Ik heb ook eens een experimentje gedaan. Ik voelde en ervaarde wel leuke maar speciale dingen (ik ben dan ook geen ervaren gebruiker, dit wereldje is nieuw voor mij).
- Eerst en vooral zat ik een beetje in mijn eigen hoofd.
- Ik heb pas later door dat ik iets gedaan heb (bijvoorbeeld: op pc, of berichten sturen) dit mede doordat ik een beetje opgesloten zit in mijn hoofd. Het lijkt soms alsof ik droomde dat ik iets deed.
- Als ik mijn muziek uitzet, hoor ik zo stil precies nog de muziek (heel vreemd).
- Ik zag op toilet precies een spinnetje op de grond (ten minste dat dacht ik, omdat het leek alsof het bewoog) uiteindelijk was het maar één of ander vuiltje.
- Wat wel bijzonder is, is dat ik me veel beter kan focussen. Wel maar op één ding. In mijn geval op de pc.
- Ook een enorme energie boost, ik heb 2 nachten niet geslapen.
- Ik schrikte ook regelmatig van kleine heden.
Vooral de kater zal ik nooit vergeten: die was heeeeel heftig. Vooral heeel misselijk, niet normaal. En zweten, zweten, zweten (mijn airco stond op en ik zat precies in de oven)
Het duurde ook heel erg lang. Ik zat echt tot op het laatste moment in mijn eigen hoofd (zelfs nog tijdens de kater).
Herkennen jullie bepaalde effecten? graag wat meer uitleg, aangezien ik beginnende gebruiker ben. Onder welke categorie valt ... effect enzo?
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben, ik vond het alvast een spannende en leuke eerste ervaring (behalve de kater).
6APB (benzofury) krijgt van mij alvast een mooie 8.5/10