1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

6-APB weer geprobeerd

Discussie in 'Trip reports' gestart door Erick36, 17 jul 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Erick36

Erick36 Newbie

Trip report 6-APB
    Juli 2019

Ervaring met 6-APB: Tussen 2013 – 2015, regelmatig op feesten. Als vervanger van XTC / MDMA. Na 2015 niet meer gebruikt.
    Laatste keer XTC: september 2018

21:45
    + 0
    160mg 6-APB oraal.
    Beetje moe van een werkdag. Geen zin om naar bed te gaan. Vrije dagen zonder verplichtingen in het vooruitzicht.

22:45
    + 01:00
    Het eerste uur voelde ik niets. Denk ik. Nu opeens een opkomend gevoel alsof ik aangeschoten ben. Geen ‘XTC’ euforie. Opeens zie ik mijzelf klusjes bedenken voor in de huiskamer. Ik meet de hoogte van het plafond……

23:00
    + 01:15
    Een beetje euforisch. Niet wappy, daarvoor ben ik te helder. Op TV is een saaie docu, maar toch geniet ik ervan. Ondertussen plannen aan het maken voor veranderingen in huis. Mijn schoenen irriteren mij opeens, warme voeten! Schoenen moeten uit.
    Op internet zoek ik naar oplossingen voor mijn geplande klussen….

23:10
    + 01:25
    Terwijl ik druk bezig ben met dit verslag valt het mij op dat 10 minuten schrijven aanvoelen als een uur.
    Mijn hartslag! Even tellen: 104. Valt mee. Even stoppen met schrijven en genieten.

23:35
    + 01:50
    Minder helder. Dat merk ik, omdat ik lang nodig heb om de tijdlijn uit te rekenen. Hoe lang ben ik bezig? Ondertussen in hyperfocus bezig met chatten, social media. Ik houd van hyperfocus. Maar niet te lang en te intens.
    Het lijkt alsof mijn hartslag is toegenomen. Maar die is nog precies 104
    Opeens vind ik niet alles meer leuk wat op TV voorbij komt. Daarom zoek ik naar lekkere muziek.

‘Will.i.am - T.H.E. (The Hardest Ever) ft. Mick Jagger Jennifer Lopez’
    Klinkt alsof ik het voor het eerst hoor. Wist niet dat het op mijn playlist stond.

23:50
    + 02:05
    Wappy. Behoefte aan Trap Music
    ‘Jumpa x Reddy Roc – YALLAH’

23:55
    + 02:10
    Pfff, te trage muziek. Iets sneller en trippiër graag!
    ‘Madonna - Beautiful Stranger 17 (Nathan Lima Club Mix)’
    Mjah...Best lekker.

Nee, dit is ouwe meuk. Zoek op ‘euphoria’
    ‘Lights Of Euphoria - Subjection (Original Mix)’
    Ook lekker. Past nu bij wat ik voel.

00:10
    + 02:25
    Autoplay op YouTube. Totaal willekeurige muziek komt voorbij. Alles wisselt nu: deze track vond ik nooit wat, maar nu ECHT GEWELDIG.
    Next!
    Ik merk dat ik begin te zweten. Helderheid is weg. Totale vaagheid. Yes!!!!!!!!!!!!!

00:25
    + 02:40
    Geloof het of niet, maar ik schrijf dit verslag live. Ik geloof het zelf bijna niet, omdat ik met XTC achter de kiezen in deze zelfde vage mood alleen maar onleesbare appjes kon tikken.
    Alle muziek klinkt nu hemels. En nog steeds op de 160mg Benzo Fury van ruim 2 ½ uur geleden.
    Vaag bewustzijn van de gedachte: ‘Hoe lang gaat dit nog duren?’

00:30
    + 02:45
    Muziek, gedachten, euforie, even een soort van kort moment nuchter. Min of meer.
    Weer die muziek…..mmmm. En de behoefte om dit te delen. Vandaar dit gedetailleerde verslag? Mijn chat-maatjes slapen al, het is midden in de week.

00:37
    + 02:52
    Met XTC had ik het beschrijven van deze ervaring allang opgegeven. Maar nu vind ik het leuk!
    Door de autoplay op YT kom ik veel, voor mij, nieuwe muziek tegen. Toch weer die Trap.
    ‘Dubai Trap Mix l Car Music Mix l 2017’

00:52
    + 03:07
    Zin om te dansen (doe ik al, BT oortjes in). Shit, zin in een party!
    Nee!! Ik dacht dat ik alle muziek nu prima vond. Maar opeens wil ik continu in dezelfde flow blijven. Wow!

00:57
    + 03:12
    De Heerlijke High wordt in een klap minder. Kieskeuriger in leuk-en-niet-leuk.
    Tijd voor een groot glas wijn. En een tikkie terug naar meer mellow
    'Stromae - Alors On Danse (Dubdogz Remix) (Bass Boosted)'

01:10
    + 03:25
    Begin moeite te krijgen met schrijven, ook minder zin in. Ik zal later checken of de aangegeven tijden wel kloppen. Als dat zo is, vind ik dat nogal bijzonder. Voel me supervaag.
    Ik zweef op muziek.

01:35
    + 03:50
    Nog vaag, maar een klein beetje minder lekker. Begin nu muzieklijsten te ordenen. Niet echt iets wat ik van plan was.
    Ruim 3 ½ uur op dezelfde dosis. En nog steeds best vaag! Ik krijg weer herinneringen van jaren geleden. Lange party’s op 1 capsule 6-APB. Op de afterparty nog net zo praatziek en wakker als uren daarvoor……

01:50
    +04:05
    Ben nu wel iets meer gefocust. Ik zie dat mijn tijdlijn rond 23:00u al de mist in ging. Ben het nu aan het herstellen
    Maar ik space nog steeds verder……Mét muziek! Ben ook bang dat einde muziek ook einde van de fun zal zijn. Dus gewoon doorgaan.

02:02
    +04:17
    Voor dit raport houd ik netjes de tijd bij. Daardoor is het confronterend om steeds te zien dat er veel minder tijd voorbij is gegaan dan ik denk. Voor mijn gevoel ben ik al ruim een uur mijn tijdlijn aan het corrigeren. Dat zijn maar 12 minuten.
    Ondertussen gaat de base in mijn oren lekker door!
    ‘This is my base line’
    Echt niet!

03:12
    +05:27
    De werkelijke tijd komt nu meer overeen met mijn ervaren tijd. Zoeken naar DJ’s. Opletten dat ik geen trash ga downloaden. Even losrukken van mijn laptop en dansen!

03:27
    +05:42
    Moet heel erg nodig plassen… Geen zin in, zit net in een lekkere flow.

03:38
    +05:53
    Het laatste restje “flow” is net door de wc weggespoeld.
    Nu alleen nog tandenknarsend bedenken of ik nog doorga of beter naar bed kan gaan, Want ik ben totaal niet moe, dus wat moet ik in bed?

Laatst bewerkt: 17 jul 2019
    Rosie, mod4fun, StimsalaBanne en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Leuk hoor :grin:

Heerlijk, die vertraging van tijd op 6-apb. Waar normaal tijd vaak door je vingers lijkt te glippen heb je dan zeeën van tijd.

Erick36 vindt dit leuk.
  3. X vili X

X vili X Newbie

Klinkt goed! Ik ga het van het weekend voor het eerst gebruiken. Heb je nog tips?

Ik weeg zelf 68 kg en ben 1,85 lang. 4 maanden heb ik voor het laatst gebruikt en ga nu naar een festival. Ik dacht er zelf aan om te beginnen met een dosis van 150 Mg, heb in het verleden wel iets hoge tolerantie opgebouwd met MDMA denk ik.

Tot slot, ben je ook gaan slapen?

Erick36 vindt dit leuk.
  4. Erick36

Erick36 Newbie

Echt een aanrader! Maar ik ben altijd voorzichtig met adviezen geven over hoeveelheden en of een middel werkt zoals je verwacht. Ik lees wel vaak dat 150mg als dosis wordt gebruikt. Later nog meer nemen zou ik niet doen, dan duurt het te lang. Ik vond 1 dosis al lang werken. Zoals je kon lezen, duurde het bij mij minstens een uur voordat ik echt iets voelde.
    Je bent net zo lang als ik, maar iets lichter van gewicht. Als je nog nooit 6-ABP geprobeerd hebt, kun je beter eerst thuis een hele kleine dosis proberen. Om te checken of je geen allergische reactie krijgt.
    Heb daarna maar kort geslapen. En ik voelde de nawerking nog tot in de middag. Geen naar gevoel, gewoon loom en een tikkeltje strak tegelijk.

5. Offtopic, maar heb je tussen 2013 en 2015 problemen ervaren met 6APB? Dinsdagdip, lange periodes dat je je anders voelt oid?

6. Erick36

Erick36 Newbie

Niet speciaal door de 6 ABP. Ik was wel doorgeschoten in zo veel mogelijk feesten met vooral XTC, later Speed en GHB. Jaren ging dat goed, totdat ik het ook thuis ging gebruiken. Daar dacht ik te makkelijk over. Ik dacht jaren lang dat ik een goede controle had. En dat was ook zo. Ik was ook pas in de 30 toen ik voor het eerst "iets nam". Maar blijkbaar viel het kwartje iets te goed en had ik onbewust enorme behoefte om mijn emoties en mijn energie te regelen met middeltjes.

Laden...