• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

6-APB pellet

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Roello

Newbie
Het is alweer 3 maanden geleden sinds mijn laatste keer hard-drugs. Dit was volgens mij hele, hele slechte speed. Eigenlijk niet echt op gerekend om weer iets te gaan gebruiken. Naast het feit dat ik niet veel gebruik, is het dan toch maar weer eens tijd om de duivel even goed in de ogen te kijken vanavond. Als de 6-APB niks wordt is andere rommel ook nog optioneel. Ik wil wel even goed uit m'n klapstok natuurlijk

Setting:
Alleen.
Op m'n kamer
Chillings.

9:10 Tijd van inname. 130mg pellet. Met water ingenomen. Even auto theorie drbij gepakt en straks maar even gitaren.

9:40 Wauw. Ik had niet zo snel verwacht iets te merken. heb het idee dat ik al met een flinke rode kop zit. Komt zeker niet door de spanning aangezien ik er redelijk rustig in zit deze keer. Wat ook logisch is in een lone setting. Ik merk dus al wat lichte spanning effecten opkomen.

10:20 Ik denk dat ik m wel redelijk snap nu. Die spanning is er nog een beetje, maar voor een groot gedeelte overgegaan in een heel chil mellow gevoel. Ik ben nu al geneigd om meer conclusies te gaan trekken maar ik wacht het geduldig af tot ik het zeker weet voor een zo goed mogelijk trip-report. het is toch wel een ander stofje dan mdma of coke waar mensen het mee vergelijken. maar ik merk inderdaad het mellow van mdma en mischien toch wel die allertheid van coke.

10:45 Hij begint nu wel redelijk te komen en het gevoel van hierboven is zoals verwacht alleen maar versterkt. Voldoet prima aan mijn verwachtingen. Ik zocht echt naar het verschil tussen 6-APB en XTC en merk dat ik niet zo erg overgenomen wordt door de heftige vlagen waar xtc zo bekend om staat.

23:10 Geniaal spul. Ik merk echt dat ik de controle goed behoud. Niet de hele tijd wegdraaien en maar malen met die kaken zegmaar. Toch kan ik begrijpen dat het hier met hogere doseringen ook wel naartoe kan leiden. Van wat ik begrepen heb is de stof gwn hetzelfde als mdma maar hebben ze er letterlijk een klein atoompje aan toegevoegd zodat het niet onder illegale drugs valt. Niks om je over druk te maken dus. Maar een bedachte dosis is belangrijk en test je shit gewoon als je je risico minimaal wilt houden.

00:20 Was een beetje vaag uurtje. Alles klopte even niet helemaal. Sokken maar uitgedaan, bah vieze dingen!. Toen kreeg ik het te koud en hierdoor werd het allemaal wat saai. Was net alsof het al begon uit te werken maar het werd gewoon tijd voor de warmte. Het liefst zou ik even een ronde willen lopen maar dat zou wat verdacht zijn voor m'n ouders aangezien ik altijd vroeg op bed ga en uitgerekend mijn moeder ambulace verpleegkundige is met jarenlange ervaring met lui zoals ik xD.

00:30 Ohja sperrstunde!! Verdomd nochmaal! Straks loop ik de deur uit en ontvangt meneertje reichsfuhrer-ss me met open koplampen. Ze douwen nog net geen braadworst je reet in.

00:50 Zit wel erg over het corona in nu. Ik voel die braadworst nu wel goed in m'n reet (bij wijze van spreken) Ik heb het hoofd aardig rustig weten te houden tijdens de coronatijd en ben niet echt meegegaan in de beweringen van al die graan-cirkel mongolen (complot denkers) oftewel anti-fax mensen. Toch kan ik me er nog niet helemaal bij het feit neerleggen dat ze in zo'n korte tijd met een vaccin zijn gekomen. Vind dat gewoon verdacht. Meer niet. Ik ga in ieder geval lekker. Klein bommetje 3mmc genomen waar ik ook lekker op ga momenteel. Appiekim

6:04 het was een fijne trip. Heeft echt goed gewerkt maar op een gegeven moment voel je niet zoveel meer van de 6-APB dan wordt het een beetje saai. Ben dus gewoon mooi doorgegaan op de 3-mmc. Paar keer gesnatst (niks aan) voor de rest alleen bommetjes genomen. Net de laatste gehad.

AANRADER: 6-apb kwam precies overeen met mijn verwachtingen. Niet de heftige overweldigende (wegdraai momenten) en dat gevoel of het soms even teveel is. Had dat gevoel totaal niet. Als ik ooit nog een keer ga stappen met drugs op dan is het sws 6-APB. Je bent er gewoon bij met je kop en loopt niet als een dolle idioot gekke bekken te trekken en te kaakschaatse. Ideaal voor op een feest waar bijvoorbeeld veel oude bekenden zijn en waarvan je liever niet wilt dat ze je zien lijpen als ze vragen hoe het nu met je gaat.

3-MMC: hier heb ik ook nog van gesnoept toen ik m'n high kwijt was. Eerste keer bommetje toen even goed gesnatst. Weer een bommetje. daardoor kun je ook mooi hard op gaan als je er maar genoeg van neemt. 3-mmc vindt ik dan persoonlijk net wat meer de pure MDMA kant op gaan en voor de 3-mmc 't zelfde: Het neemt je gewoon niet over want je hebt gewoon alle vrijheid in je trip. Want dat allerte ging daar wel bij weg. Heb ik nog wel een beetje maar dat zullen ook de laatste merkbare effecten zijn wat betreft 6-APB die ook 12 uur lang zouden moeten aanhouden volgens bronnen

Laatst bewerkt:

Roello

Newbie
Niet teveel gekte nog. rustig aan met het bier nog aangezien ik weet hoe dat kan aflopen met dit soort dingen. dus ik wacht alles lekker af en chil m wel

Dirkjan

Badass junkie
Duurt meestal ongeveer 60 á 90 minuten voor hij inslaat, dus iets langer dan MDMA of LSD. Komt ook vaak geleidelijk opzetten i.p.v. in één keer.

Roello

Newbie
Inderdaad heel geleidelijk. Ik kan wel begrijpen dat mensen hier ook goed hard op kunnen gaan in hogere doseringen. Al is dit voor mij ook al 18mg boven wat ik volgens de regel in zou moeten nemen. Pil niet getest maar komt vast niet zo precies allemaal xD

Extase

Bewuste gebruiker
Lekker spul he. :)
Vind het zelf pas echt shinen op hogere dosissen, maar voor een eerste keer is dit natuurlijk slimmer!

Leuk report!

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Das de 1ste keer dat ik lees dat 3mmc de pure mdma kant op gaat. Voor de meeste lijkt dat er gewoon helemaal niet op.

Zeehond

Wijs gebruiker
Leuk report om te lezen.
Interessant dat je ook 3-mmc er bij hebt gebruikt, dat zou ik niet durven denk ik.
Staat op mijn lijstje, maar wel op een feestje inderdaad.
Voor thuis zelf eerst half maart 5-mapb voor het eerst gebruiken: kijk er naar uit!

Laatst bewerkt:

Kwak

Bewuste gebruiker
Slaat blijkbaar snel in dan.
Had je ondanks dat je thuis zat het gevoel dat je wilde dansen/bewegen?
En denk je de volgende keer een hogere dosis te nemen? Wieviel ?

Roello

Newbie
Ik heb het overleeft. Interne klok goed naar de klote maar dat is gwn eigen schuld dikke bult als je tot 5-6 uur bende gaat bijnemen. Ik denk dat de dosis 130mg voor mij te laag was om echt helemaal uit m'n dak te kunnen. Ik childe m wel goed en de effecten hielden vrij lang aan voor mijn gevoel. Toch niet voldoende om er echt lang hard op te kunnen gaan. Had wel meer tegen de 200 gemogen als ik echt in die dans vibe had willen komen maar ik heb ook gehoord dat bijdoseren geen zin heeft met 6-APB. Daarom ben ik ook doorgegaan op de 3-mmc waarbij je wel gewoon kunt bijdoseren. Ging prima samen. Ik sta er nog wel echt van te kijken dat je deze zooi gwn kunt googlen en binnen een paar klikken je bestelling voltooid hebt. Het is gewoon echt een hele sterke drug net als XTC als je er niet mee oppast. In ieder geval, Zeer verbijsterd dat iedereen met een rekening dit gewoon kan kopen. En deze websites staan ingeschreven bij kamer van koophandel en dus kan elke gek met een betaalrekening aan deze zooi komen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan