A-PIHP: wat te verwachten

Big D-licious

Experimenterende gebruiker
Hoi allemaal,

Mijn eerste eigen topic op deze website en meteen een vraag. Ik heb laatst A-PIHP besteld en vroeg me af wat ik ervan kan verwachten. Ik heb lyrische en kritische verhalen gelezen op het internet met beweringen als “ultieme euforie”, “geen craving” en “geen kater” tegenover “amper effect”, “pure rommel” en “vasoconstrictie”.

Ik heb ervaring met speed, XTC, coke en 6-APB vwb uppers.

Waar moet ik nou echt rekening mee houden? Even ervan uitgaande dat ik me hou aan een ‘normale’ dosis nasaal.

Ben benieuwd!

Laatst bewerkt:

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Haha net zoals je zegt, de meningen lopen erg uiteen. Dusja, wat te verwachten, well, dat het stinkt 😂
Tip, just smoke it 😂😂

inner_search

Badass junkie
Denk dat vooral de roa mee telt bij dit soort rc's (drugs).
De rush die je van het vapen krijgt evenaard de rush niet van snuiven etc..

Zelfde als O-pce , eens ik dat gevaped had was snuiven ook niet meer aan de orde..

Purplext

Badass junkie
Ik ben ook fan! Heerlijke stim, de rush is ongekend.
Het ruïneerde wel mijn neus, dus kan het helaas nooit meer gebruiken (roken van folie ook gedaan, was lekker, maar niks voor mij)

Maar a-pihp zal altijd een plekje in m'n hart hebben 😇 (ohja, een benzo is wel fijn er naast, want je hart....)

CuriousExplorer

DF-koning
Ik ben ook fan! Heerlijke stim, de rush is ongekend.
Het ruïneerde wel mijn neus, dus kan het helaas nooit meer gebruiken (roken van folie ook gedaan, was lekker, maar niks voor mij)

Maar a-pihp zal altijd een plekje in m'n hart hebben 😇 (ohja, een benzo is wel fijn er naast, want je hart....)
Want je hart houdt echt niet van een benzo bij een upper.

Purplext

Badass junkie
Sorry, de pep maakt me een wijsneus vandaag. 😝

Pun(t) intended?

Trouwens, als ik een benzo neem en daardoor eerder ga slapen en daardoor minder stims neem? Is het dan nog steeds zo slecht? Volgens mij zit het gevaar meer in het meer stims gaan gebruiken omdat je een benzo gebruikt hebt. En dat steeds blijft herhalen.

Benzo's doen verder niet veel met je hart, behalve het kalmeren.

Laatst bewerkt:

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Snuiven kan m'n neus niet meer verdragen.Toch geeft de juiste dosis snuif een sterke dopamine rush vergelijkbaar met cocaïne.
20mg is een standaarddosis, 50mg als je echt die rush wil voelen.

Tegenwoordig vape ik het wel ipv snuiven.
Persoonlijk geeft het mij een rustgevend effect, zeer ontspannen. Dit doe ik in een methpijpje.
Maar er zijn fijnere dingen om te vapen zoals crystal meth, mdphp en a-php.

CuriousExplorer

DF-koning
Pun(t) intended?

Trouwens, als ik een benzo neem en daardoor eerder ga slapen en daardoor minder stims neem? Is het dan nog steeds zo slecht? Volgens mij zit het gevaar meer in het meer stims gaan gebruiken omdat je een benzo gebruikt hebt. En dat steeds blijft herhalen.
Als je het zo bekijkt...☺
Benzo's doen verder niet veel met je hart, behalve het kalmeren.
Maar ik dacht dat de combi upper/downer extra schadelijk was.
De experten zullen wel nog reageren.
Excuses voor het offtopic.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Zoals met alle pyro's veroorzaakt a-PiHP kortdurend een euforische roes, waarna de effecten snel zakken en er een energiek maar niet heel euforisch gevoel overblijft. Daardoor onstaat zin om nog meer te nemen. Het probleem is dat het middel best lang blijft doorwerken. Als je telkens een dosis erbovenop neemt, dan kan je daardoor last krijgen van ongewenste bijwerkingen zoals hartkloppingen, paniekaanvallen, soms hallucinaties (van a-PiHP is dat niet bekend maar bij soortgelijke middelen is dat wel gebleken). Ik denk dat mensen de 'geen craving' en 'geen kater' vergelijken met andere pyro's, en die zijn best wel ernstig.

Sowieso is maar heel weinig bekend over deze stof. Dus doe voorzichtig zou ik zeggen.

