Opa zei:Tsja, da's kut...
Opa zei:Tsja, da's kut...
Flaffie zei:Waarom maak je er geen 2 topics over?![]()
Pikachu zei:Is buiten blowen verboden?
wobble zei:Flaffie zei:Waarom maak je er geen 2 topics over?![]()
wat?

Flaffie zei:wobble zei:Flaffie zei:Waarom maak je er geen 2 topics over?![]()
wat?
Waarom je er geen 2 topics over maakt.![]()
Oh.. en nu niet? Ik heb werkelijk waar geen idee wat ik met je post aan moet. Voor nu maar even niks..wobble zei:Flaffie zei:
Maar dan spam ik![]()

Slechte bui?Oh.. en nu niet? Ik heb werkelijk waar geen idee wat ik met je post aan moet. Voor nu maar even niks..![]()
ExceptionalInsight zei:Beter uitkijken de volgende keer. Zo'n agent zie je toch aankomen? Ze zien er niet voor niets zo opvallend uit.
tomz0r zei:Die boete wil ik nog een keer krijgen. Net als de boete voor seks in het openbaar.
Die ga ik dan boven mijn bed hangen![]()
ja kan iemand daar aub op antwoorden,ben best nieuwsgierig :PPikachu zei:Is buiten blowen verboden?
cronos zei:ja kan iemand daar aub op antwoorden,ben best nieuwsgierig :PPikachu zei:Is buiten blowen verboden?
in nedrland mag je weed roken,maar niet buiten...raar.
ik tatoeëer hem op me hoofdtomz0r zei:Die boete wil ik nog een keer krijgen. Net als de boete voor seks in het openbaar.
Die ga ik dan boven mijn bed hangen![]()

cronos zei:ja kan iemand daar aub op antwoorden,ben best nieuwsgierig :PPikachu zei:Is buiten blowen verboden?
Volgens mij mag het niet omdat het in het bijzijn van minderjarigen is dan. Het kan ook voor overlast zorgen blijkbaar. (cronos zei:ja kan iemand daar aub op antwoorden,ben best nieuwsgierig :PPikachu zei:Is buiten blowen verboden?
buzzrider zei:Dat toont dat er ook wel goede agenten rondlopen.
Extisi zei:Bovendien, misschien de helft van de agenten die hier loopt is soms zelf ook stoned :')
Raar, maar zeker waar.![]()
Extisi zei:Bovendien, misschien de helft van de agenten die hier loopt is soms zelf ook stoned :')
Totdat er voor zn neus een oud vrouwtje wordt berooft.. "Duuude.. wait.. what..?"wobble zei:een agent die knetter stoned is lijkt me echt geniaal
wobble zei:Extisi zei:Bovendien, misschien de helft van de agenten die hier loopt is soms zelf ook stoned :')
een agent die knetter stoned is lijkt me echt geniaal