• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

7,5 gram cosmic connectors

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

brahma

Experimenterende gebruiker
Wie: Ik en mijn huidige vriendin. Allebei 16 en minder dan 50kg.
Waar: Bij mij thuis, grotendeels op mijn slaapkamer
Wat: Een bakje van 15gram Cosmic Connectors met z'n tweetjes

Ik had al een tijdje niet getruffeld en wou het deze vakantie wel weer eens doen, ben er behoorlijk ervaren mee en kan er intens van genieten. M'n meisje, voor deze avond nog niet m'n vriendin, had het nog nooit gedaan en hoorde op de dag zelf dat ze tóch geen psychose zou hebben. Dit wilden we vieren, en dus besloten we te gaan truffelen, de eerste keer voor haar.
Ze is naar mij toe gekomen, en we zijn op mijn kamer gaan zitten, netjes 4 uur niks gegeten en het bakje in tweeën gedeeld. De truffels verorberd en wat waren ze weer vies, zij hield ze wel binnen maar het ging gepaard met enig kokhalzen. Ik ben inmiddels wel aan de smaak gewend, maar werd er toch behoorlijk misselijk van. Maargoed, ze lagen wat zwaar op de maag, maar ze waren binnen. Beetje liggen knuffelen op bed, en voor de truffels in zouden slaan heb ik haar gevraagd, ze zei gelukkig ja, anders was dat ook zo'n moodkill. Ik dus helemaal gelukkig, had denk ik niet met een beter setting de trip in kunnen gaan.
Rond 12 uur 's nachts kickten de truffels dan in, we werden allebei helemaal wazig en lagen, onder het genot van goede GOA, te staren naar de Jimi Hendrix poster op mijn kamer, die paars hoorde te zijn maar we vonden hem allebei wel heel erg groen. Mijn plafond zat vol patroontjes en de muren ademde. We lagen heerlijk te spacen toen zij ineens heel misselijk werd en naar de wc rende. Haar maaginhoud geleegd en ik rende er snel achteraan met een flesje water. Haar getroost en wat water gevoerd en gelukkig ging het al snel beter. Toen hebben we een tijdje naar onszelf gestaard in de badkamerspiegel. Het was betoverend.
Weer naar mijn kamer gegaan en terwijl ik lag te genieten van closed-eyed visuals zei ze ineens heel zacht dat mijn deur zo zielig was. Want hij was intimiderend en eng, maar hij had geen vrienden. Mensen liepen zo door hem heen. Mijn deur een knuffel gegeven en toen was alles weer goed. Ik ging stuk van het lachen. Hierna hebben we cyriak filmpjes gekeken, ge-wel-dig! we snapten er niks van. Allemaal vrienden van ons waren ons ondertussen aan het whatsappen dat we écht seks moesten hebben onder invloed van truffels, maar eigenlijk hadden we daar helemaal geen zin in dus gingen we maar buiten een rondje lopen.
Wij dus naar het dichtstbijzijnde bankje gewankeld, want lopen zat er niet in. Sigaretje gerookt, onder een grote boom, maar die boom leek wel van plastic, het gras trouwens ook, we snapten er niks van. Toen ineens vanuit het niets liep er iemand langs die begon te kotsen, heel smerig. Niet veel later hoorden we in een ander huis ook iemand kotsen, geen idee of het allemaal echt was maar we besloten te verkassen. Onderweg naar het volgende bankje nog op straat gelegen om naar de sterren te kijken, en we kwamen een kat tegen, die we later kees besloten te noemen. Ik had hem geaaid en hij bleef ons maar volgen, wij vonden het wel leuk.
Ik voelde de hele trip al een intense liefde en kon mn ogen niet van mn vriendin afhouden, ze was nu nog mooier dan normaal en ik kon helemaal genieten van het feit dat ze bij me was. Bleef haar maar complimenteren op haar mooie ogen, waarschijnlijk vanwege de grote pupillen :tongueout:
Nog een tijdje in een speeltuintje gezeten, besproken dat we later in een appartementje gaan wonen met kees de kat, en mijn zielige deur nemen we ook mee. Er zou een geldkraan inzitten en een space kamer, en we zouden een duitse herder nemen die we "weet ik niet" zouden noemen. ("hoe noemen we hem?" "ehm.. weet ik niet.." "jaaa dat is een goeie naam!") hierna weer terug naar mijn huis gewankeld, boven wat gerookt en mn bed opgezocht. De seks is er uiteindelijk toch van gekomen in de na space, wow! nog nooit zo'n goede seks gehad! Kortom: Een geweldige mild visuele, maar sterke mentale trip gehad.

reverb

Bewuste gebruiker
Hi brahma,

Ik heb het rapport enige tijd geleden gelezen en wist even niet of ik hier op kon reageren. Dat komt door de leeftijd. Als ik deze niet had geweten (ik neem aan dat het klopt) dan had ik direct het volgende gezegd:

Pracht triprapport, een heldere beschrijving van het gevoel, fantasie en jullie akties. Geweldig om te lezen, hoe je over een deur kunt denken! Natuurlijk ga je wonen met kees de kat. Het klopt ook echt in je mindtrip. Jullie konden het goed met elkaar uithouden, een understatement, dan is een plus een, veel meer. Ik heb cyriak even moeten opzoeken, leuk, ik kan mij voorstellen dat jullie je met deze video's goed hebt kunnen vermaken (bedankt!). Je moet nog even uitleggen, hoe je erop komt om op straat te gaan liggen om naar de sterren te kijken. Dat vond ik erg grappig, zie het voor me. :)

In feiten was het een goede trip en dat komt door jullie keuzes van de juiste dosis en setting, daar kan ik nog wat van leren. Mijn complimenten!
Dus, ik doe aan leeftijdsdiscriminatie, mijn verontschuldiging. :wink:

Misschien nog een tip: maak thee (of soep) van de truffels dat is een stuk prettiger voor de maag en minder vies.

brahma

Experimenterende gebruiker
Hoi Reverb,
Bedankt voor de lovende woorden en de tip, heb nog ergens een goed 'recept' voor truffelthee. En ik kan die leeftijdsdiscriminatie ergens wel begrijpen, maar bij deze is het tegendeel bewezen :wink: hoe wij op straat belandden om naar de sterren te kijken weet ik niet meer zo precies, maar ik weet nog dat ik omhoog keek en de lucht rood leek te gloeien en volstond met sterren. Het volgende moment lagen we samen op de grond naar boven te kijken haha.

Cheers :)

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan