1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

6APB voor de aller eerste keer

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door GroteDoppe, 21 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. GroteDoppe

GroteDoppe Belezen gebruiker Tripreporter

Hey drug baby's,

Na een beetje inlezen is de interesse gewekt naar 6APB. Ik dacht meteen, ja, dit is wat ik wil gebruiken bij Q-base. Na veel xtc te hebben gebruikt ben ik toe aan een stapje hoger. Ik heb ongeveer 2,5maand, geen xtc gebruikt en over twee weken is Q-Base. Ik geef een beetje info hierover.

Ik: vrouwtje ,20, 1,73 m, sportief uiterlijk, 60kilo
    Ervaring: Truffels, wiet, MDMA,hasj, xtc
    Setting waar ik het wil nemen: q base hardstyle en hardcore.
    Wat: 6-apb.

,
    Nu is het zo dat ik verschillende forums heb ingezien. De een vind het fantastisch, de ander vind het ronduit kut. Tuurlijk is dat heel persoonlijk, maar als ik dingen over xtc/mdma lees, is dat 9 van de 10keer helemaal leuk.

Maar, omdat ik optimaal van Q base wil gaan genieten, wil ik wel een goede trip. Ik wil hard gaan, echt hard, wat is een goede dosis, ik ben wel is hard gedaan, maar is te hard gaan leuk en fijn? Niet dat je naar de ehbo gebracht wrod hoor. Reageerde op de eerste keer xtc, redelijk goed op een kwartje. Ook heb ik tot heden niet heel , veel nodig.

En oh ja, dat festival is 14 uur lang, dacht ik. Dus dat betekent dat ik 14 uur (I know. Niet gezond) door wil gaan. Stel je voor het werkt uit na 6 uur, mag ik bijnemen, zo niet , mag ik overschakelen naar XTC?

En na, het festival kan ik dan een lijntje keta voor de eerste keer snuiven, of beter bewaren voor de volgende dag, of de dag voor het festival?

@Bas @MDMAZING @Eik @Roze olifant @Auraz @TripEekhoorn @SneeuwSnuiver
    Ik hoor graag van jullie!

Laatst bewerkt: 22 aug 2018
  2. Rtby

Rtby Experimenterende gebruiker

Hee Mima,

6APB is leuk spul! Verwacht een tragere come-up die stabieler is en (voor mij en mijn vrienden) meer in fases is. Eerst een tintelingetje hier of daar, 5 minuten later een ander effect, etc. Daarnaast is de piek misschien wat minder hoog dan x, maar wel langer en ook weer stabieler.

Je gaat er geen 14 uur op gok ik. Waar xtc zo'n 2,5 tot 4 uur duurt, zal dit 2 uurtjes langer zijn? Binnen onze groep maken we ons er wel schuldig aan om na een uur of 3-4 wat xtc bij te pakken, de combinatie is gewoon heel lekker en het 'verlengd' de trip toch wel. Je wordt wat meer spacy, maar de euforie blijft hangen. Is het een optie om het festival niet gewoon wat rustiger te beginnen? De eerste uurtjes gewoon een paar drankjes, even de buurt verkennen.

Keta is altijd leuk, maar pas hier wel mee op. De dosering komt heel nauw en teveel kan echt je feestje verpesten. Begin max met een klein sleutelpuntje en kijk rustig aan wat dit met je doet. Wacht zeker 3 kwartier voordat je iets bij pakt, ook al vind je het niet zo heftig.

Veel plezier!

GroteDoppe vindt dit leuk.
  3. GroteDoppe

Thanks @Rtby voor je yigebruitge uitleg. Het is dus vergelijkbaar met XTC. Het je ook dat zweverige gevoel hierbij? Want dat vind ik zo chill. Hoeveel moet de begin dosis zijn, ook als ik de trip wil verlengen, dan begin ik met een kwartje xtc, of minder dan een kwart?

Mijn vriend wil dit ook proberen trouwens hij is 1,94 weegt 82 kilo en is 24 jaar.

4. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Let wel: de combi 6apb en xtc is veel schadelijker en belastender Voor je hersenen en lijf dan alleen 6apb.

5. GroteDoppe

Goed om te weten! Weet je ook wat voor dosis er nodig is om te beginnen?

6. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

6apb zou ik niet weten. Ik heb er geen ervaring mee, sorry!

7. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Ongeveer 140 miligram is wel max voor je. Ik zou tussen de 120 en 140 gaan zitten. Als ik het gebruik neem ik iets meer maar ben ook zwaarder. Maar neem altijd wat minder als de max en maak nog een 50mg capsule aan voor wat later meestal neem ik die dan 3 uur na eerste inname in.

8. Mindless

Mindless Badass junkie Tripreporter

Ik was destijds (tijdens 6-apb gebruik) een kleine 70 kilo (nu 75) en vond 110 mg al aan de zware kant (qua negatieve bijwerkingen), dus misschien nog wat lager beginnen als je maar 60 kilo bent?

9. GroteDoppe

Thanks voor de uitleg ik ga 115 mg proberen en maar een capsule van 50mg

Laden...