6 apb waarschuwing

Rikdekikker

Experimenterende gebruiker
Ik weet niet of het mag maar ik wil graag waarschuwen voor een online verkoper. Als je ff googled op 6 apb dan kom je vanzelf uit op de site met een groene kikker... Ik hoop dat het zo vaag genoeg is maar als je op de site zit begrijp je het wel. Ik had hier dus een gram 6 apb gekocht en dit vorige week laten testen. Vandaag kreeg ik de uitlag en het was geen 6 apb maar waren 2 onbekende stimulerende stoffen. Gebruik werd afgeraden en bij de test service maakten ze zich nogal zorgen om dit product. Ik kan het dus niet aanraden om hier te bestellen en deze producten te gebruiken. Ben benieuw of anderen hier ook ervaring met dit soort zaken hebben.
Groetjes,

Albedo

Wijs gebruiker
Volgens die site zijn al hun producten door lab. onderzoek getest. Op vendors forum is deze niet bekend. Wordt verwezen naar andere.

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Ik weet niet of het mag maar ik wil graag waarschuwen voor een online verkoper. Als je ff googled op 6 apb dan kom je vanzelf uit op de site met een groene kikker... Ik hoop dat het zo vaag genoeg is maar als je op de site zit begrijp je het wel. Ik had hier dus een gram 6 apb gekocht en dit vorige week laten testen. Vandaag kreeg ik de uitlag en het was geen 6 apb maar waren 2 onbekende stimulerende stoffen. Gebruik werd afgeraden en bij de test service maakten ze zich nogal zorgen om dit product. Ik kan het dus niet aanraden om hier te bestellen en deze producten te gebruiken. Ben benieuw of anderen hier ook ervaring met dit soort zaken hebben.
Groetjes,
Ik denk dat ik weet welke site je bedoelt. Wou daar misschien 5 meo dmt bestellen. Maar goed dat je het even zegt zal goed op de uitkijk zijn dit keer

Dirkdirk

DF-koning
Dank voor de waarschuwing,

Daarbij wel een vraag. Waarom is 6-apb plotseling verdwenen van de markt? Het is nog steeds technish legaal toch? Ik heb al maanden lang menig goedje kunnen bestellen via een andere vendor, altijd met succes, maar 6-apb schijnt plotseling van de aardbodem verdwenen te zijn.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Dirkjan
6apb is helemaal niet verdwenen. Wel is die uitverkocht bij een aantal rc-winkels maar zeker niet allemaal. De vraag zal vrij groot zijn ten opzichte van het aanbod lijkt me.

RecUser

Ik heb het bij dezelfde vendor weg en ook laten testen, inderdaad kwam eruit dat er 2 onbekende stoffen in zaten (er van uitgaande dat er 6-apb in zat, ik had dit ook aangegeven). De stofnummer zijn als volgt: onbekende stof nr 893 en onbekende stof nr 910 waarbij het merendeel nr 910 is. Ik heb dit aangekaart bij de vendor en deze zegt zelf de week voordat ik de mail stuurde een onafhankelijk bedrijf te hebben ingeschakeld om de 6-apb te testen. Hieruit kwam de volgende samenstelling:
80% is 6-MAPB (1-(benzofuran-6-yl)-N-methylpropane-2-amine)

20% is 5-(2-aminopropyl)benzofuran (5-apb)

Weet iemand of je ook op 6-mapb kan laten testen, want dan ga ik nog een keer langs het testbureau.

Overigens vond ik de substantie ook erg wit in plaats van het standaard lichtbruine dat ik van 6-apb gewend ben.

Buu

Wijs gebruiker
Ik heb het bij dezelfde vendor weg en ook laten testen, inderdaad kwam eruit dat er 2 onbekende stoffen in zaten (er van uitgaande dat er 6-apb in zat, ik had dit ook aangegeven). De stofnummer zijn als volgt: onbekende stof nr 893 en onbekende stof nr 910 waarbij het merendeel nr 910 is. Ik heb dit aangekaart bij de vendor en deze zegt zelf de week voordat ik de mail stuurde een onafhankelijk bedrijf te hebben ingeschakeld om de 6-apb te testen. Hieruit kwam de volgende samenstelling:

Weet iemand of je ook op 6-mapb kan laten testen, want dan ga ik nog een keer langs het testbureau.

Overigens vond ik de substantie ook erg wit in plaats van het standaard lichtbruine dat ik van 6-apb gewend ben.
Gaat dit om de liquid 6apb?

edit; nvm ik zie dat je poeder hebt.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Is even terug, maar ook ik had van deze vendor wat 6-APB besteld.

Uit de test kwamen 4 onbekende stoffen. De testservice wilde heel graag mijn restant hebben zodat zij in beeld konden krijgen wat er nu weer in de picture was haha. Heb het afgegeven, aangezien ik niet iets ga nemen wat onbekend is. De vendor reageerde heel netjes en wilde me een nieuwe batch sturen, maar tot op heden nog niets vernomen..

Laatst bewerkt:

Megadude

Heeft iemand het al getest op zijn capaciteiten? Heb zelf 5-APB gehad en die was echt geweldig Beste ever. Helaas op. Ja, echt geweldige dingen zijn zo op. 6MAPB geen idee. Trouwens hoe zij testen bij de testservice is niet al te best wat betreft research chemicals. Ze kunnen ongeveer alleen de standaard dingen.

Ook een keer 6APB gekocht en laten testen bij de testservice, kwam terug 6APB met stukje 5APB. Bleek later 13 % 4APB te zijn (waardeloze stof) en er zaten heel veel succinate zuren in. Het werkte wel, alleen je moest er het dubbele van onderzoeken.

De beste testservice is altijd nog Energy.org in Barcelona. Kost alleen 70 euro.

Rikdekikker

Is even terug, maar ook ik had van deze vendor wat 6-APB besteld.

Uit de test kwamen 4 onbekende stoffen. De testservice wilde heel graag mijn restant hebben zodat zij in beeld konden krijgen wat er nu weer in de picture was haha. Heb het afgegeven, aangezien ik niet iets ga nemen wat onbekend is. De vendor reageerde heel netjes en wilde me een nieuwe batch sturen, maar tot op heden nog niets vernomen..
Bij mij exact het zelfde.. nog niks ontvangen. heb alles maar weggegooid wat Ik over had.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het is eigenlijk niet toegestaan om testresultaten online te delen. Daarmee kunnen de testpunten in de problemen komen.
Het DIMS houdt zelf goed in de gaten wat er op de markt verkrijgbaar is. Als er levensgevaarlijke stoffen worden aangetroffen dan wordt er een red-alert afgeven om groots te waarschuwen voor het middel, zoals een aantal jaar geleden gebeurde toen een dealer in Amsterdam witte heroïne als cocaïne verkocht en er een paar toeristen overleden.

Waarschuwingen online kunnen bovendien leiden tot misverstanden ('is dit een andere batch?') en schijnveiligheid ('er is niemand die online waarschuwt, DUS zal het wel goed zijn').

Wel is het een goed idee om zelf je stoffen te laten testen. Het komt met research chemicals redelijk veel voor dat er onbekende stoffen in worden gevonden. Je hebt dan geen idee wat het voor stof is en wat het doet. Misschien krijg je er kanker van, of tinitus, of paarse ledematen, of misschien doet het niks. Er kan ook geen hoeveelheid gegeven worden van onbekende stoffen in RC's. Dus je weet niet hoeveel je ervan binnenkrijgt, wat natuurlijk veel kan uitmaken.

Neo-Shulginist

Badass junkie

Als het een van deze stoffen was dan had het lab die wel herkend. Van deze twee stoffen heeft het lab sowieso een standaard.

DR. Gonzo

Newbie
Mmm vandaag mail ontvangen van een andere wel bekende vendor die me geld terug stort omdat de ontvangen 6 apb die er in eens weer was niet oke zou zijn. Jammer maar wel netjes.

Bovenaan