Advies

Power

Newbie
Weet iemand een goede smartshop in Deventer waar ze goede niet te dure producten ( die weinig effect hebben ondanks het verkooppraatje) verkopen? De Stoelendans daar ben ik al een keer geweest Ik vind ze overdreven duur en hebben echt geen goede producten jammer genoeg.
Aangezien 3mmc verboden is zoek ik eigenlijk iets wat daarop lijkt dus heb je tips heel graag thanks

Power

Newbie
Wat doe ik nou weer fout? Dit is gewoon een vrijheid-blijheid site en ik vraag gewoon advies leg eens even uit

Power

Newbie
Ik begrijp je niet Ik doe alles volgens de regels Ik vraag gewoon om voorlichting en advies en als jij daar geen antwoord op weet dan leef nog eens een keer de voorlichting en de regels dan zou je toch echt meer uitleg moeten geven Ik doe niets verkeerd ik vraag alleen om advies

Power

Newbie
Oh zo. Ok bedankt. Ik ben nogal wat naïef begrijp ik Ik zal er jullie adviezen allemaal van harte nemen en heel goed opletten op wat ik vraag Dank jullie wel

Power

Newbie
Echt hè! En het jammere is Ik ben gewoon vragen aan het stellen Ik doe toch echt niets illegaals ofzo maar je krijgt gelijk de hele bende over je heen alsof je en of andere crimineel bent of zo dat vind ik echt jammer dus ik denk dat ik gewoon mijn profiel ga verwijderen Ik ben nu aan het uitzoeken hoe maar het lukt me niet

Druktemaker

DF-koningin
Echt hè! En het jammere is Ik ben gewoon vragen aan het stellen Ik doe toch echt niets illegaals ofzo maar je krijgt gelijk de hele bende over je heen alsof je en of andere crimineel bent of zo dat vind ik echt jammer dus ik denk dat ik gewoon mijn profiel ga verwijderen Ik ben nu aan het uitzoeken hoe maar het lukt me niet
Dit zijn jouw woorden, het hele punt in deze is dat je vraagt om voor een smartshop die niet te duur is. Wij mogen geen enkele verwijzing maken naar punten maar je drugs kan halen, dus daar ga je al weer de mist in!

Power

Newbie
Doe eens een beetje chill mevrouw. Je was al in je eerste bericht duidelijk laten we het even daarbij houden. Het is nu wel klaar zo fijne dag hè

Druktemaker

DF-koningin
Doe eens een beetje chill mevrouw. Je was al in je eerste bericht duidelijk laten we het even daarbij houden. Het is nu wel klaar zo fijne dag hè
Ik kreeg het idee dat je niet helemaal begreep waar het mis ging, je hoeft het niet als aanval te zien hoor.
Fijne dag!

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Blijkbaar was het na de eerste berichten en na de berichten in je vorige topic dus nog niet duidelijk, anders was je er niet over doorgegaan.

Daarom leggen we het je nog even een paar keer uit, vriendelijk van ons he? Ander toontje zou u sieren

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hallo ik ben nieuw op dit forum en ook nieuw in Apeldoorn komen wonen en ik heb wel eens 3mmc geprobeerd en het is me erg bevallen maar ik weet niet waar ik dat hier kan kopen heeft iemand tips? Alvast bedankt

Weet iemand een goede smartshop in Deventer waar ze goede niet te dure producten ( die weinig effect hebben ondanks het verkooppraatje) verkopen? De Stoelendans daar ben ik al een keer geweest Ik vind ze overdreven duur en hebben echt geen goede producten jammer genoeg.
Aangezien 3mmc verboden is zoek ik eigenlijk iets wat daarop lijkt dus heb je tips heel graag thanks

91C53418-3CDD-49CA-8A6A-E0076B7D62CC.jpeg

Je vist duidelijk naar een “smartshop” die van onder de toonbank dingen verkoopt.

Power

Newbie
Ja lieve mensen Het is me nu wel duidelijk! Wat een agressie op deze vroege ochtend alleen maar door het stellen van wat ik dacht normale vragen Excuus voor mijn naïviteit. En toon? Jij weet helemaal niet wie ik ben dus ik kan helemaal niet praten over mijn toon of oordelen ik ben gewoon heel lief mens die vraag gesteld en nieuw is op deze site dus doe eens een beetje lief dat je het niet kan zijn hoef je ook niet te reageren bedankt.

Paranoize.

Badass junkie
( die weinig effect hebben ondanks het verkooppraatje)
Kratom en shrooms en kanna zijn wel de producten van een smartshop met een goed en lekker effect. O en je kunt er Salvia halen en paddo growkits en wietzaadjes dit is allemaal Legaal dus een smartshop is best wel handig

Smartshops kun je gewoon via Google vinden dus hoef je hier niet om te vragen

Druktemaker

DF-koningin
Ja lieve mensen Het is me nu wel duidelijk! Wat een agressie op deze vroege ochtend alleen maar door het stellen van wat ik dacht normale vragen Excuus voor mijn naïviteit. En toon? Jij weet helemaal niet wie ik ben dus ik kan helemaal niet praten over mijn toon of oordelen ik ben gewoon heel lief mens die vraag gesteld en nieuw is op deze site dus doe eens een beetje lief dat je het niet kan zijn hoef je ook niet te reageren bedankt.
We zeggen niks over jou als persoon, we willen je er enkel op wijzen dat je met dit soort vragen een permanente ban kan krijgen. 🤷🏻‍♀️

Bovenaan