Actief door truffels

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Moon332

Newbie
Ik vraag me af of er meer mensen zijn met deze ervaring, de mensen in mijn omgeving die truffels gebruiken worden er namelijk juist heel rustig van en kunnen rustig 4 uur stil liggen.
Ik zelf echter word juist heel druk, ik kan niet stil zitten, zie vanalles, heb heel veel behoefte aan menselijk contact en heb zelfs een keer 4 uur lang de slappe lach gehad.
Ik heb een keer geprobeerd mezelf te dwingen rustig te blijven liggen omdat ik het gevoel had dat ik het fout doe en het zo hoort maar dat was echt een verschrikking, ik werd helemaal gek van mezelf omdat alles in mij wou bewegen, ontdekken, lachen en praten.

Zijn er meer mensen die op deze manier op truffels reageren?

Ik vind het echt super als ik mezelf gewoon laat gaan en in een soort stuiterbal verander die alles wilt aanraken en soms zelfs kussengevechten wil beginnen met mijn partner terwijl ik intussen vanalles zie aan kleuren en vervormingen. Maar ken geen verhalen van mensen die dit ook hebben dus vraag me dan toch af of ik nu heel raar ben of dat het gewoon een onderbelichte kant van truffels is

• Like
Waarderingen: ljuv

mitchieee

Bewuste gebruiker
als ik truffels op heb kan er van alles gebeuren of ik zit als een zitzak ergens naar te staren en in me eige hoofd bezig ,maar ken in 1 klap omslaan als er een bepaald nummer op komt dan ga ik harder dan ik op xtc ga

menselijk contact niet persee het moete wel mensen zijn die trippen want anders kan ik gewoon niet communiceren met de ander

en ondekken ook wel wil graag naar buiten maar durf meestal niet want tog is het eng buiten

meestal vind ik t tog wel fijn muziek op te doen me zelf in tewikkele in me deken en me oge dicht te doen, en iedereen is raar als die trip middele op heeft :wink:

• Like
Waarderingen: ljuv

ljuv

Badass junkie
Ohjaaaaa, bij mij kan de trip ook heel erg in fases gaan. Dat ik eerst echt sta te rennen/ springen/ dansen van de energie, om vervolgens een uur lang naar het plafond te staren en geen woord kunnen uitbrengen. Kan ook weer per trip verschillen, maakt het juist zo leuk vind ik! Ben ook altijd héél erg bezig met de mensen met wie ik trip. Vond het daarom wel fijn om een keer alleen truffels te hebben gedaan (en toen had ik alsnog moeite alleen met mezelf bezig te zijn lol, gewoon een sociaal diertje).

Mijn vrienden hebben dit trouwens ook hoor! Dat drukke en de al helemaal de lachkicks! Dus zou jezelf lekker niet dwingen en er inderdaad van genieten zoals je vgm al deed :blush:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan