Advies over dosering truffels + welke soort?

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik zit nu midden in 8 dagen lang elke dag 12uur keihard werken. Echter wil ik na deze 8 dagen niet direct na het werk naar huis rijden (zit op 3 uur afstand van huis) en ga ik dus een hotelletje boeken voor 1 extra nacht voor ik weer naar huis ga. Ik werk tot 07:00 in de ochtend. Ik zou dan daarna naar t hotel gaan en slapen tot de middag. Echter heb ik dan nog de hele avond + een klein deel nacht (afhankelijk van wanneer uitcheck is) voor een trip. De laatste keer truffels (zie mn tripreport: 10 gram atlantis- geplakt aan de bank) hebben toch weer extreem de interesse gewerkt in deze "heerlijk smakende" schimmels. Ik zit goed in mn vel, mn nieuwe job bevalt me erg goed + de hotelkamer zonder externe prikkels, dus set en setting zijn goed.

Ik zit eraan te denken de atlantis weer te gaan doen aangezien ik meerdere soorten heb geprobeerd maar alleen de atlantis werkte naar mijn idee. Hoe kan dit?

Ik had vorige keer 10gram maar dat was een heel laidback stoned achtig gevoel met minimale visuals. Ik wil echt wel een zware trip krijgen met geometrische vormen en dergelijke. Mooie kleuren. The real deal. Ik heb veel tripervaring met 2cb en lsd op max 200microgram. Truffels niet extreem veel ervaring. Verder microdose ik sinds een week of 3+/- elke 3 tot 4 dagen met 10-15mic 1p-lsd. Ook daarin hoe zit dit met tolerantie?

Qua soort? Er zijn vele soorten truffels maar atlantis heb ik goeie ervaring mee. Zeggen jullie neem die weer of probeer een andere? Zijn de visuals van andere soorten anders?

En qua dosis? 10gram is mwahh. Is 20gram dan mindblown? Of moet ik 25 of 30 gram nemen? Hier heb ik echt totaal geen verstand van namelijk.

K hoor t graag.

XMR

Wijs gebruiker
Ik zou gewoon lekker uitrusten en de trip een andere keer doen. Nu klinkt het alsof je een trip ergens snel tussen in je agenda probeert te proppen (kan zijn dat ik er naast zit), maar meestal werkt dat niet zo positief uit.

Het lijkt mij eerlijk gezegd ook helemaal niet fijn om in een kleine hotelkamer te trippen. Zou een beetje voelen alsof ik opgesloten zit.

Pinnacle

Belezen gebruiker
De verschillende soorten truffels bevatten variërende hoeveelheden Psilocybine, de werkzame stof. Verder maakt het niet uit wat voor soort je neemt, die dingen die erop staan over wat voor trip je ervan krijgt, is allemaal marketing('neem gewoon de sterkste maar pak minder, das voordeliger' aldus een smartshopmedewerker tegen mij jaren geleden). Ik heb zelf wel is die atlantis genomen toen ik voor de eerste keer tripte op truffels, kreeg eenzelfde soort trip als jij beschrijft.

Als je een sterkere trip wilt zou ik high hawaiians pakken (of wat de sterkste variant die ze hebben bij de smartshop ook is), een half bakje daarvan gaf me al een flink visuele trip vergelijkbaar met een goede 2cb/lsd trip. Heel bakje is wel voor een paar uur god zien, maar als je echt die intense trip wilt, is het bij truffels nog redelijk goed te doen is mijn ervaring. Zorg dat je een lege maag hebt, je kan er eventueel thee/tek van zetten, dat versterkt de effecten nog wat, zorg wel dat je dan even googlet hoe je dat doet, anders verpest je een goede portie truffels.

Je microdosen zal wat effect hebben, want LSD en truffels hebben kruistolerantie, ook qua set/setting zou ik het niet per sé in een hotelkamer doen, zeker niet als je voor een grote dosis gaat, maar dat kan je zelf beter inschatten dan ik.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Supertof plan! Ik hou erg van dit soort set en setting. Zorg wel dat je alles (eten, drinken, muziek, opladers e.d.) in je kamer hebt.

Ik zou het bij dezelfde soort houden die je gewend bent en de dosis verdubbelen.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Heb besloten dat ik toch voor een lsd trip ga aangezien mijn planning wat verandert is. Ik heb nu de mogelijkheid om tot diep in de nacht te kunnen trippen. Ik twijfel alleen vreselijk of ik voor 250 of 275 zal gaan. Laatste keer was 200 maar dat was een batch van 2.5 jaar oud. Dit is een nieuwe verse batch. Gaat die 25mic veel verschil maken? En is 250 een grote stap tegenover 200? Aangezien ik op 200 erg onder de indruk was, maar ik toch wel nog even een stap dieper wilde gaan.

Bovenaan