A-PiHP

6snot

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Ik vroeg me af als jullie te dosis voor een starter aanraden? Wil het niet snorten maar vapen. Ik probeerde informatie te zoeken er over maar kreeg alleen A-PHP tot nu toe weet niet zeker als ze dezelfde zijn.

Thanks

Dirkdirk

DF-koning
A-php zou ik beginnen met 5/10 mg zeker met vapen....
En zoals @Snuffelaar al zegt vapen is net als spuiten... Eenmaal gedaan is een risico nemen en je kunt het niet meer terug draaien, want als je het te lekker vind dan valt de rest in het niets.

Bekijk bijlage 28913

2 tot 5 uur? Dat is echt kletspraat volgens mij.

Ik vind zoiezo de tijden bij psychonautwiki nooit helemaal kloppen, bij best veel drugs niet

6snot

20mg.
Ik raad pyros vapen wel af maar dat kies je natuurlijk zelf.
Ik wil het niet vapen omdat ik er over heb gehoort dat het sterker is en dat het kans op verslaving hoger is. Maar ik wil alleen A-pihp keertje proberen om echt te weten hoe een stimulant voelt

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
2 tot 5 uur? Dat is echt kletspraat volgens mij.

Ik vind zoiezo de tijden bij psychonautwiki nooit helemaal kloppen, bij best veel drugs niet
En hoeveel aphp heb jij al gevaped?
Voordat 1 dosis gerookte aphp helemaal uitgewerkt is, ben je wel een paar uur verder hoor.

Waar gaat dit topic nou over? Apihp of aphp? niet vapen? wel snuiven?
Als je een keer wil weten hoe een stimulant voelt begin dan met amfetamine of coke oid.

6snot

Voordat 1 dosis gerookte aphp helemaal uitgewerkt is, ben je wel een paar uur verder hoor.

Als je een keer wil weten hoe een stimulant voelt begin dan met amfetamine of coke oid.
Sorry dat ik het niet zo duidelijk heb getypt. Ik wil het snuiven en het is a-pihp

Dirkdirk

DF-koning

@6snot haalde wat dingen door elkaar denk ik, maar volgens mij gaat het over a-PiHP snuiven. En als ik niet zou weten hoe het is om het spul te vapen zou ik niet reageren. Ik een handvol keren een semi goedgelukt wolkje ingeademd en dit zeker wel gevoeld maar mijn voorkeur ging uit naar snuiven. Totdat het toch echt fysieke flinke schade ging opbrengen aan mijn neus om elk weekend dit spul er doorheen te jagen.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Totdat het toch echt fysieke flinke schade ging opbrengen aan mijn neus om elk weekend dit spul er doorheen te jagen.
respect, ik hield dat nog geen 2 weekenden vol om dat te snuiven, bah. Een zaadsok is er niks bij hoorde ik uit betrouwbare bronnen.
Ik wil het snuiven en het is a-pihp
dan 15 a 20 mg. Maximaal. Heel goed fijn maken, en snif snif weg is phip.

Weet niet of je een weegschaaltje hebt, maar als dit door wilt zetten is afweging van de dosis wel een dingetje hoor.
een paar mg meer of minder kan heul veel verschil uitmakn

Dirkdirk

DF-koning
Weet niet of je een weegschaaltje hebt, maar als dit door wilt zetten is afweging van de dosis wel een dingetje hoor.
een paar mg meer of minder kan heul veel verschil uitmakn
Ik heb met snuiven alleen in het begin afgewogen omdat je op een gegeven moment heel goed weet wat ongeveer 25/35 mg voor een lijn is en dit veel beter kan doseren dan dat je dit oraal zou doen. Een keer heb ik een paar bommen gemaakt die veel te veel bevatten, ik denk nu zo'n 125/150 mg. Het was midden in mijn space, had ongeveer 500 mg in totaal gesnoven die avond, was helemaal bezweet en zat te trillen. Kreeg ik steken bij mijn borst en voelde me de hele tijd wegzakken. Dat was heel eng. Dus pas daar mee op mocht je het willen bommen dat werkt zeer zeker heel goed.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik wil het niet vapen omdat ik er over heb gehoort dat het sterker is en dat het kans op verslaving hoger is. Maar ik wil alleen A-pihp keertje proberen om echt te weten hoe een stimulant voelt
Dan zit je bij het verkeerde product.
A-pihp geeft je een relaxed gevoel, niet super stimmy. Ben je beter met A-php

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb met snuiven alleen in het begin afgewogen omdat je op een gegeven moment heel goed weet wat ongeveer 25/35 mg voor een lijn is en dit veel beter kan doseren dan dat je dit oraal zou doen. Een keer heb ik een paar bommen gemaakt die veel te veel bevatten, ik denk nu zo'n 125/150 mg. Het was midden in mijn space, had ongeveer 500 mg in totaal gesnoven die avond, was helemaal bezweet en zat te trillen. Kreeg ik steken bij mijn borst en voelde me de hele tijd wegzakken. Dat was heel eng. Dus pas daar mee op mocht je het willen bommen dat werkt zeer zeker heel goed.
toen ik net apihp ondekt had heb ik nog overwefen om dommetjes te doen maar is nooit van gekomen.
Pluggen werk ook goed btw, 1x gedaan maar jdat is wel een hole in one hoor.

6snot

Tjaaa, die ultieme rush wil len er zoveel hebben. Maar ik vond em pas, toen die al kwijt was.

@6snot Stel dat crystal meth legaal zou zijn, zou je die dan snuiven of roken/vapen?
Ik zou het wel proberen maar ben echt net met stimulants begonnen dus ja. psychdelics nog steeds nummer 1. 😎

Bovenaan