AAAAAAAH!!!

aapkut

Badass junkie
Pikachu zei:
Is buiten blowen verboden?

volgens mij niet want de agent zij dat alleen in katwijk geen soft drugs geruikt mag worden :beer:

Hij trapte me joint uit en toen nam ik em mee de pikke dief :(

tomz0r

Badass junkie
Die boete wil ik nog een keer krijgen. Net als de boete voor seks in het openbaar.
Die ga ik dan boven mijn bed hangen :smoke:

aapkut

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Beter uitkijken de volgende keer. Zo'n agent zie je toch aankomen? Ze zien er niet voor niets zo opvallend uit.

Nee ze waren in burger en wij stonden in een steegje iemand had gebeld dat we daar stonden te smoken vet droog want we maakte heelemaal geen overlast ofzo.

Riel

Bewuste gebruiker
volgende keer gewoon een rustig plekje opzoeken zonder omringende huizen met paranoia mensen erin.

caatje

Badass junkie
Geen idee dat je dat niet buiten mocht. Of althans op een openbare plek. Ben er nog nooit voor aangehouden of zelfs maar gewaarschuwd. Ik kan begrijpen dat als je ergens loopt/zit waar het storend kan zijn dat ze er iets van mogen/kunnen zeggen.

Opa

Bewuste gebruiker
cronos zei:
Pikachu zei:
ja kan iemand daar aub op antwoorden,ben best nieuwsgierig :P
in nedrland mag je weed roken,maar niet buiten...raar.

In een hoop steden wel.., iedere burgemeester mag dat voor z'n eigen gemeente bepalen...
(Nieuw topic???)
Maar dat hangt volgens mij ook vooral af van de bui van de agent, ik heb dezelfde boete een keer in Den Haag gehad (liep de shop uit met nog 5 trekjes ofzo :angry: ), maar 2 uur later zat ik in het zuiderpark te blowen, en toen heb ik nog minimaal 5 minuten staan praten met 2 agenten op hun rondje zonder wat voor gezeik dan ook... :confused:

De Sjeik

Bewuste gebruiker
^ Klopt, het hangt echt voor 80% van de agent in kwestie af. Heb je er eentje die niet van jointjes houd, slingert 'ie je lekker op de bon. Terwijl een ander er geen problemen mee heeft.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Officieel mag het niet, dus gedraag je als de politie komt bitchen en voor de rest; ja, zoek een rustig plekje of blijf niet stilstaan he.

buzzrider

Wijs gebruiker
cronos zei:
Pikachu zei:
Volgens mij mag het niet omdat het in het bijzijn van minderjarigen is dan. Het kan ook voor overlast zorgen blijkbaar. ( :confused: ) Hier kunnen de mensen zelfs klacht indienen als je binnen blowt en je venster staat open zodat ze "geuroverlast" hebben :P

Extisi

Wijs gebruiker
Dat is grappig man. Als je een boete krijgt en je bent flínk de weg kwijt :P Ik had 4 overtredingen op 1 middag in 1 gebouw.

We stonden overdekt, in een winkelcentrum, te roken.
Ik was minderjarig.
We hadden 'softdrugs' bij ons.
We stonden tegen een raam geleund, en dat was volgens die politie 'vandalisme'. Zoiets zei hij, ik snapte er niks van, maarja.

"Mag ik jullie Identiteitsbewijs even zien?"
"Wat voor ding?"
"Dé id kaart."
"Oh, die heb ik niet geloof ik."
"Nog een overtreding."
"Ik heb hem wel hoor, maar ik kan hem niet vinden."
"....(die politieagent bleef stil)
"Waarom ben ik ook stoned, dan kan ik hem niet vinden."

:') We kregen alleen een waarschuwing :) en of we de joint uitwilde maken :)
Wel grappig, want we hadden 4 overtredingen :P

Extisi

Wijs gebruiker
buzzrider zei:
Dat toont dat er ook wel goede agenten rondlopen.

Die lopen er wel degelijk!
En wat ik ook nog met mijn stomme kop heb gezegd: "Ik wil even laten weten dat ik het prettig vind dat u zo vriendelijk bent."
Dat meende ik ook, want ik schrok écht...en ik zou niet weten hoe het gelopen was hier thuis als ik een boete kreeg...

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Tuurlijk lopen er ook goede agenten bij, 't blijft ook werk voor hun he. Je hebt fanatiekelingen en gewoon wat minder fanatiekelingen die het een en het ander toelaten.

Vaak genoeg meegemaakt heurrrr.

Extisi

Wijs gebruiker
Bovendien, misschien de helft van de agenten die hier loopt is soms zelf ook stoned :')
Raar, maar zeker waar. :rolleyes:

Extisi

Wijs gebruiker
wobble zei:
Extisi zei:
Bovendien, misschien de helft van de agenten die hier loopt is soms zelf ook stoned :')
Raar, maar zeker waar. :rolleyes:

een agent die knetter stoned is lijkt me echt geniaal

Ik heb het 1 x meegemaakt. In Arnhem op een zaterdagavond. Ik wist niet waar ik kijken moest. :)
Hij viel wel heel erg op vond ik, hele tijd bij allemaal etalages kijken terwijl het 10 uur in de avond was en alle winkels dus al dicht waren.
Toen hij een oproep kreeg via zijn apparaatje bazelde hij ook maar wat :) Ik vond het wel erg grappig, daarna heb ik het nooit meer gezien.

KurikintonFox

Belezen gebruiker
waarom heb je een boete gekregen :confused:
volgende keer moet je die agent ook een hijsje aanbieden,
dat doe ik in ieder geval altijd en heb nog nooit een boete gehad

cropp

Badass junkie
cronos zei:
Pikachu zei:

volgens mij niet in het openbaar, meestal doen agenten er niet zo moeilijk over, als je maar niet midden op de markt gaat staan

Bovenaan