6APB + 2cb ervaringen

Yort55

Belezen gebruiker
Hi allen,
Volgende week na 3 maanden weer een feestje op de planning. De vorige 2x heb ik 6apb (getest) gebruikt, waarbij ik de 2e keer een booster 6apb had genomen na +- 3 uur (totaal was het 160mg succinaat). Dit werkte top, maar het nadeel is dat het vanaf dat moment (voor mij) 12 uur duurt voordat ik kan slapen. Nu heb ik een aantal reacties online gelezen van mensen die 2cb gebruiken om de trip mee af te sluiten en iets te verlengen.

Zijn er hier ook mensen die die wel eens hebben gedaan? Zo ja, hoe vond je het en wat deed het? En welke dosis had je?

• Like
Waarderingen: ljuv

_shikantaza

Badass junkie
Hi allen,
Volgende week na 3 maanden weer een feestje op de planning. De vorige 2x heb ik 6apb (getest) gebruikt, waarbij ik de 2e keer een booster 6apb had genomen na +- 3 uur (totaal was het 160mg succinaat). Dit werkte top, maar het nadeel is dat het vanaf dat moment (voor mij) 12 uur duurt voordat ik kan slapen. Nu heb ik een aantal reacties online gelezen van mensen die 2cb gebruiken om de trip mee af te sluiten en iets te verlengen.

Zijn er hier ook mensen die die wel eens hebben gedaan? Zo ja, hoe vond je het en wat deed het? En welke dosis had je?
Dus je vindt het een nadeel dat 6-apb je lang wakker houdt en je zoekt ervaringen met een combinatie die nog langer duurt? Deze combinatie houdt je nog langer wakker.

Laatst bewerkt:

HobbymatigGebruik99

Experimenterende gebruiker
Hi allen,

Dosis 6apb verhogen en na 4/5 uur eerste dosis 2cb. Houdt je wel een uur of 6/7 zoet. Dat is mijn ervaring, misschien wel wat langer. Maar heb afgelopen weken iets te veel genoten, dus nu weer even een pauze. Vorige week tegendraads gehad, laatste dosis 6apb was om 20:00, slapen ging pas rond een uur of 06:00 en echt slapen kon ik het niet noemen. 2cb voegt zeker wat toe, maar de synergie wat het met xtc heeft kun je vergeten. Werd heel loom en spacerig, wat niet gek is na een piek van 6 a 7 uur waar ik goed los heb kunnen gaan.

Bovenaan