Aanhoudende klachten?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

donnie31

Newbie
Wie van jullie herkennen dit?

Ik heb een redelijke wilde periode gehad in het gebruik van verschillende middelen.

Qua uppers is dit echter al behoorlijk wat jaren geleden

Als ik mezelf terug zie op bijv een filmpje sta ik blijkbaar nog steeds dagelijks onbewust te kaakschaatsen.. de kaakspanning uit zich weer in een gespannen nek wat op zijn beurt weer resulteerd in hoofdpijn.

Ik me erbij neergelegd dat de kaaktick wellicht permanente neurologische schade is als gevolg van onveilig/misbruikend gebruik in het verleden maar vervelend is het wel.

Nu is mijn vraag, ervaar jij soortgelijke of andere klachten waarbij je een verband kan leggen bij het vroegere gebruik van een middel?

Groet

Dopemonster

Badass junkie
Kan inderdaad wat jij zegt maar kaakschaatsen zoals jij het noemt of gewoon tandenknarsen hoeft niet persee iets door drugsgebruik te zijn. Het is een best wel bekend dingetje onder de mensen en kan natuurlijk wel door drugsgebruik uitgelokt worden maar is niet persee zozeer neurologische hersenschade heeft volgensmij meer met je gebid zelf of stress ofzo te maken

Zeehond

Badass junkie
@Zeehond jij hebt zoiets toch ook een keer gepost? Staat mij iets van bij.
Klopt, goed onthouden zeg!
Tijdens gebruik van uppers heb ik er sowieso veel last van.
Maar ook weken of maanden daarna nog in mildere vorm, maar ik voel het wel.
Zeker bij spanning en concentratie maar ook als ik techno muziek luister; alsof mijn hersenen connectie maken met drugs….
En ik gebruik pas een jaar of 2 en best wel verantwoord.
Volgens mij is het blijvend.
Kan te maken hebben met gevoeligheid voor stress.

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan