Acne bij coke gebruik

Mcrazy

Belezen gebruiker
Heyhey lieve leden,

Ik gebruik sinds kort weleens wekelijks coke. 2/3 keer. Nu heb ik acne aan mijn rechterzijde van mijn wang. Ik zit er niet aan en pulk er niet aan. Heb antibiotica gekregen om op mijn huid te deppen. Kunnen de rooie irritatie/acne plekken van de coke komen?

Alvast bedankt.

Gr,

Me🫠

Pinnacle

Belezen gebruiker
Coke kan een slechte invloed hebben op je huid, ook rooite irritatie/acne. Wat veel meer effect heeft (in mijn ervaring, gebruikte een aantal jaren gelede ook wekelijks coke), is dat coke je slaap en gezond eten verstoord. Als je weinig slaapt en niet goed eet, gaat je huid veel sneller achteruit. Ik weet niet of je er ook veel bij zuipt, maar de combinatie zorgde er bij mij destijds voor dat ik er erg slecht uitzag (uitdroging + te weinig slaap + slecht eten = matige huid)

Mcrazy

Belezen gebruiker
Coke kan een slechte invloed hebben op je huid, ook rooite irritatie/acne. Wat veel meer effect heeft (in mijn ervaring, gebruikte een aantal jaren gelede ook wekelijks coke), is dat coke je slaap en gezond eten verstoord. Als je weinig slaapt en niet goed eet, gaat je huid veel sneller achteruit. Ik weet niet of je er ook veel bij zuipt, maar de combinatie zorgde er bij mij destijds voor dat ik er erg slecht uitzag (uitdroging + te weinig slaap + slecht eten = matige huid)
Bedankt voor je antwoord. Ik probeer er naast goed te eten en genoeg water te drinken. Ik zuip er haast nooit iets bij. Kan ook iets anders zijn hoor. Heb nu antibiotica gekregen van de huisarts.

Bovenaan