6APB en 4FMP ervaringen

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ik hoor graag de ervaringen van de twee drugs.

6apb weet ik meer van dan. 4fmp en trip reports kan ik niet vinden.

Groetjes

Buu

Wijs gebruiker
4fmp valt echt genoeg over te vinden. Alias 4-FA, 4-fluormethamfetamine. Tegenwoordig illegaal maar was een RC. Gouden drug die zowel euforie als speedy gevoel geeft. Helaas hier af en toe wel een hit or miss ervaring. De ene keer krijg ik kriebels over m'n hele lichaam, en de andere keer voel ik niks. Helaas is de voorraad erg beperkt. Als je het al weet te vinden, is het een rest voorraad van een liefhebber. Of wat oude gedrukte pillen die nu pas in de omloop zijn.

psychedelicoo

Belezen gebruiker
Over 6apb heb ik veel goede woorden.

Je hoeft maar 1 dosis te pakken en je bent dan 12 uur zoet.

Zie het als xtc maar dan 2x zo lang.

De hoogste piek op xtc is op 6apb zeker 8 uur constant.

Op 6apb blijf je heel helder in je hoofd (niet het waus zijn wat je op xtc heb)

Op 6apb ervaar ik constant een extreme euforie, wat bij xtc in golfjes komt.

Tijdsbesef blijft op 6apb normaal! Of lijkt soms wel eens slomer te gaan!

Wat mij wel opvalt is als ik bijvoorbeeld om 1300 6apb neem op een feestje, dat ik rond 2200 wat pijntjes krijg. En dan bedoel ik een stijve nek, zere rug, zere voeten etc.

Eigenlijk wat bij xtc onderdrukt word is dit op 6apb niet.(maar dit neem ik voor lief)

Mijn dosis is maximaal 2.0mg/kg lichaamsgewicht om de negatieve effecten zo laag mogelijk te houden

Ben ik iets vergeten?

Pollewop

Bewuste gebruiker
Je zou eens op 4FA kunnen zoeken?
De 4F heb ik meerdere malen gebruikt, in pil vorm. Snelle opkomst binnen half uurtje, lichte kriebels, en vooral heel veel empathy, praatkick ook. Liefst in thuissetting bonden met mijn mannetje. Op de piek heb in vaak tintels overal en dan is aanraken, knuffelen en douchen fijn. Kippevel als je in je nek laat kriebelen. Geen waus gevoel, je bent nog wel scherp en bij. Vind deze stof fijner als MDMA die ook wel empathy geeft maar meer mij in een me-zone trekt en space geeft. Daarna vooral speed gevoel en dat is met 4Fniet.
Heb geen ervaring met 6 helaas.

Ik heb een rapportje geschreven over 4F dus je zou eens kunnen checken :handok1:

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
[QUOTE="].

Ik heb een rapportje geschreven over 4F dus je zou eens kunnen checken :handok1:[/QUOTE]

Doe ik!

Bovenaan