• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

6-APB op feest en thuis

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Neurotoxiciteit is wat anders dan een harm-reductionregel die bedoeld is om de gezondheidseffecten daarvan te beperken :wink:
Die regel moet altijd een eerste stap zijn om iemand te weerhouden van misbruik. Mn zus is arts, ziet nu steeds vaker jongeren overlijden in t ziekenhuis en ik heb t vermoeden waarom. Verheerlijking op socials en meer en meer nemen. Troep nemen dat legaal te koop is etc.

marala

Newbie
Ik heb ook eens een experimentje gedaan. Ik voelde en ervaarde wel leuke maar speciale dingen (ik ben dan ook geen ervaren gebruiker, dit wereldje is nieuw voor mij).

• Eerst en vooral zat ik een beetje in mijn eigen hoofd.
  • Ik heb pas later door dat ik iets gedaan heb (bijvoorbeeld: op pc, of berichten sturen) dit mede doordat ik een beetje opgesloten zit in mijn hoofd. Het lijkt soms alsof ik droomde dat ik iets deed.
  • Als ik mijn muziek uitzet, hoor ik zo stil precies nog de muziek (heel vreemd).
  • Ik zag op toilet precies een spinnetje op de grond (ten minste dat dacht ik, omdat het leek alsof het bewoog) uiteindelijk was het maar één of ander vuiltje.
  • Wat wel bijzonder is, is dat ik me veel beter kan focussen. Wel maar op één ding. In mijn geval op de pc.
  • Ook een enorme energie boost, ik heb 2 nachten niet geslapen.
  • Ik schrikte ook regelmatig van kleine heden.

Vooral de kater zal ik nooit vergeten: die was heeeeel heftig. Vooral heeel misselijk, niet normaal. En zweten, zweten, zweten (mijn airco stond op en ik zat precies in de oven)

Het duurde ook heel erg lang. Ik zat echt tot op het laatste moment in mijn eigen hoofd (zelfs nog tijdens de kater).

Herkennen jullie bepaalde effecten? graag wat meer uitleg, aangezien ik beginnende gebruiker ben. Onder welke categorie valt ... effect enzo?

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben, ik vond het alvast een spannende en leuke eerste ervaring (behalve de kater).

6APB (benzofury) krijgt van mij alvast een mooie 8.5/10

Fladderfly

Experimenterende gebruiker
Ik vind 2 nachten niet slapen wel erg lang! Ik zou dat zelf als zeer onprettig ervaren. Ik zou als beginner toch wat anders nemen,mdma. Ik overweeg ook eens 6-apb,maar na dit report zie ik er voorlopig vanaf.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Ik vind 2 nachten niet slapen wel erg lang! Ik zou dat zelf als zeer onprettig ervaren. Ik zou als beginner toch wat anders nemen,mdma. Ik overweeg ook eens 6-apb,maar na dit report zie ik er voorlopig vanaf.
Kennelijk is dat ook per persoon verschillend. Mijn eerste ervaring/kennismaking met 6-APB was erg goed.
Nee, ik heb niet bijstergoed geslapen maar wel oke. De avond erna heb ik geslapen als een os. Verder 0 dips en/of kater ervaren de dagen erna. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Zo zie je. De een ervaart niets met een hoge dosering en de ander gaat met een stuk minder in een baan om de aarde. Gekke wezens zijn wij ook.....

Bovenaan