Aceton was

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

ADR

Newbie
Beste DF-leden,

Ik wil graag mijn speed wassen met aceton. Ik kan niet duidelijk vinden waar ik de beste aceton kan kopen voor zo min mogelijk verlies van speed. Als iemand mij zou kunnen adviseren waar ik dit het beste zou kunnen kopen zou ik dat erg waarderen! :)

Is het ook mogelijk om miauw te wassen met aceton? Iemand ervaring?

Space Criminal

Bewuste gebruiker
Beste DF-leden,

Ik wil graag mijn speed wassen met aceton. Ik kan niet duidelijk vinden waar ik de beste aceton kan kopen voor zo min mogelijk verlies van speed. Als iemand mij zou kunnen adviseren waar ik dit het beste zou kunnen kopen zou ik dat erg waarderen! :)

Is het ook mogelijk om miauw te wassen met aceton? Iemand ervaring?
Aceton zit in nagellak remover, echter is dat met parfum en verdund. Maar je kan bij de drogist gewoon een flesje onverdund halen. Dat is volgens mij pure aceton.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Bleko aceton is alleen maar aceton volgens het veiligheidsblad. Watervrij (bijna, 100% puur bestaat niet.)

Kijk maar bij de bouwmarkten of op internet.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Je moet er op letten dat je echte aceton koopt en geen eco-aceton (dat is een milieuvriendelijke aceton-vervanger)

Die van het kruidvat is een goeie, maar ook wat aan de prijs. Ook zit er een maximum aan, althans bij de winkel bij mij in de buurt: maximaal 4 flesjes.

Bij de bouwmarkt kan je grotere verpakking kopen, maar goed opletten dus dat je de juiste koopt want eco-aceton is dus geen echte aceton.

Als je t niet direct nodig hebt gewoon op internet zoeken en de goedkoopste bestellen.

Revolutionair

Wijs gebruiker
Bij een bouwmarkt zoals de Gama.
Dat is puur.
Staat bij de verf enzo.
Nagellak remover moet je niet kopen.
Er zit zooi in wat je niet in je pep wilt hebben.
Ik betwijfel ook of het wel goed werkt aangezien het niet puur is.
Ik was toevallig op zoek vandaag op dit forum waar je dit kon kopen.
Gevonden! Thanks!

rickert

Newbie
Ik was toevallig op zoek vandaag op dit forum waar je dit kon kopen.
Gevonden! Thanks!
Mocht je langs de bouwmarkt gaan, let dan inderdaad op wat acht.zes zei en kijk goed op de fles of het geen eco-aceton is (zie afbeelding). Ik heb zelf tot op heden geen bouwmarkt kunnen vinden die de juiste had (alleen eco of helemaal geen).

De oranje flesjes van de Kruidvat hebben 't bij mij altijd goed gedaan. Echter heeft een fles Bleko aceton (Witte fles, oranje met zwart label) de voorkeur vanwege het formaat en prijs en mogelijkheid om te laten bezorgen (op afhaalpunten). Veel fijner naar mijn idee dan meerdere keren naar een Kruidvat moeten om erachter te komen dat het schap leeg is :grin:

Bijlagen

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan