1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

6-APB tripreport

Discussie in 'Trip reports' gestart door Wellik, 7 mrt 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Wellik

Wellik Newbie

Hey allemaal!

Afgelopen weekend heb ik voor het eerst het goedje 6-apb getest, ik vond het zo interessant dat ik heb besloten om mijn ervaring met jullie te delen!

Wie: Ik en de vriendengroep (ongeveer 15 mensen).
    Wat: 130mg 6-APB Capsule.
    Waar: Karnaval festival.

6-APB stond al een tijdje op de planning. Na heel veel gelezen te hebben op internet, had de 6-APB de interesse gewekt. Eenmaal thuis de capsule gemaakt, en daar gingen we. Goed voorbereid (extra Dextro meegenomen, gezond en goed gegeten van tevoren) stapte we in de trein onderweg naar Karnaval Festival. Ook hadden we een halfje XTC meegenomen.

15:00 Aangekomen op het festival, gelijk muntjes gaan halen en een flesje water halen.
    15:15 Met veel gezonde spanningen richting de wc om 6-APB in te gaan nemen.
    15:45 We stonden in de RAW-tent en mijn handen begonnen langzaam te tintelen, ook begonnen ze een beetje te zweten en ik me iets lichter te voelen.
    16:00 Effecten waren helemaal weg. Samen met wat vrienden een biertje (of 2) gepakt, niet gedacht dat dit enig effect op de 6-APB zou hebben.
    16:20 Net van de wc af gekomen (als ik op een festival ben moet ik altijd 100 keer naar het toilet toe) onderweg terug naar de RAW-tent, mijn vriendin was me al een half uur kwijt omdat ik niet had laten weten dat ik nog een biertje ging pakken met wat vrienden die ik was tegen gekomen.
    16:50 Terug in de RAW-tent, vriendin was eindelijk blij dat ik er weer was. Het heeft toen ik in de tent stond ongeveer 40 seconde geduurd, maar daar was hij dan. Ik had verwacht dat het rustig op ging komen (zoals vele beschrijven) maar dat was absoluut niet zo, hij sloeg echt heel erg hard in. Heel erg ligt in de benen en maar besloten even te gaan zitten.
    17:10 Ik heb het gevoel een plekje kunnen geven en heb me nog nooit zo heerlijk gevoelt, mijn reactievermogen was ontzettend goed, hierdoor heb ik zelfs nog het flesje water van mijn vriendin kunnen vangen toen deze viel. Lopend terug over het terrein richting de main was iedereen erg wazig, het was allemaal een beetje lastig te begrijpen wat er gebeurde maar toch voelde ik me erg snel en helder in het lopen en reageren.
    18:00 Ik heb het gevoel dat hij er helemaal is, geweldig, alle lichten zijn zo fijn om te zien, het wazige was even weg en dan weer terug, ik blijf mezelf goed en erg snel voelen.
    19:30 Het lijkt niet op te houden, elke keer als ik denk dat dit het is word het gevoel sterker, ik word wel veel waziger en merk dat ik absoluut niet meer kan lezen/typen. Wel is mijn reactievermogen top en had ik ontzettend veel energie. Dit kende ik ook al van de speed, alleen leek deze energie zich wat fijner te plaatsen.
    20:30 het lijkt stabiel te blijven nu, ik merk dat ik het heel fijn vind, en het makkelijk een plekje heb kunnen geven, wel vaak de vraag gehad van vrienden of het wel ging, het leek alsof ik helemaal in een space zat.
    21:30 Ik ben weer eens naar het toilet geweest, op het toilet probeerde ik allemaal figuren te maken van de luchtroosters die er waren. Ook was ik constant aan het lachen om niks.
    22:15 We gaan richting huis, dat vond ik helemaal niet erg. Ik was alleen nog lang niet klaar met de 6-APB.
    23:15 Ik loop terug richting huis samen met mijn vriendin. Hier loop ik nog langs de stad met allemaal mensen die aan het carnavallen waren. Als ik speed gebruik merk ik dat ik andere muziek absoluut niet kan handelen en geërgerd wordt, dat heb ik nu absoluut niet. Ik kan genieten van alles wat er gebeurt. Ook ben ik absoluut niet geïrriteerd door andere mensen of reacties.
    1:30 eindelijk in bed, de benen waren wel vermoeid alleen ik zelf nog niet. Hier nog lekker voor mij uit liggen staren en terug denken aan het feest.
    4:30 Ik lag er nog steeds, al een aantal keer gaan drinken, douche gepakt, alleen niet kunnen slapen. Hierna eindelijk in slaap gevallen tot 10:30. Heel erg fit wakker geworden. Ook heb ik geen kater gehad van de 6-APB (ik heb eigenlijk nog nooit een drugs-kater gehad)

Voor mij is dit absoluut de beste festivaldrug die er is! Het was een geweldige en zeer fijne ervaring. Op een weekend festival is dit een ontzettend fijne drug om de zaterdag mee door te komen en de zondag op de pep door te gaan! Het halfje XTC heb ik niet meer nodig gehad. Ook heb ik rond 17:30 ontzettend veel honger gehad en 2 loempia’s gegeten.

Sorry voor het lange reportje!

Laden...