Aantal vragen van een beginner

Coke22269

Newbie
Beste mensen,

Ik ben 28 jaar en altijd fel tegen drugs geweest. Dit omdat ik een verslaagde neef heb en er vroeger vrienden aan onderdoor heb zien gaan.

Maar ik ben wijs en oud genoeg om mijzelf te beheersen en ik was er gewoon heel erg benieuwd naar. Dus heb ik samen met mijn verslaafde neef is een lijntje gelegd en dat voelde heel erg goed.

Iets later heb ik hem weer gebeld en gevraagd of hij samen met mij iets wou gaan halen. Hij kent veel verschillende dealers en haalt zelf meestal bij de goedkoopste (logisch als je verslaaft bent en het heel erg veel doet), maar omdat ik het even een paar keer wou doen vroeg ik hem de beste dealer te pakken.

Bij deze dealer heb ik 10 gram gehaald voor 400 euro. Vond ik niet veel geld.

Nu komt mijn probleem. Ik lees hier om het forum dat je uit een gram 10/15 lijntjes kan halen, maar als ik echt iets wil voelen haal ik dat absoluut niet. Wil ik me echt super voelen dan is 1 lijn ongeveer 0,25 gram dus 4 lijntjes uit 1 gram coke. En dit super gevoel is dan van hele korte duur. Na 15/30 minuten voel ik hem nog wel, maar is het hoogte punt er echt vanaf en verlang ik eigenlijk al naar de volgende lijn.

Donderdag had ik zin om te gebruiken en ik heb van 17:00 tot 20:30 ongeveer 2 gram op, waarbij het laatste half uur bijna een gram in 1x. Toen heb ik me ruim een uur echt super gevoeld.

Dit lijkt mij niet normaal en ik vraag mij nu af of deze coke gewoon rotzooi is, of dat ik er niet zo gevoelig voor ben of misschien stel ik mij er teveel van voor en is het effect dat je na een klein lijntje krijgt het effect dat je behoort te hebben. Misschien gebruik ik de drugs wel gewoon verkeerd en moet ik iets anders gebruiken.

Voor de duidelijkheid ik wil me gewoon even goed voelen. Het gevoel alsof ik perfect ben en de hele wereld aan kan.

Die donderdag ging ik om 23:00 uur naar bed om vervolgens om 06:00 zonder te slapen uit bed te stappen om te gaan werken. Is dit normaal? Ik was de volgende dag niet echt moe dus dat is niet het probleem, maar ik woon nog bij mijn ouders en moet dus wel op bed blijven als ik niet wil dat ze iets gaan vermoeden.

Maar nu komt het grootste probleem, de volgende dag doet mijn neus erg veel pijn en heb ik het gevoel alsof ik zwaar verkouden ben. Dit duurt 2 dagen en dan is het weer weg. Vandaag heb ik er dus bijna geen last meer van. Maar ik ben benieuwd of dit normaal is of dat het een oorzaak heeft (behalve snuiven).

Ik ben bijna aan het einde van mijn verhaal, maar wil nog even 2 dingen weten. Hoe belangrijk is het om de coke goed te versnijden voor je het opsnuift? Moet ik hier echt aandacht aan besteden omdat grote stukken niet worden opgenomen of is een beetje hakken met een pasje genoeg?

Nu mijn laatste en misschien wel belangrijkste vraag. Ik ben normaal gesproken nogal onzeker en verlegen en coke lost dit probleem behoorlijk goed op. Daarom heb ik het vorige week tijdens het stappen gebruikt. Ik heb dan eindelijk de zelfverzekerdheid om naar vrouwen te stappen en een praatje te maken. Dit durf ik ook wel als ik dronken ben, maar dan komt er alleen maar onzin uit en ik weet dat vrouwen daar niet van houden. Ik ben alleen bang dat mensen zien dat ik gebruikt heb of dat ze op het een andere manier merken.

Wat is jullie ervaring hiermee? Is het goed te zien of iemand coke op heeft en aangezien mijn tong vaak verdooft raakt merken ze het als je met ze zoent?

sorry voor dit hele lange verhaal, maar ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hey Coke22269,

Coke moet je wel leren gebruiken, en meestal gebeurt dat door te beginnen met een lijntje en daarna misschien nog één en zo ontwikkelt zich dat meestal verder. Wat ik niet zo begrijp is dat je het een keer wil proberen en dan gelijk tien gram haalt, dat is best veel zeg maar.

Zeker de mate waarin je gebruikt, die is eerder weggelegd voor wat meer ervaren gebruikers. Heeft je neef er ook van gebruikt en voelde hij er wel wat van? En aangezien je neef dit vaker doet, kon hij er dan niet meer over vertellen?

Coke werkt inderdaad niet lang, maar door op de juiste manier te doseren, met kleine beetjes, komen de meeste gebruikers de avond fluitend door. Probeer gewoon eens 50mg te nemen en laat het een tijdje inwerken. Dan na een half uur nog een beetje en zo kun je voor je zelf een beetje uitvogelen wat het beste werkt. Als je grotere hoeveelheden neemt, werkt het ook relatief sneller uit. En of het goeie coke is weet ik niet, maar het lijkt me geen topkwaliteit. Of je hebt van nature al een grote tolerantie voor drugs.

