1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Advies gevraagd xtc met 2cb

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Wowflow, 18 sep 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Wowflow

Wowflow Newbie

Ik heb vragen wat betreft het mogelijk combineren van xtc en 2cb op een feest. Ervaring met beide, gescheiden gebruik.

Man
    23
    180cm
    75 kg

Ten eerste, is het leuk om op een feest eerst xtc te gebruiken en dan daarna nog wat 2cb te pakken? kan je daarmee(de 2cb) goed door feesten?

Mijn ervaring met 2cb op zich in een lage dosis, +- 10mg, is dat het euforisch, lachen, en energiek is. Maar is dat na xtc ook nog zo? Space je dan niet te veel weg?

Het idee om de nexusflip te gaan doen is gekomen omdat ik max 4,5 uur lekker kan gaan op xtc, en ik toch eens wat langer onder invloed wil zijn op een feest. Maar zonder gebruik van pep/sos enz. en na het feest ook nog even wil genieten.

Mijn idee: (feest van 21:00 - 06:00)

00:15 > inname 105mg mdma
    02:00 > inname 60mg mdma
    03:45 > inname 10mg 2cb

Maar mijn idee zit ik dan na afloop van het feest nog in de 2cb flow wat wel lekker is om niet te crashen voordat ik in bed lig..

Maar gaat dit werken? Andere tijden, dosering, of zeggen jullie, gewoon alleen xtc vanaf 01:30?

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

3. 420.038

420.038 Experimenterende gebruiker

De nexusflip is een gegarandeerd succes voor een goeie trip! De dosissen die je hebt zijn wel wat laag in vergelijking met andere 'nexusflip reports', je kunt bijvoorbeeld ook 20mg 2-cb ipv 10mg doen als je vooral een 'hallucinatie/visuals' trip wilt. Als je vooral het hele feestje lekker wil gaan zou ik aan het begin een dosis van 150mg MDMA aanraden.

Kies vooral wat jij lekker vindt en ik hoop voor je dat het een leuke trip wordt!

4. Rosie

Rosie Belezen gebruiker

Interessant. Hier zit ik ook aan te denken.
    Heb een feestje volgende week. Xtc staat zeker op de planning. Maar ik neem ook 2cb mee.
    Wilde wellicht gaan voor

- 100 mg mdma
    - 50 mg mdma
    - 12 mg 2cb

De mdma is wat hoog gedoseerd. Vorige keer had ik 167 mg, dat was niet nodig. Het nu een pilletje van 200 mg. Dus halfje en een kwartje.

2cb heb ik getript op 8 mg. Maar moest het wel sturen in een trip. Kon er zo me stoppen zeg maar.
    Dus iets hoger, maar wil toch niet gelijk 2 pilletjes droppen. Weet ook niet hoe ik reageer met een Nexusflip.

We gaan het merken. Of niet. Als ik op dat moment toch niet wil, laat ik ze lekker in mijn zak zitten :)

Azarius vaporizers and accessories
Laden...