a-bpvp

Carlos2

Newbie
Goedenavond,

ik heb onlangs een paar gram a-bpvp gekocht omdat de positieve effecten ervan veelbelovend klinken. Er is verder helaas heel weinig informatie te vinden over dit product.
Nu vertelde een vriend van mij dat dit samen met de cmc producten na een enkele keer gebruik een serotonine syndroom kan veroorzaken, waardoor ik niet geprobeerd heb. Kan iemand mij vertellen of deze informatie klopt en is er iemand die het gebruikt heeft? Mocht de info van het serotonine syndroom niet kloppen, is a-bpvp bedoelt om te snuiven of moet het op een andere manier?

alvast bedankt voor de reacties.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik heb van 3-cmc nog nooit serotoninesyndroom gehad. Vaak komt dit voor bij hele hoge doseringen of een combinatie van een serotonine releaser en heropname remmer. Combinatie gebruik dus.

Wat verwacht je van deze stof?
Zoek je een alternatief voor cmc of mmc stoffen? Wees je ervan bewust dat dit een pyro is. Een flakka achtige stof dus.

Het verslavingspotentieel is hoog.

Carlos2

Newbie
Dank je wel voor je reactie.
Wat ik ervan verwacht is zoals omschreven staat bij de effecten; meer energie, euforisch gevoel en een hoger libido. Ik heb echter geen idee wat de hoeveelheid is die je ervan moet nemen om deze effecten te bereiken. Ik heb wel vaker geëxperimenteerd met mmc’s en andere soorten drugs. Ik ben benieuwd wat de ‘legale’ drugs doen maar ik heb ook begrepen al deze allen een stuk minder sterk zijn dan de (inmiddels) verboden stoffen.

Bedankt voor de waarschuwing voor het verslavingsgrvaar. Ik was me niet bewust dat deze stof daar hoger in staat dan andere stoffen.

hiimacid

Belezen gebruiker
Ik stel deze vraag opnieuw. Heeft iemand ervaring dit pyros?
Ik heb 2 keer ervaring met A-phip. Ik rookte 1 gram met een pijp, Elke dosis bedraagt ongeveer 15-20 mg. Ik wachtte niet langer dan 10 minuten tussen de doses.Ik heb geen psychose-achtige verschijnselen ervaren.

Kan ik dit op dezelfde manier gebruiken? Of zou het snel uit de hand kunnen lopen? Ik vind het leuk om stimulerende middelen met een pijp te roken, maar de relatie tussen pyros en psychose vind ik eng. Als het net zo rookt is als A-phip, Ik denk erover om dit eens te proberen voordat het RC-verbod ingaat.

_shikantaza

Badass junkie
Ik stel deze vraag opnieuw. Heeft iemand ervaring dit pyros?
Ik heb 2 keer ervaring met A-phip. Ik rookte 1 gram met een pijp, Elke dosis bedraagt ongeveer 15-20 mg. Ik wachtte niet langer dan 10 minuten tussen de doses.Ik heb geen psychose-achtige verschijnselen ervaren.

Kan ik dit op dezelfde manier gebruiken? Of zou het snel uit de hand kunnen lopen? Ik vind het leuk om stimulerende middelen met een pijp te roken, maar de relatie tussen pyros en psychose vind ik eng. Als het net zo rookt is als A-phip, Ik denk erover om dit eens te proberen voordat het RC-verbod ingaat.
Het loop 95% zeker uit de hand. En de psychoses komen ook heus nog wel.

Bovenaan