Die donderdag ging ik om 23:00 uur naar bed om vervolgens om 06:00 zonder te slapen uit bed te stappen om te gaan werken. Is dit normaal? Ik was de volgende dag niet echt moe dus dat is niet het probleem, maar ik woon nog bij mijn ouders en moet dus wel op bed blijven als ik niet wil dat ze iets gaan vermoeden.

Zeker als je twee gram opsnuift in een paar uur wordt je daar flink opgefokt van en dan is het inderdaad niet raar dat je dan de hele nacht wakker ligt.

Maar nu komt het grootste probleem, de volgende dag doet mijn neus erg veel pijn en heb ik het gevoel alsof ik zwaar verkouden ben. Dit duurt 2 dagen en dan is het weer weg. Vandaag heb ik er dus bijna geen last meer van. Maar ik ben benieuwd of dit normaal is of dat het een oorzaak heeft (behalve snuiven).

Nee, dat is gewoon de coke. Echt funest voor je neus. En als je het niet gewend bent en je gaat ineens hele grammen naar binnen werken dan is het inderdaad niet zo gek als je neus niet zo best aanvoelt. Dat is echt heel normaal.

Nu mijn laatste en misschien wel belangrijkste vraag. Ik ben normaal gesproken nogal onzeker en verlegen en coke lost dit probleem behoorlijk goed op. Daarom heb ik het vorige week tijdens het stappen gebruikt. Ik heb dan eindelijk de zelfverzekerdheid om naar vrouwen te stappen en een praatje te maken. Dit durf ik ook wel als ik dronken ben, maar dan komt er alleen maar onzin uit en ik weet dat vrouwen daar niet van houden. Ik ben alleen bang dat mensen zien dat ik gebruikt heb of dat ze op het een andere manier merken.

De meeste mensen zien het niet als je coke hebt gebruikt, alleen als je te veel gebruikt. Dan raak je opgefokt en gespannen. En ook al weten ze dan misschien niet dat je coke hebt gebruikt, merken ze wel dat er iets aan de hand is. En als je er zelf niet druk over maakt, scheelt dat ook de helft. Als je gewoon overkomt zoals je je voelt, komt dat wel normaal over. Sommige gaan dan proberen normaal te doen als ze drugs hebben gebruikt, maar dit werkt vaak averechts.

Wat is jullie ervaring hiermee? Is het goed te zien of iemand coke op heeft en aangezien mijn tong vaak verdooft raakt merken ze het als je met ze zoent?

Nee, dat merken ze niet als je met ze zoent. Ik heb er in ieder geval nooit iemand over gehoord.

Oh ja, nog één ding:

Maar ik ben wijs en oud genoeg om mijzelf te beheersen en ik was er gewoon heel erg benieuwd naar.

Leuk dat je het denkt, maar zo zijn veel verslavingen begonnen. Het maakt niet uit of je 28 bent (kan zeker wel helpen), maar als je een aanleg hebt voor verslaving maakt je leeftijd niet uit. Ken ook iemand die op jouw leeftijd met drugs begon en hij was ook altijd anti-drugs, maar die eindigde wel in een verslavingskliniek. Hoeft bij jou echt niet zo te zijn hoor, maar denk er niet te gemakkelijk over. Coke is een erg gevaarlijke drugs. Daarbij ben je nog een keer onzeker, wat meestal een enorme aantrekkingskracht heeft tot drugs. En dat je "zo maar" in eens op donderdag twee gram coke opsnuift. Dat zou ook niet zo maar iedereen doen, denk daar wel goed over na.

Voor de duidelijkheid ik wil me gewoon even goed voelen. Het gevoel alsof ik perfect ben en de hele wereld aan kan.

Want normaal (zonder drugs) voel je dat niet? Zeker m.b.t. op de eerste zin.

shakes

Belezen gebruiker
Als ik jou was zou ik rustiger aan doen, als je net begint met coke (en nieuw bent met drugs) en dan al gelijk 10 gram haalt alsof het allemaal heel gewoon is zie ik het somber voor je in.

Verder klinkt het ook alsof het niet al te beste coke is, en daar heb je nog veel voor betaald ook. Een beetje dealer geeft 1.5g voor 50,-, dat is dus 12 gram (jaja is toch 4 pony packies meer) voor 400,- als je dan niet al nog meer korting krijgt.

de GT

Bewuste gebruiker
ik ga geen antwoord geven op je vragen, maar waarom heb je het niet eerst laten testen?
je hebt 28 jaar gewacht, je koopt 10 gram. Dan kan er toch ook wel nog 1 a 2 weken langer wachten bij tot je een testresultaat hebt?

Misschien zat in die 10 gram maar 2 gram coke en 8 gram levamisol. T zou me niets verbazen, zeker voor die prijs die je betaald hebt. Ik geef het hooguit een zuiverheid van 40 a 50%.

Google levamisol maar eens (zoek met name uit in welke mate coke ermee wordt versneden en wat de effecten ervan kunnen zijn). Vraag je daarna eens af of je die 10g wel ongetest op wil maken.

T is slechts een tip voor de beginner. Niet alleen kan je je gezondheid zo sparen, ook kan je je een hoop weg gegooid geld besparen, maar vooral je kan voorkomen dat je niks/weinig voelt van een lijntje.

HEt gaat er niet om dat je wit poeder snuift, het gaat er om dat je coke snuift. Ga daarom ook niet slechts op zoek naar wit poeder (of, blok, of bolletje), maar specifiek opzoek naar coke. Als je het eenmaal gekocht heb, vergewis je er dan ook voor 100% van dat het coke is. En dat laatste kan feitelijk maar op 1 manier.

Coke22269

Newbie
Iedereen bedankt voor jullie reacties. Ik reageer bericht nu pas omdat ik het bericht onder invloed heb geschreven en niet durfde te kijken.

Maar jullie hebben gelijk. Ik ben erg dom geweest maar gelukkig heb ik er van geleerd.

Hoewel mijn neef verslaaft is en erg veel/vaak gebruikt heeft hij er blijkbaar weinig verstand van. Hij heeft geen probleem met slechte goedkope drugs, maar het kan zijn dat dit komt doordat hij van te voren meestal veel drinkt en dat hij de goede waarschijnlijk niet kan betalen.

Ik heb nu 1 gram bijna pure coke (85% kost ook 85 euro)(is dat een goede prijs?) en heb hier al een paar kleine lijntjes van op. Nu weet ik dat de rest rotzooi was. Dit is dus wat ik vanaf nu ga halen en het blijft om bij één gram per keer en kleine lijntjes.

Enige nu is nog dat ik na één lijn eigenlijk niet meer kan stoppen en ze net te snel achter elkaar pak, maar dat lijkt mij normaal toch?

Ik heb ook gemerkt dat het voor mij geen drugs is om mee te gaan stappen. Ik denk nu ook dat iedereen het ziet. Laatste keer werd ik ook een paar keer aangesproken maar alleen door andere gebruikers dus of de rest het ziet weet ik niet maar zo voelt het wel.

Morgen

de GT

Bewuste gebruiker
sommigen zullen zeggen dat het duur is. Hou zelf in t achterhoofd dat de meesten die dat roepen zelf 40 of 50e betalen, maar daarvoor niet weten hoe zuiver hun meuk is.

Als ze 40 betalen voor 30% meuk, ben jij dus goedkoper uit. Je bent 100% zeker weten goedkoper uit dan de gemiddelde coke gebruiker. Dus in die zin is het een goede prijs.

shakes

Belezen gebruiker
Heb je die 1 gram laten testen? 85% puur lijkt mij stug in nederland, hoewel het natuurlijk altijd mogelijk is :)

Coke22269

Newbie
Weer een beetje, laat en ik heb het laten testen ja. Viel een beetje tegen het was namelijk 61%. Maar alsnog veel beter dan wat ik gewend was.

Heb het nu een paar weken niet gedaan en afgelopen weekend weer een grammetje gehaald. Ik begin het nu goed onder controle te krijgen. zodra ik het minder voel worden leg ik een klein lijntje bij en ik had afgelopen weekend zelfs over.

Moet zeggen dat ik me de volgende dag ook een stuk beter voel met dit spul. Ik ben wat moe omdat slapen geen optie is, maar verder geen last van mijn neus of ergens anders van.

Volgend jaar is MDMA crystallen proberen en kijken of dat wat is.

BoNG

Newbie
Beste,

Ik vond je tekst heel leuk om te lezen, vandaar dat ik een antwoord wil geven op de vragen die je stelde.

Over het effect: je zei dat het 30 minuten erg euforisch is, wat een normale duur is. Daarom is cocaïne ook een verslavende drug. Ik heb eerst ook speed gebruikt voor iets minder dan een jaar, ik vind amfetamine heel erg leuk, dan pak ik in plaats van de auto, de fiets. ;p
Natuurlijk, de duur van amfetamine ligt wel langer dan cocaïne, maar cocaine is wel een beetje "harder" moet ik zeggen. Nogmaals, de duur van cocaïne hangt ook af van persoon tot persoon, ik ken ook iemand die 2 uur erg hard gaat op cocaïne wat natuurlijk erg voordelig is. Maar als je een lage bloeddruk hebt (gemiddeld) is de duur ook lager omdat je minder snel opgehitst raakt. Bij mij is het een gemiddeld van ongeveer 45 minuten. Ik geraak ook aan niets verslaafd, het enige wat ik nu nog doe is af en toe een pilletje nemen. (bij voorkeur de Utrechtse Blauwe Ying Yang) Natuurlijk, moet je uitkijken met "overdreven" gebruik, zoals je zei, je hebt enkele vrienden eronderdoor zien gaan, wat natuurlijk geen leuke ervaring is. Ik zou zeggen: Leer je eigen grenzen kennen, en laat het je dagelijks leven niet in de pad staan.

Hopelijk was deze informatie een beetje bruikbaar voor je.

Mvg, BoNG

Bovenaan