A-PIHP Basic Information​

A case of intoxication with a new cathinone derivative α-PiHP – A presentation of concentrations in biological specimens​

A-PiHP first test and first impressions​

a-pihp experience​

Neo-Shulginist

Badass junkie
Maar ik dacht dat de combi upper/downer extra schadelijk was.
De experten zullen wel nog reageren.
Excuses voor het offtopic.
Uppers en downers combineren zorgt vooral voor een wankele balans waarbij de risico's van beide middelen gecombineerd worden. Je zit met verschillende werkingstijden en als het ene middel begint uit te werken dan wordt er naar het volgende gegrepen. Dat hoeft niet altijd acuut gevaarlijk te zijn (zoals een lage dosis benzo's tegen de plafonddienst van speed). Maar het verhoogt wel de kans op (lichamelijke) afhankelijkheid, en stelt het drugsgebruik in staat om steeds extremer te worden. In die zin is het beter als je even op de blaren zit van het ene middel. Want dan leer je er een beetje met beleid mee omgaan. Als je een dikke stim-kater gaat oplossen met benzo's dan blijft het excessieve gebruik ook makkelijker standhouden.

CuriousExplorer

DF-koning
Uppers en downers combineren zorgt vooral voor een wankele balans waarbij de risico's van beide middelen gecombineerd worden. Je zit met verschillende werkingstijden en als het ene middel begint uit te werken dan wordt er naar het volgende gegrepen. Dat hoeft niet altijd acuut gevaarlijk te zijn (zoals een lage dosis benzo's tegen de plafonddienst van speed). Maar het verhoogt wel de kans op (lichamelijke) afhankelijkheid, en stelt het drugsgebruik in staat om steeds extremer te worden. In die zin is het beter als je even op de blaren zit van het ene middel. Want dan leer je er een beetje met beleid mee omgaan. Als je een dikke stim-kater gaat oplossen met benzo's dan blijft het excessieve gebruik ook makkelijker standhouden.
Jij legt het beter uit. Of nee, je bent slimmer. Thanks voor de duidelijke post !

Purplext

Badass junkie
Beter uit dan mij.
Want hij corrigeert mij.
Slimmer.
Dat zie je aan alle posts van deze persoon.

Dora 😂😂
Beter uit dan ik.
Sorry, ben ook een wijsneus 😝

Maar hij legt toch niet uit dat de combinatie per definitie slecht is? Hij legt beter uit wat ik al zei.

Oké, nu houd ik op met de topicvervuiling ✌🏻

Gebruiker 0012685732

Badass junkie

gevaarlijk lekker..
zoals al geschreven werd, funest voor de neus.. na iedere snuifbeurt met zout water spoelen zorgt nog enigzins dat het meevalt..
en dat houdt in, geen bloederige korsten voor 1 à 2 weken..
maar alleen maar dikke gele snotbonken ofwel een druipneus voor 2 weken.
twee weken geleden voor het laatst op.. m'n lichaam heeft er nog steeds een trekkende sensatie naar..
kheb er ook iedere keer een benzo na genomen omdat de stimulatie lang duurt.. en vervelende "wervels/golven" heeft..
iedere keer leek ik te kalmeren.. door ademhalingsoefeningen etc.. en dan laaide de gedachten en onrust weer op..
vele uren na laatste inname..
en dan begon ik er notabene 's-ochtends mee.
maar goed dat het oraal niet werkt.. want dan zou ik het mss toch eerder weer doen.
cravings vielen mee.. althans, op een gegeven moment had het wel lang genoeg geduurd en werd ik het zat..
en dan is het wel fijn om op een benzo terug te kunnen vallen.
kwas toch iedere keer wel 4 dagen bezig met herstel.. kater?.. ja, niet keihard.. mer echt wel 'off'..
en emotioneel en fysiek iets gammel.
is het het waard?..
hmm, mss 😅

Neo-Shulginist

Badass junkie
gevaarlijk lekker..
zoals al geschreven werd, funest voor de neus.. na iedere snuifbeurt met zout water spoelen zorgt nog enigzins dat het meevalt..
en dat houdt in, geen bloederige korsten voor 1 à 2 weken..
maar alleen maar dikke gele snotbonken ofwel een druipneus voor 2 weken.
twee weken geleden voor het laatst op.. m'n lichaam heeft er nog steeds een trekkende sensatie naar..
kheb er ook iedere keer een benzo na genomen omdat de stimulatie lang duurt.. en vervelende "wervels/golven" heeft..
iedere keer leek ik te kalmeren.. door ademhalingsoefeningen etc.. en dan laaide de gedachten en onrust weer op..
vele uren na laatste inname..
en dan begon ik er notabene 's-ochtends mee.
maar goed dat het oraal niet werkt.. want dan zou ik het mss toch eerder weer doen.
cravings vielen mee.. althans, op een gegeven moment had het wel lang genoeg geduurd en werd ik het zat..
en dan is het wel fijn om op een benzo terug te kunnen vallen.
kwas toch iedere keer wel 4 dagen bezig met herstel.. kater?.. ja, niet keihard.. mer echt wel 'off'..
en emotioneel en fysiek iets gammel.
is het het waard?..
hmm, mss 😅
Ik lees eigenlijk vooral nadelen, behalve dat moment dat je eindelijk een benzo kon nemen 😂

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Snuiven kan m'n neus niet meer verdragen.Toch geeft de juiste dosis snuif een sterke dopamine rush vergelijkbaar met cocaïne.
20mg is een standaarddosis, 50mg als je echt die rush wil voelen.

Tegenwoordig vape ik het wel ipv snuiven.
Persoonlijk geeft het mij een rustgevend effect, zeer ontspannen. Dit doe ik in een methpijpje.
Maar er zijn fijnere dingen om te vapen zoals crystal meth, mdphp en a-php.
Ik vind dit toch best flinke dosissen. Ik had 30mg genomen en stond zo strak als een bos uien. Ging zo hard dat ik continu met mijn vingers aan het friemelen was en een kop trok als een spookdiertje. Misschien leuk op een hardcore-feest, maar bij vrienden op de bank was het wat veel van het goede.

Er was ook zeker wel sprake van een comedown waarbij ik me niet zo prettig voelde.

Mocht ik het nog eens doen zou ik een stuk minder nemen. Ik moet er niet aan denken hoe ik er op 50mg bijgelopen had.

Overigens mijn hartslag gemeten uit nieuwsgierigheid, die was wel verhoogd maar zat nog best binnen de grenzen van het redelijke.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik vind dit toch best flinke dosissen. Ik had 30mg genomen en stond zo strak als een bos uien. Ging zo hard dat ik continu met mijn vingers aan het friemelen was en een kop trok als een spookdiertje. Misschien leuk op een hardcore-feest, maar bij vrienden op de bank was het wat veel van het goede.

Er was ook zeker wel sprake van een comedown waarbij ik me niet zo prettig voelde.

Mocht ik het nog eens doen zou ik een stuk minder nemen. Ik moet er niet aan denken hoe ik er op 50mg bijgelopen had.

Overigens mijn hartslag gemeten uit nieuwsgierigheid, die was wel verhoogd maar zat nog best binnen de grenzen van het redelijke.
Snap ik maar is ook afhankelijk van tolerantie.
Ik heb al eens 120mg a-pihp in 1x gesnoven.
Ging ook tyfus hard maar ik leef nog, raad het wel niet aan.

1620993075198.png

Azraël

Belezen gebruiker
Ook eens geprobeerd. Wees er voorzichtig mee. Ik last 20mg common dose smoked. Goed ik leg was as op mijn pijpje en daarop het spel. Eerst klein trekje... Ja ik smaak het minimale moodlift... Nog eens! Zelfde effect.. ok leuk maar niet speciaals... Ik besluit om de rest v pijpje te roken. Grote vlam dikke sleur...brandde in de keel...
FUCK....mijn hartslag schiet omhoog en daarbij begint mijn hart nog eens keihard te slaan.. Mijn adem wordt afgespeeld en ik krijg een paniekaanval. is dit een OD en ga ik iets krijgen.... Ok blijf kalm, adem gewoon.. ik had 2 ml etiz klaar gezet. Naar binnen. Ok shit.. naar buiten in paniek verhoogde hartslag .. rustig blijven ik heb dit al meegemaakt met pyro's en coke... Gelukkig betert het door de etiz... Zeer on prettig.
Ik besluit vanaf nu per 5 a 10mg te roken.. De effecten zijn moodlift wakker droge mond. Smaak lijkt op zijn broertjes.. nog wat etiz nemen, citrulline voor cardiovasculair stelsel.. en we kunnen weer redosen.
Het is IDD moorish... Maar vergeet niet less is more... Iets te veel fuck en je denkt dat je gaat sterven..benauwelijk!
Cheers! Be careful

Big D-licious

Experimenterende gebruiker
Uiteindelijk niet gebruikt omdat het enorm corrosief bleek richting metaal(!) en andere drugs. Het zat in een blikje met oa 3MMC en keta. Na een paar weken was zowel de 3MMC als de keta helemaal bruin uitgeslagen. Daarnaast had ik er een sleutelhanger in liggen die helemaal was gaan eroderen.

Hoe leip is dit spul??

Heb het weggegooid.

image.jpg

Spyro

DF-koning
Uiteindelijk niet gebruikt omdat het enorm corrosief bleek richting metaal(!) en andere drugs. Het zat in een blikje met oa 3MMC en keta. Na een paar weken was zowel de 3MMC als de keta helemaal bruin uitgeslagen. Daarnaast had ik er een sleutelhanger in liggen die helemaal was gaan eroderen.

Hoe leip is dit spul??

Heb het weggegooid.

Bekijk bijlage 32835
What the fuck.

LucidLucy

Verslaafde in herstel

Hoe leip is dit spul??

Heb het weggegooid.

Bekijk bijlage 32835

Dit spul is ernstig leip en corrosief. Mijn aders, achterste en longen hebben hier zwaar onder geleden. Ik zou zeggen, goed dat je het hebt weggegooid.

En wat te verwachten, ja dit:
verslaving en en een hoopje psychische stoornissen achteraf.
Een hoop psychotische wanen, eenzaamheid en isolatie, een zieke obsessie naar de volgende hit/shot, een lichaam en geest dat totaal kapot gaat. Dat ongeveer.

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Ik heb dat ooit ook geprobeerd, maar ik wil niet herhalen. Ik zat een dag dat hele dag vanaf middag/avond te snuiven. Ik begon met zeer kleine leintjes van misschien 0,3 cm x 3cm naar misschien zelfs 3 of meer keer zo groot. Ik snoof de hele nacht door, want ik wilde steeds die coke rush voelen. Ik snoof dan soms om elk half uur een leintje. De rush was lekker, maar ik moestte daarvoor steeds meer snuiven. Ik heb de hele nacht niet geslapen, maar ik was keihard wakker. Ik moest werken, ik ging naar werk met enorme hoeveelheid kracht. Ik kon eindeloos bezig zijn de hele dag en de kracht raakte niet op. Ik heb dat de hele volgende dag gevoeld en de volgende nacht ook niet geslapem. Die dag voelde ik me helemaal verrot. Ik kon niet eens meer denken, ik ging voor 20 uur al naar bed. Dat lijkt lekker en is heel erg verslavend en daarnaar ben je naar de tiefus.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Zoals met alle pyro's veroorzaakt a-PiHP kortdurend een euforische roes, waarna de effecten snel zakken en er een energiek maar niet heel euforisch gevoel overblijft. Daardoor onstaat zin om nog meer te nemen. Het probleem is dat het middel best lang blijft doorwerken. Als je telkens een dosis erbovenop neemt, dan kan je daardoor last krijgen van ongewenste bijwerkingen zoals hartkloppingen, paniekaanvallen, soms hallucinaties (van a-PiHP is dat niet bekend maar bij soortgelijke middelen is dat wel gebleken). Ik denk dat mensen de 'geen craving' en 'geen kater' vergelijken met andere pyro's, en die zijn best wel ernstig.

Sowieso is maar heel weinig bekend over deze stof. Dus doe voorzichtig zou ik zeggen.

A-PIHP Basic Information​

A case of intoxication with a new cathinone derivative α-PiHP – A presentation of concentrations in biological specimens​

A-PiHP first test and first impressions​

a-pihp experience​

Dit is pittig accuraat.
Mooie research!

Maar het frituurt je hersenen wel degelijk bij frequent gebruik, vooral als je er benzos bij neemt.

Het blijft ook de hele tijd in je hoofd spoken en omdat de beloning groot en inspanning klein is beginnen andere dingen je niet meer te boeien. Waarom harder werken voor minder dopamine als je een quick fix kan krijgen. Rewires je beloningssysteem helemaal naar de klote.

M'n focus en aandacht wat vroeger behoorlijk goed was is helemaal naar de vaantjes. Hoop op herstel in de hersenen maar de tijd zal het uitwijzen.

Pluggen is kut, veel nare neveneffecten.

Snuiven neukt je sinussen vrijwel direct voor meerdere dagen.

Vapen geeft wel een goede high maar werkt snel uit (~30m) en geeft na stimulatie.

Probleem hierbij is dat het nét iets compulsiever is dan A-php waardoor je begint te stapelen en de nastim het je teveel wordt; paranoia, strakke spieren, abnormale hartslag,...

Don't try this at home. Tenzij je je hersenpan in een broodje bapao wil veranderen.

NIET. DOEN.

Een vriend van me wou eens proberen en had een gram besteld, denkende dat hij het wel zou kunnen beheersen. Alles op in 1 sessie, kon niet stoppen.

Bovenaan