6-APB plafond?

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
De afgelopen tijd zie ik regelmatig posts passeren over de aanbevolen dosering van 6-APB. Zelf heb ik dit middel vrij vaak gebruikt met als gemiddelde dosis 180-200mg. Dit ging lekker en dus dacht ik dat dit m'n sweet spot was. Echter heb ik onlangs een lagere dosis, 130mg, aan een nieuwsgierige vriendin gegeven en ze ging heel erg lekker. De effecten die ze beschreef waren precies hetzelfde als wat ik ervaren had op 200mg.

Ze heeft later nog eens twee keer gebruikt met opnieuw dezelfde dosis en opnieuw dezelfde ervaring. Toeval of niet, een goede vriend van me die normalitair ook 200mg doseert had afgelopen weekend een capsule van 100mg genomen. Hij stuurde me enthousiast een berichtje dat het exact hetzelfde aan voelde als altijd. Een dag later probeerde hij het opnieuw met exact hetzelfde resultaat. Na twee uur herdoseerde hij 130mg maar het gevoel versterkte niet.

Afgelopen weekend was ik op Space Safari met @Climbatize en we waren aan het twijfelen of 6-APB wel een goed idee was. Ik had namelijk maar een uur en half kunnen slapen de nacht ervoor wegens een nachtshift bij Safe 'n Sound en had zaterdag middag ook net een tweede shift achter de rug. Om een zondag dip te vermijden besloten we om 120mg te doseren. Tot onze verbazing ervaarden ook wij het zelfde gevoel als bij 200mg. Zelfs de duratie was even lang.

Heeft iemand dezelfde ervaring hiermee? Ik lees best vaak aanbevolen doseringen van 150mg+. Kan het zijn dat er toch een plafond is zoals dat bij MDMA het geval is?

Laatst bewerkt:

BelowTheFlow

Bewuste gebruiker
Interressant ! Zou bijna te mooi zijn om waar te zijn en dan helemaal fijn !
Eerste keer (net boven 150 mg) was ietsje teleurstellend. Zo ben ik op 190 mg uitgekomen met vaak nog een booster.
Dit onderwerp volg ik !

Neo-Shulginist

Badass junkie
Om een zondag dip te vermijden besloten we om 120mg te doseren. Tot onze verbazing ervaarden ook wij het zelfde gevoel als bij 200mg. Zelfs de duratie was even lang.

Heeft iemand dezelfde ervaring hiermee? Ik lees best vaak aanbevolen doseringen van 150mg+. Kan het zijn dat er toch een plafond is zoals dat bij MDMA het geval is?
nou dit is zeker niet mijn ervaring. Mijn allereerste ervaring met 6-APB was 100 milligram en toen heb ik me een avond doodverveeld. De tweede ervaring was 130, en dat voelde al beter. Maar voor mij is tussen de 150-180 milligram wel echt de sweetspot. Bij 200 milligram word ik wel echt misselijk.

MarcieMarc

Belezen gebruiker
Gek.... Ik merkte wel degelijk verschil tussen 160mg en 180mg (zelfde batch). En dat is dan "maar" 20mg. Pak daar wel nog een booster bij later. Geen plafond, wel plafonddienst maargoed, dan heb ik wel de hele dag in mijn rakketje gezeten. 🚀

• Like
Waarderingen: XMR

Miegel

Newbie
Ik ben 3 jaar geleden op aanraden van een vriend met 2 x 100mg capsule begonnen, ik ging zeker 8 uur als een raket. Was leuk, maar ook iets too much.
Afgelopen jaren steeds iets minder geprobeerd en ben er nu achter dat 130/140mg voor mij precies genoeg is om mij op een overdag festival 6 uur lang heerlijk te voelen. Waarna ik als afluiter rond 20:00 nog 75mg mdma neem. Dat is echt magisch. Man 76kg 1.81m

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
nou dit is zeker niet mijn ervaring. Mijn allereerste ervaring met 6-APB was 100 milligram en toen heb ik me een avond doodverveeld. De tweede ervaring was 130, en dat voelde al beter. Maar voor mij is tussen de 150-180 milligram wel echt de sweetspot. Bij 200 milligram word ik wel echt misselijk.
Dat is ergens het interessante misschien.
Zelf merk ik ook een verschil tussen 160mg en 180mg waar de eerste een nét-niet ervaring geeft. Toch is dit niet aanwezig op 130mg. Daarom deze toop.

Cyndaquil

Bewuste gebruiker
Elk lichaam is natuurlijk anders.
Het zelfde is waar bij MDMA kwa dosering vs man en vrouw.
Persoonlijk ging ik heerlijk op 150mg maar ik woog toen ook maar 65kg.

Bovenaan