1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Actrice opgepakt met grote hoeveelheid drugs

Discussie in 'Nieuws en actualiteiten!' gestart door KropSla, 22 jul 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. KropSla

KropSla DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

"De Nederlandse actrice Imanuelle Grives is zondag opgepakt op het Belgische festival Tomorrowland omdat ze een grote hoeveelheid drugs, waaronder zo'n honderd xtc-pillen en 20 gram cocaïne, bij zich had.

Volgens Grives' advocaat Koen Vaneecke bereidde de actrice zich voor op een nieuwe rol en was het drugsbezit "een uit de hand gelopen experiment". "Mijn cliënte heeft de gewoonte zich zeer goed voor te bereiden voor een nieuwe rol."

https://www.nu.nl/achterklap/596878...ves-opgepakt-met-grote-hoeveelheid-drugs.html

Gewoon zich zeer goed willen voorbereiden voor haar nieuwe rol....:sweatsmile:

2. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

Ze had beter kunnen zeggen dat ze helemaal niet Imanuelle Grives is, maar gewoon een heel goede imitator.

3. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Het is te hopen dat deze actrice nooit een seriemoordenares zal moeten spelen.

Ik zie het al voor me: 'Hoe verklaart u al die moorden?'
    'Nou ja, mijn cliente heeft de gewoonte zich zeer goed voor te bereiden op een nieuwe rol.'

Perenijsje, ZERO-, Eve's drop en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Oops. :|

5. ATGC

ATGC Belezen gebruiker

Azarius vaporizers and accessories
Laden...