Activiteit psylocibine

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Gooooeeeedenavond

Vanavond ben ik tripsitter voor twee meiden. Zij gaan allebei een psylocibine trip voor het eerst doen. Een van de meiden heeft ervaring met speed, wiet en xtc, de ander met Ketamine en wiet. Voor hun dus allebei de eerste keer. Het plan is met een lage dosering te starten en als dit niet genoeg is rustig bij te nemen. Ik blijf hier nuchter bij.
Ik vroeg me af of jullie wat leuke activiteiten weten?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Goeeeeddeemiddaagg

Gewoon lekker laten trippen joh, dan blijkt vanzelf wat leuk is. :) De simpelste dingen zijn waarschijnlijk toch al interessant. Eventueel wat geschikte muziek op zetten, maar ik zou het niet teveel gaan sturen voor ze.

Bijnemen is niet echt ideaal met psychedelica hè. Al beweren sommigen dat het werkt bij ze. Maar tussen de 8 en 10 gram of zo zouden ze op zich wel moeten merken.

Martinus

Wijs gebruiker
Op de bank of vloer leggen en lekker wegsmelten in de cosmos. Voelen aan je lichaam hoe de grenzen tussen jou en je omgeving verdwijnen. Hoe jij en je bank wel 1 geheel lijken.
Ervaren hoe het is om bijna geen wil meer te hebben waardoor gewoon niks doen al het leukste ding op aarde lijkt te zijn.

Alvast dat is wat ik vaak doe. Word er altijd heel vredig van. Muziek heb ik nog nooit geprobeerd. Vaak als ik de paddenstoelen voel opkomen dan is mijn wil voor entertainment 100% weg en is een leeg glas al eindeloos fascinerend

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Wat een... Interessante ideeën allemaal! Denk ik.
Boswandeling klinkt leuk.
Heeft iemand BTW nog enig verstand hoelang speed goed blijft. Ik heb hier van minimaal een half jaar oud en ik dacht zo kom ik wat sneller de avond door...

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Natuurfilms kijken, naar buiten, op avontuur in je eigen huis gaan, lekker liggen met je ogen dicht en puur naar de muziek luisteren, lekkere dingen eten, de bestel-een-pizza-thuisbezorgdpuzzel oplossen.

Of natuurlijk kijken hoe het loopt en niets voorbereiden!

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Ja plannen zijn gewijzigd. Ik vond 't toch een beetje too much om voor twee personen trip sitter te zijn de eerste keer. Zeker als die personen nog nooit psychedelica gebruikt hebben. Dus nu gaan ze aan de pillen maar ik wou misschien die speed opsnuiven maar mijn dealer is zo vervelend geweest d'r geen houdbaarheids datum om te plakken. Pfff haat het als ze dat doen zeg

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Alvast dat is wat ik vaak doe. Word er altijd heel vredig van. Muziek heb ik nog nooit geprobeerd. Vaak als ik de paddenstoelen voel opkomen dan is mijn wil voor entertainment 100% weg en is een leeg glas al eindeloos fascinerend
Heb ik bij paddo's en truffels ook. Tijdens de piek dan, daarna ga ik wel muziek luisteren. Maar zelfs muziek - iets waar ik normaal zo van hou - verlies ik mijn interesse dan voor tijdens het pieken. Tenminste, voor aardse muziek. Want tijdens trips hoor ik ook weleens muziek van een niet fysieke bron. Maar dat ontstijgt aardse muziek zo erg, dat is eigenlijk niet meer te vergelijken. Alsof ik normaal maar een piepklein gedeelte van het hele spectrum aan tonen kan horen (net zoals we maar een klein deel van het kleurenspectrum zien) en dat dan in één keer helemaal verbreedt wordt en ik onmogelijke klanken hoor, maar niet zomaar klanken maar echt als muziek, harmonisch met elkaar. Mooiste wat ik ooit gehoord heb... Muziek van de engelen... Maar wat ik me ervan kan herinneren verbleekt bij het echt horen op dat moment...

Ugh... Ik moet ook weer eens psilo gaan doen...

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Ja plannen zijn gewijzigd. Ik vond 't toch een beetje too much om voor twee personen trip sitter te zijn de eerste keer. Zeker als die personen nog nooit psychedelica gebruikt hebben. Dus nu gaan ze aan de pillen maar ik wou misschien die speed opsnuiven maar mijn dealer is zo vervelend geweest d'r geen houdbaarheids datum om te plakken. Pfff haat het als ze dat doen zeg

een maat had nog een pondje liggen uit 2005 ofzo..
één harde bonk!
3 jaar geleden hebben we daar van zitten schrapen..
en het werkte nog! :tongueout:

Cerberus

Wijs gebruiker
Ja plannen zijn gewijzigd. Ik vond 't toch een beetje too much om voor twee personen trip sitter te zijn de eerste keer. Zeker als die personen nog nooit psychedelica gebruikt hebben
Dat valt echt wel mee man. Zeker als ze geen te hoge portie nemen. Meeste mensen doen hun eerste keer gewoon zonder tripsitter.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
lijkt me idd best wel een hele verantwoordelijkheid.
2 mensen tripsitten.
kan potentieel pittig uitpakken.

kheb zelf nooit een tripsitter gehad.
zelf ook nog nooit gedaan.

man, ik kan me nog een keer herinneren toen ik en 2 vrienden paddos op hadden toen we 17 waren.
ineens kwamen de ouder thuis.
zwaar flippen.
we zaten in het donker om een kaars heen
en de moeder vroeg, wat doen jullie?
ik stamelde iets van, we houden een seance.
de moeder zei, ik vind het maar raar hoor.
de vader was een dominee notabene.
we kregen sinaasappelsap en suikernoten.
in onze ogen ironisch omdat dat in onze beleving dingen waren die paddos zouden dempen.
we begonnen de suikerpindas van het balkon the gooien.
blijkt daar ineens die vader te lopen met de hond. oeps!
zoon moet beneden komen praten en zegt dat we geblowd hadden.
ook niet naar hun normen, maar goed.
later in de nacht ging ik naar de wc.
komt ineens die moeder tevoorschijn uit de slaapkamer en knoopt een gesprek met me aan.
zo van, jullie moeten voor elkaar zorgen en geen slechte dingen doen.
ondertussen golven de muren om me heen
het was een heftige ervaring
maar we hebben ons er doorheen geslagen.

heb met één van die vrienden ook eens 25 gram paddos en xtc pil de man op.
supertof.. ( we zagen écht een enorme vallende ster )
totdat we wilde dat het stopte.
we begonnen vitamine c tabletten te kauwen.
die waren zo zuur en droog dat we bijna niet meer konden ademen.
voelde als gif.. en haast vloeken in de kerk die paddo's heet.
later thuis viel hij als een blok in slaap.
ik blijf altijd overal wakker van.
op een gegeven moment dacht ik dat ik dood ging.
geen pijn maar wel creperen.
dat duurde uren tot!..
klokslag 12 uur 's-middags.
ineens was het in één keer over.
kiplekker voelde ik me.
nul slaap, maar toch.

ik heb het idee dat paddo's /truffels het serotonine gebruik bij mdma op de één of andere regulieren.
vaker meegemaakt.

excuses voor de off topic.

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Dat valt echt wel mee man. Zeker als ze geen te hoge portie nemen. Meeste mensen doen hun eerste keer gewoon zonder tripsitter.
Ik weet het. Ik heb het de eerste keer ook in m'n eentje gedaan. Niet dat dat zo goed ging maar alsnog als je laag zou doseren enzo. Maar ik had eigenlijk ook niet zo'n zin om de hele avond nuchter op twee trippende mensen te letten, had zelf ook wel zin om wat te gebruiken. Heb namelijk al een half jaar niks meer gebruikt helaas.
Paddo trip een ander keertje met het meisje dat al eens xtc en speed had gedaan

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
lijkt me idd best wel een hele verantwoordelijkheid.
2 mensen tripsitten.
kan potentieel pittig uitpakken.

kheb zelf nooit een tripsitter gehad.
zelf ook nog nooit gedaan.

man, ik kan me nog een keer herinneren toen ik en 2 vrienden paddos op hadden toen we 17 waren.
ineens kwamen de ouder thuis.
zwaar flippen.
we zaten in het donker om een kaars heen
en de moeder vroeg, wat doen jullie?
ik stamelde iets van, we houden een seance.
de moeder zei, ik vind het maar raar hoor.
de vader was een dominee notabene.
we kregen sinaasappelsap en suikernoten.
in onze ogen ironisch omdat dat in onze beleving dingen waren die paddos zouden dempen.
we begonnen de suikerpindas van het balkon the gooien.
blijkt daar ineens die vader te lopen met de hond. oeps!
zoon moet beneden komen praten en zegt dat we geblowd hadden.
ook niet naar hun normen, maar goed.
later in de nacht ging ik naar de wc.
komt ineens die moeder tevoorschijn uit de slaapkamer en knoopt een gesprek met me aan.
zo van, jullie moeten voor elkaar zorgen en geen slechte dingen doen.
ondertussen golven de muren om me heen
het was een heftige ervaring
maar we hebben ons er doorheen geslagen.

heb met één van die vrienden ook eens 25 gram paddos en xtc pil de man op.
supertof.. ( we zagen écht een enorme vallende ster )
totdat we wilde dat het stopte.
we begonnen vitamine c tabletten te kauwen.
die waren zo zuur en droog dat we bijna niet meer konden ademen.
voelde als gif.. en haast vloeken in de kerk die paddo's heet.
later thuis viel hij als een blok in slaap.
ik blijf altijd overal wakker van.
op een gegeven moment dacht ik dat ik dood ging.
geen pijn maar wel creperen.
dat duurde uren tot!..
klokslag 12 uur 's-middags.
ineens was het in één keer over.
kiplekker voelde ik me.
nul slaap, maar toch.

ik heb het idee dat paddo's /truffels het serotonine gebruik bij mdma op de één of andere regulieren.
vaker meegemaakt.

excuses voor de off topic.
Niet erg hoor dat off-topic. Off topic zijn meestal de interessantste verhalen haha. Klinkt niet als de beste trip ooit haha. Weet niet wat je d'r van vond?

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Niet erg hoor dat off-topic. Off topic zijn meestal de interessantste verhalen haha. Klinkt niet als de beste trip ooit haha. Weet niet wat je d'r van vond?

kvond het het heftig maar het heeft m'n geest gesterkt in beide gevallen.
zo van, het komt sowieso goed.
sindsdien nog wel heftige drugs ervaringen gehad maar heb een sterke regiekamer
en relativerings vermogen.
op weed ook heel erg fout gegaan ooit. onderschat die shit niet!
als mijn recente 3-meo-pcp ervaring m'n eerste drugs ervaring ooit was weet ik niet wat er van over zou zijn. ( zie tripreport )
hersengymnastiek.. trainen die breinspier! :wink:

Martinus

Wijs gebruiker
Ik heb nog nooit getript met een tripzitter. De tripzitter wil namelijk ook gewoon trippen.

Een maat van mij wou graag paddo's proberen en toen heb ik samen met hem 3 keer getript. We begonnen met 2 gram. Toen 3 gram een maand later en daarna heeft hij 5 gram gegeten en ik een 4 LSA zaden.

Rustig aan beginnen. Als je niet meteen in het diepe springt of rare drugs combinaties gaat doen valt het in mijn ervaring wel mee.
Maar ja. Ik ben 1 persoon. Wat weet ik.

Angst is een vloek die je over jezelf uitspreekt.
Ik woon op 12 hoog en ik ben tot nu toe nog niet uit mijn raam gesprongen :grimacing:

Bovenaan