1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ADD en Speed

Discussie in 'Speed' gestart door Reno010, 25 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Reno010

Reno010 Newbie

Goedenavond,

Ik heb het idee dat ik ADD heb en ik ga me dan ook laten testen binnenkort. Van speed en coke en alcohol ook trouwens krijg ik wel rust in me hoofd. Maar met speed op krijg ik ook zeker energie en zin om los te gaan. Zou het dan wel kunnen dat ik ADD heb? Lees namelijk dat de meeste mensen met ADD er juist rustig van worden?

Gr

2. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Weet niet veel van add af.
    Ik heb een vorm van autisme en ben heel druk in m'n hoofd en 'prikkel' gevoelig.
    Speed geeft mij ook rust in m'n hoofd en zorgt ervoor dat ik helder kan nadenken en focussen/concentreren.
    Als je niet veel speed neemt maar gewoon een beetje tot je het gevoel hebt dat je die rust ondervind.
    Zijn de pep effecten niet zo overduidelijk.

Kortom de rust in je hoofd betekend niet persee dat je ADD hebt, speed werkt op iedereen anders.
    En als je gewoon een redelijke dosis speed neemt krijgt iedereen energie en heeft zin om dingen te ondernemen.
    Alleen de een krijgt behoefte aan een flink stamp feest en de ander kan zich gewoon goed concentreren en dus ook rustige dingen doen.

Disclaimer: ben nu onder invloed van speed.

3. Ik zelf heb ook add ik ben er ook mee gediagnosticeerd. Ik zelf word altijd rustig van speed zowel in mijn hoofd als lichamelijk . Wel heb ik dat als ik speed op een feestje pak ik los kan gaan.

Reno010 vindt dit leuk.
  4. Lichtjeshemel

Lichtjeshemel Experimenterende gebruiker

Probeer het een keer, zou ik zeggen. :grin: Ik heb zelf ook add en mijn theorie is ook dat ik juist rustig word van speed, maar heb het nog nooit getest. Ben ik wel van plan binnenkort te doen.

Probeer het een keer in een setting waar allebei de uitkomsten wenselijk kunnen zijn, bijvoorbeeld op een after. (Het lijkt mij iig nogal een domper als je op een feetje een boost wil krijgen en juist het tegenovergestelde bereikt, haha).

Reno010 vindt dit leuk.
  5. Ketaboy

Ketaboy Bewuste gebruiker

Ik raak helemaal Zen van pep, zowel mentaal als fysiek, vaak met een tintelende sensatie over mijn kruin. Op een feestje of bij iets wat inspanning kost, kan ik echter wel keihard blijven doorgaan. Ik heb zelf ook de diagnose ADD, met mij veel van mijn speedgebruikende kameraden, die overigens allemaal ook 'rust' ervaren bij het onder invloed zijn van speed.

6. DanielK

DanielK Newbie

Hallo
    Ok ben al heel wat jaartjes speed gebruiker
    Ik gebruik dit omdat ik dan minder pieker over van alles
    Het maakt me het mij wat gemakkelijker om bepaalde dingen te doen
    Nu is het dat er heel wat word geknoeid met speed
    Ik ben al naar een paar dokters geweest om te vragen of in eventueel dextro of iets andrs kan krijgen
    Maar word niet geholpen wat kan in hieraan doen

7. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Dextro is gewoon bij elke supermarkt, bemande benzine pomp, snoepwinkel etc te koop.

https://www.ah.nl/producten/product/wi35686/dextro-citroen

Bij de AH bijvoorbeeld.

8. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ja, met uppers gaan de zaken je wel wat gemakkelijker af, dat staat als een paal boven water. Maar of het verstandig is om daarvoor uppers te gebruiken in het dagelijkse leven? nee.
    Gebruik een grote spiegel/bord daar knoei je echt niet zo gauw mee. Mocht je de vraag anders bedoelen, laten testen en/of wassen met aceton. (en ook niet knoeien met aceton want dat bijt echt alles weg, gemeen goedje)
    Vind je t gek? T zou wat zijn als de dokter je je drugs voorschrijft op kosten van de maatschappij.

De Dunne vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - ADD Speed
  1. somango
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    4.303
  2. hardcoremf
    Reacties:
    25
    Weergaven: