
Eerst volgende keer word het ergens in augustus of september.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik had op een combinatie 6-APB met wat 5-APB 150mg succinaat ook een flinke bodyload. Naja vooral kaakspanning. Ik dacht van nou, dit kan wel wat heftiger, maar m'n kaken hebben de Elfstedentocht uitgereden. Vind het toch een beetje een raar aanzicht tegenover anderen.

Bovenaan